Khamis, 4 Ogos 2011

dollah yankee

dollah yankee


'Kongkek' laaa..

Posted: 04 Aug 2011 05:28 PM PDT

Kongkek laaa... SPR kata sistem JPN, JPN kata sistem SPR. EC kata "this is NRD system", NRD kata"no..no..this is EC system". Bila lubang dah pecah, semua nak cuci tangan... bukan aku...dia,..woitt! apa aku pula?? Kau laa...Nampak gaya Najib nak kena operate sebelah lutut lagi laa...

1,108 pendatang asing dengan ic warna merah telah di-kesan sehingga setakat ini di Selangor,Johor dan Wilayah Persekutuan yang telah di berikan taraf status warganegara dalam masa singkat??? Woitt!...ini sudah kes karut!

Ini perempuan nama Mismah pulak siapa daa..? Pukul 1 tengahari bila check sistem, rekod sistem tunjuk masih lagi merupakan penduduk tetap, check balik sistem pukul 2.30 ptg, sistem sudah tukar laa.., terus tunjuk taraf warganegara dan dapat ic biru. 4 jam lepas tu, terus terdaftar atau mendaftar? sebagai pengundi yang sah. ...Alamak ini sudah kacau..! Ini sudah jadi kontroversi! Ini macam punya kes kalu, Salahudin Ayob cukup suka lipat nii... ini kot yang orang putih dok cakap 'tip to iceberg'?

Bila lubang sudah pecah, kena cari macam-macam benda nak 'kona' kita.

Agak-agak laa kalau nak kona pun.., rasa-rasanya bukan gurkah-gurkah saja kot yang  dah meluat nak dengar?

dollah yankee -
ini macam punya game dia orang, macam mana Anwar nak jadi PM kita??

Tiada ulasan: