Khamis, 11 Ogos 2011

dollah yankee

dollah yankee


Bersedia untuk satu lagi isu penghinaan terhadap islam di-Malaysia

Posted: 11 Aug 2011 07:09 PM PDT

Bersedia lah untuk satu lagi penghinaan terhadap negara kita dan islam sebagai agama rasminya...

Gay Malaysian pastor to tie the knot with his partner
KUALA LUMPUR:
A Malaysian self-confessed gay pastor is to marry his African-American partner soon.

Press reports stated that Rev Ou Yang Wen Feng (pic) was likely to wed the Broadway musical producer by the end of the month or early September with ceremonies planned in New York and Malaysia.


dollah yankee -
Well...?? What say you guys??

Skandal BMF:Mahu tahu siapa 'master' kepada Lorrain Esme Osman?!

Posted: 10 Aug 2011 10:00 PM PDT

Lorrain Esme Osman
1922 - 2011

Lama tak dengar cerita si Lorrain ini, tup-tup cuma dengar cerita yang dia dah meninggal dunia semalam. Sekali, dua kali tengok Lorrrain ini saling tak tumpah macam blogger http://www.zorrounmasked/ pulak.. (kalau dia pakai 'baseball cap' laa)

Semua rakyat Malaysia tahu tentang Lorrain ini dan skandal BMF tahun 1985.

Gurkah-gurkah di'port' berani bertaruh apa saja yang ada kata, Lorrain Osman ini bukan lah bertindak secara solo dan bukan juga berseorangan dalam skandal itu. Lorrain ada lah proksi kepada seseorang, dan siapa 'master' nya?

Semua jawapan itu yang terpendam selama lebih 25 tahun tetap tidak terjawab sebab Lorrain Osman telah membawa bersamanya ke dalam lubang kubur.

Kalau anda mahu tahu siapa 'master' kepada Lorrain ini dan Lorrain ini proksi kepada siapa, anda kenalah gali lubang kubur Lorrain dan tanya dia sendiri, atau pun cuba lah bincang-bincang macam mana mahu merampas wang ringgit dan harta Lorrain yang ada, sebabnya cukup mudah kerana pada zaman hari ini "wang ada lah segalanya dan kerana wang,sebab duit,duit punya pasal, bukan saja anak perintahkan emaknya di sumbat kedalam 'jail' tetapi orang yang dah mati dalam lubang kubur pun boleh bangun woooo..." 

Kah..Kah..Kah..

dollah yankee -
Tidak boleh di-sangkal lagi..'duit adalah segalanya'

Tiada ulasan: