Sabtu, 9 Julai 2011

labun KulupSakah...

labun KulupSakah...


mari bersih KL

Posted: 08 Jul 2011 09:19 PM PDT

terkini 12.50pm - Sham, ummu asiah-suami dan anak ditahan polis tetapi dilepaskan. terus masuk ke medan juang! setakat ni 400 lebih dah ditahan. lebih banyak dari semua patriot + perkasa

terkini 12.00pm dari zulhab..

hey mambang kuning mambang perkasa mambang patriot...

row row row your boat...

the reincarnation of gautama buddha

malam 8 julai - KL

Posted: 08 Jul 2011 07:20 AM PDT

10mlm- makan di sebuah gerai di pinggir KL seorang diri. sekumpulan lelaki 40-50an dari timur tersenyum memandang aku. aku diam saja. kemudian datang lagi sekumpulan anak muda. mereka bersalam-salaman. sehaluan agaknya.
"awal sampai?" sapa seorang lelaki bermisai kepadaku sambil tersenyum. Aku mengangguk. "Tengok mamat tu. SB dia tu. Awal-awal lagi dia perli saya." kata lelaki itu. Aku tak jawab. Don't talk to stranger. Aku melangkah dan tak sampai beberapa meter, aku terserempak kawan sekolah rendahku. Dia kata dia bertugas memantau esok. Aku juga tidak banyak bercakap. Sekadar berbual biasa-biasa saja.
Aku mengunyah sirih yang sudah diadun oleh aci penjual sirih di tepi jalan. Bahang malam terasa.

Tiada ulasan: