Khamis, 22 September 2011

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


PAS@Pakatan Rakyat tak mampu...

Posted: 22 Sep 2011 07:15 AM PDT


Memang pun PAS@Pakatan Rakyat tak mampu... Yang mampu hanya UMNO@BN saja.

Betoi wa cakap lu.... PAS tak mampu!! PAS tak mampu nak melingkupkan negeri Kedah. Hanya UMNO@BN yang mampu melingkupkan Kedah.

Kenapa...?? Tak percaya ka??

Dengaq apa kata MB-nya, Azizan Razak...

Kedah sekarang lebih baik dari masa diperintah Barisan Nasional. Saya tidak hutang dengan kerajaan pusat untuk bayar gaji. Hasil balak sampai RM70 juta setahun. Masa BN cuma RM8 juta. Banyak pula buat projek membazir," kata beliau dipetik Bernama Online.

"BN bagi JKKK (Jawatankuasa Keselamatan dan Kemajuan Kampung) guna duit pusat. Saya bagi MKK (Majlis Keselamatan Kampung) guna duit negeri," kata Azizan kepada pemberita.


Itu.. PAS@Pakatan Rakyat baru memerintah hampir sepenggal jer. InsyaAllah, kalau dapat terus kekal memerintah Kedah, tentu lebih banyak yang boleh dilakukan untuk kepentingan dan kesejahteraan rakyat Kedah. Kedah akan bertambah makmur, macam negeri Kelantan tu.....

Yang aku pelik tu.... mengapa si Mukhriz menyibuk hal urusan rumahtangga PAS@Pakatan Rakyat di Kedah. Selagi Azizan Razak terdaya....mengapa ada suara-suara sumbang yang mahu dia digantikan. Mengapa....??? Takut sama Azizan Razak ke... sebab lu orang tak boleh nak 'makan' dia??

Atau... sengaja nak timbulkan kedaaan huru-hara dalam pentadibran PAS@Pakatan Rakyat di Kedah? Sekiranya PAS Kedah kelam-kelibut.... senangler depa nak attack. Mukhriz.... Mukhriz.... tak sabar-sabar nak UMNO@BN ambil alih pentadbiran di Kedah, agar dia dapat peluang menjadi Menteri Besar.

Alahai.... kesian. Bapak si Mukhriz, kempunan sesangat nak tengok anak manja dia ni, menjadi MB Kedah dan seterusnya mendaki tangga menuju ke puncak pentadbiran di Putrajaya. Uuuuuyooo.... very ambitious maaa.

Weh.... berangan jangan melambung tinggi, kalau jatuh.... gedebub, mampuuusss!!!

Dengar, apa kata Azizan Razak lagi....

Siapa kata saya tak mampu ... saya bukan profesionalkah. Apa Tok Det (Datuk Seri Mahdzir Khalid, bekas Menteri Besar) profesional?

Go Datuk.... !! Wa caya lu mampu!!

[sumber]

Pesta jelajah sambil menjilat

Posted: 22 Sep 2011 05:12 AM PDT


Malaysiakini melaporkan....

KITA anjur jelajah sokong PM 'selamatkan demokrasi'

Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) pimpinan Datuk Zaid Ibrahim, akan mengadakan jelajah demokrasi KITA ke seluruh negara bagi meminta rakyat menyokong usaha Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menyelamatkan demokrasi di Malaysia.

Dalam satu kenyataan hari ini, urusetia jelajah tersebut berkata pengumuman pemansuhan undang-undang darurat, Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dan undang-undang berkaitan akhbar, yang memberikan kebebasan berhimpun dan bersuara kepada rakyat, adalah perisytiharan yang penuh bermakna dan bersejarah.

"Adalah amat penting bagi rakyat di semua peringkat di negara ini memahami tujuan dan maksud transformasi dasar ini.

"Tanpa pemahaman yang mendalam, rakyat boleh dikelirukan oleh kumpulan-kumpulan yang menentang transformasi berkenaan," tambahnya.

Menurut urusetia tersebut, usaha perdana menteri wajar mendapat sokongan semua pihak tanpa mengira fahaman politik kerana transformasi berkenaan mendatangkan manfaat kepada rakyat seluruhnya.

"Atas kesedaran inilah dan bagi memastikan usaha murni perdana menteri tidak tergendala, parti KITA akan mengadakan pertemuan dengan orang ramai untuk memberi penjelasan dan penerangan dalam beberapa hal berkaitan dengan isu ini.

"Persoalan bagaimana negara dan rakyat akan mendapat manfaat daripada transformasi ini akan diperjelaskan," tambahnya.

Jadual jelajah tersebut ialah Pasir Putih (27 Sept), Kota Bharu (28 Sept), Jerantut (2 Okt), Petaling Jaya (4 Okt), Kapar (6 Okt), Bangi, Selangor (9 Okt), Seri Andalas (14 Okt), Kota Kinabalu (17 Okt), Sungai Petani (20 Okt) dan Kelana Jaya (26 Okt).

Menurut urusetia berkenaan, jadual jelajah ke kawasan lain akan diberitahu kelak.

Kah kah kah kah....

Pesta menjilat sudah bermula. Tok Ketua KITA sudah memulakan mukadimah menjilat Najib. Jilat jangan tak jilat. Jilat sampai dapat....

Sampai dapat???

Ha ha ha ha.... Sampai dapat diterima semula ke pangkuan Najib. Manalah tau kot-kot untung sabut... Najib naik tersyok dan teruja, maka ada chance ler Tok Ketua KITA masuk semula ke dalam tong taik. Mmmm.... rindu nak bergelumang dengan taik kot.

Eeee.... samdol macam ni nak jadi pemimpin?? Dalam KITA ke... atau bersama UMNO ke nanti... tolak jer si samdol haprak ni!!

Apa-apa pun... good luck dan selamat menjelajah sambil menjilat.

Terkencing dan Terberak

Posted: 21 Sep 2011 07:34 PM PDT


Macam-macam hal laki-bini 1Malaysia ni...

Berita menghebohkan kononnya laki-bin ini nak minta ketepikan sepina?? Apa halnya pulak tak nak masuk mahkamah?? Apasei....???

Ek eleh.... takkan tak tahu. Kalau demer masuk mahkamah.... kena 'tibai' kaw-kaw dengan loyer-loyer Anwar, demer takut terkencing dan terberak dalam seluor. Fuuuhhh!!! Habis ler
heboh 1Malaysia nanti. Tajuk berita akan berbunyi macam ni...

Najib Razak dan Rosmah terkencing dan terberak dalam mahkamah.

Tak ke malu 1Malaysia mengetahuinyer. Jadi.... daripada itu berlaku, lebih baik ler demer berdua terkencing dan terberak dediam jer di rumah. Tak sapa nampak...

Hahahahaha.... orang mungkin tak nampak tapi orang tahu. Tengok muka demer berdua jer, orang dah tahu bontot berselepat dengan taik dan busuknya pulak seantero dunia boleh bau.

Orang tetua kata... 'Berani kerana benar, takut kerana salah' So, apa makna tindakan kedua-kedua laki-bini ni???


Cakap dan badan saja yang bosau tapi..... PENAKUT!! PENGUCUT!! Yang kononya jantan.... takder TULUURRR. Yang bertino pulak, takder........ Tak der apa ekkkk??? Aaahhh.... lu orang jawab sendirilah. Tak kosa aku nak memoningkan kepalo.

Weh.... kalau tak terlibat, masukler mahkamah bersihkan diri dan nama daripada tuduhan dan fitnah. Mengapa takuuttt???

Gierrr.... Cacamarba Malaysia dibuat kedua-kedua laki-bini ni. Liabiliti buat negara, wak cakap lu.... Kita 'kubur'kan saja dalam PRU13 nanti. Kalau si laki dah terkubur.... si bini pun akan 'padam' dengan sendirinya.

Tanpa mereka..... AMAN MALAYSIA!!

[sumber]

Tiada ulasan: