Sabtu, 9 Julai 2011

Era Pasca

Era Pasca


Hujan patahkan kuku besi

Posted: 08 Jul 2011 02:21 PM PDT



Nampak gayanya esok ada kemungkinan nak hujan nei, hujan yang bakal disembur dari trak merah pasti sudah akan menunggu arahan untuk "menghujani peserta himpunan dengan "hujan berasid"

Tapi jika ditakdir Allah hujan juga akan turun dari langit mengirigi peserta himpunan yang mahu menegakkan demokrasi sebenarnya ditanah air tercinta ini, segala usaha "tangan ghaib" yang "kuku besi" akan punah

Tiada polis akan terus berdiri ditengah hujan untuk menghalang lalu lintas, kesan air gatal akan hilang kerana dinatural air hujan , malah gas pemedih mata juga hanya akan sia-sia dilepaskan dalam hujan.

Maka Berdoalah hujan akan mengiringi kita esok pagi,kerana Hujan pasti mematahkan rencana si "kuku besi"

Polis sekat jalan, so apa plan B

Posted: 08 Jul 2011 01:02 PM PDT

Semua dah tahu agaknya jalan masuk ke pusat bandar dah ditutup, tapi jangan risau kita masih ade plan B ye la.. kalau nak berjaya mesti la kena ada backup plan kan..

ingat tak masa korang main game AGE OF EMPIRE dulu, camne korang atur strategi.

bukan apa, Umnoporno nei dah rancang untuk gagalkan himpunan nei, supaya nanti dia boleh kata himpunan gagal, so sokongan rakyat diharap mereka dapat tarik balik ( bagi yg bodoh tak tau berfikir  la tertipu) so dari strategi diorang dah menang.

hah.. so apa plan kita,,,, senang je.... turun jew... kita takde pilihan dah, sbb bila kita ramai... kita akan menang dari segi strategi, strategi tu antara bende penting dalam politik.... dan hanya politik mampu ubah negara jadi lebih baik...

nak tahu kenapa aku cakap camtu.... dan detail tentang plan B tu.. meh la (baca nei)

Tiada ulasan: