Selasa, 21 Jun 2011

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Sudah kucut tulur

Posted: 21 Jun 2011 09:00 AM PDT


Eeeeehhh.... itu bukan ugutan.
Itu nasihat jer.

Kah kah kah kah....

Gapo?? Mu doh kecut telor??


[Baca sini]

Mati Katak

Posted: 21 Jun 2011 06:40 AM PDT



Terkedu dan Termalu

Posted: 21 Jun 2011 04:57 AM PDT


Ha ha ha... Ada pihak tu kata kan... BERSIH ni tak disokong oleh rakyat. BERSIH ni cuma nak bikin huru-hara jer. Rakyat tak sokong mereka.

Woit!! Hotak hang!!

Nah.... lihat hasil bancian yang dibuat oleh 'Star'.


Sejumlah 99 peratus daripada lebih sejuta responden menyokong perhimpunan BERSIH pada 9 Julai ini dalam bancian yang dijalankan oleh The Star Online.

Jumlah sebenar bilangan responden tidak dapat disahkan apabila portal berita berkenaan menghentikan banciannya kira-kira tengahari tadi.

Menurut skrin yang dirakamkan oleh seorang pengguna Facebook, jumlah responden mencecah 1.3 juta pada jam 12.25 tengah hari berbanding 527,330 yang dicatatkan pada jam 6.11 pagi ini, yang dirakamkan menerusi laman Google Cache.

Soalan yang dikemukakan berbunyi 'Apa pandangan anda berhubung perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai?, 1,312,917 responden menjawap 'Ia sepatutnya dibenar diteruskan' pada 12.25 tengahhari.

Manakala pilihan satu lagi - 'Ia harus dibatalkan' - hanya dipilih oleh 14,222 responden. [sini]

Kah kah kah... apa macam sekarang??

Aaaaa.... Terkedu dan termalu. Ambik habuan hangpa!!

GO BERSIH!! Kasi depa terkencing dan terkincit dalam seluor!!

Mantop!!

Posted: 20 Jun 2011 11:30 PM PDT


Kudos Dr Abd Rani!!

Satu barisan kepimpinan yang mantop!! Semoga PAS Selangor terus kukuh, insyaAllah.

Fulaamakk!! 50 000 akan turun Bersih 2.0. Caya la...

Ahli parlimen Shah Alam Khalid Samad dan ADUN Hulu Kelang Shaari Sungib dilantik semula ke jawatan masing-masing sebelum ini iaitu timbalan pesuruhjaya (TPJ) III dan Ketua Penerangan PAS Selangor dalam mesyuarat pertama perhubungan negeri malam semalam. Pada November 2008, Khalid dan Saari Sungip dilucutkan jawatan oleh Datuk Dr Hasan Ali yang ketika itu pesuruhjaya PAS Selangor.

Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr Rani Othman turut mengumumkan perlantikan exco kerajaan Selangor Iskandar Abdul Samad sebagai timbalan pesuruhjaya I.

Bekas exco pemuda PAS pusat, Salehin Muhyi pula dipilih sebagai timbalan pesuruhjaya II.

Dr Rani pada sidang akhbar sulung PAS Selangor di Shah Alam hari ini juga melaporkan Khairudin Othman dikekalkan sebagai setiausaha perhubungan negeri.

Khairuddin walaupun dilihat sealiran dengan Dr Hasan, beliau dikatakan tiada masalah ekoran prestasi baiknya selama ini.

Dr Rani juga berkata Izham Hashim telah dilantik sebagai bendahari yang baru.

Dr Hasan pula dilantik ahli jawatankuasa bersama dengan seorang lagi exco Dr Halimah Ali. Turut dilantik adalah Noraini Husin, Mohd Sani Hamzan (timbalan ketua pemuda negeri), Ahmad Mohd, Ustazah Mariam dan pakar IT Abdul Rahman Sadikin. - Mkini

Awas!!

Posted: 20 Jun 2011 09:33 PM PDT


Awas!!
Perkasa diserang penyakit gila pandi
Hindari diri dari dijangkit penyakit ini.

[Rujuk simptonnya di sini]

Tiada ulasan: