Isnin, 15 Ogos 2011

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Majlis cukur jambul Rosmah

Posted: 15 Aug 2011 02:15 AM PDT


Tazkirah entah berapa kali baru nak reda tutup aurat? Dah tu sembahyang tasbih ? Yang mana lebih aula antara menutup aurat dan melakukan sembahyang sunat itu?Kena tanya Datuk Dr Fatma El-Zahra.

Sepatutnya lebih aula ngadakan majlis cukur jambul Rosmah tu kalau dia masih buat tak reti menghormati kemuliaan Ramadan. Serupalah juga dengan si Shahrizat tuh!

Bernama melaporkan :

Isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor hari ini menghadiri majlis tazkirah yang diadakan di Seri Perdana, di Putrajaya.

Tazkirah yang berkisar kepada kemuliaan Ramadan serta keberkatannya disampaikan oleh penceramah terkenal, Datuk Dr Fatma El-Zahra.

Majlis itu dihadiri kira-kira 200 orang yang terdiri daripada para anggota Badan Amal dan Kebajikan Tenaga Isteri-isteri Menteri dan Timbalan Menteri (Bakti), Persatuan Suri dan Anggota Wanita Perkhidmatan Awam (Puspanita), Persatuan Keluarga Polis (Perkep) dan Badan Amal dan Kebajikan Angkatan Tentera (Bakat).

Pada majlis itu mereka juga menunaikan solat sunat tasbih yang dianjurkan oleh Jawatankuasa Kecil Pembangunan Insan Bakti.

Tiada ulasan: