Khamis, 19 Mei 2011

Blog-list Malaysia

Blog-list Malaysia


Intipati Sesi Chat Anwar Ibrahim Di Yahoo Sebentar Tadi

Posted: 18 May 2011 10:14 PM PDT

Kemungkinan dipenjarakan?

Anwar Ibrahim:

No reason to for me to be jailed based on facts and law. For now, reformasi!

Kenapa Anwar bahaya?

Anwar Ibrahim:

Unfortunate for UMNO leaders to resort to dirty politics and pornography. I'm deemed to be dangerous because of my commitment to reform and combat corruption and cronyism.

Comment From David
Give me one good reason why should I vote for you in the next election?

Anwar Ibrahim:

For freedom and justice. Enough of racism and corruption.


Betulkah PR makin lemah?

Anwar Ibrahim:

mainstream media propaganda. The reality on the ground is still promising. Example: Sarawak elections.

Ramai orang-orang lama PKR dah cabut, komen?

Anwar Ibrahim:

beberapa orang dibeli UMNO. Majoriti yang punyai daya tahan, daya juang dan maruah masih kekal dengan perjuangan. Tenaga baru muncul, lebih wibawa dan dibuktikan dalam PRU yang lalu.

kembali kpd Umno jika ditawar jadi PM?

Anwar Ibrahim:

Saya tetap bersama golongan Mustadh'afeen. UMNO sudah tidak relevan kerana dikaitkan dengan kezaliman, keangkuhan dan rasuah.

komen tentang PERKASA

Anwar Ibrahim:

Insult to the intelligence of Malaysians with their racist tirade. It's also an UMNO ploy to create mischief and racial tension.


Perlaksanaan Hudud?


Anwar Ibrahim:

We must understand what is the higher objectives of the Syariah (maqasid syariah). Our priority is security, freedom and justice for all Malaysians.

Comment From Dr MiM

DSAI, what is the rational of avoiding a simple 'show your omega watch' to the press and public? Logically, this simple move will ease your moral issues?

Anwar Ibrahim:

What is the issue? First, Eskay claimed that it was given by a Saudi prince. Then, it was bought in taiwan in 2004 (when I was in jail). Why is there the need for me to explain?

Comment From wasif

Buku apa-tulisan siapa yg paling bnyak mmpengaruhi pemikiran DSAI?:)


Anwar Ibrahim:

Al-Quran, kitab hadith, karya-karya besar termasuk Shakespeare, Tagore, Iqbal.

Comment From ily

Sdr memang menjadi sasaran serangan. Mengapa sdr tidak berhati-hati alam memilih pegawai saudara atau sahabat sejak serangan liwat kali pertama

Anwar Ibrahim:

Saya tidak mudah menghukum orang. Saya lebih bersifat memaaf dan tidak mencurigai. Jika Saiful yang dimaksudkan, beliau telah dipilih oleh staf lain dan hanya pekerja sementara.

Comment From om

in your opinion, who is the man in the video. pls answer honestly.

Anwar Ibrahim:
I have some suspects; big stomach and saggy breasts. ha ha

Komen tentang Mahathir

Anwar Ibrahim:

Dr. M kuat disiplin dan kerja. Sosok keras dan tidak sedia menerima kritikan.

Comment From Nik Abdul

Datuk Seri: How is your opinion when expert form South Korea & US confirm that individual from sex tape seems like your face? Do you think that is conspiracy too?

Anwar Ibrahim:

Typical example how smart guys like you can be duped by UMNO media. Which expert? Why can't they be transparent?

Comment From PK

Adakah betul dakwaan yang mengatakan Dato seri bersetuju dengan fahaman pluralisme dan bersetuju dengan tindakan Lina joy untuk keluar Islam ats nama kebebasan beragama??

Anwar Ibrahim:

Percubaan juak UMNO untuk memfitnah termasuk menteri agama. Syeikh Yusuf Qardawi sedia jadi saksi seandainya saya didakwa dalam isu ini. Kita tidak menggalakkan atau meremehkan soal aqidah tetapi kita juga tidak boleh memaksa.

Sumber - Warta Shubhi

SPONSOR BLOGLIST DI BAWAH
Photobucket

Pemilihan Pas Pusat - Zailah Jauh Meninggalkan Fatah Haron

Posted: 18 May 2011 10:07 PM PDT

Ahli Parlimen Rantau Panjang Siti Zailah Yusuf yang diperkecil-kecilkan oleh Yang Dipertua Pas Kawasan Rantau Panjang, Abdul Fatah Haron ternyata diterima dengan baik di peringkat pusat. Muslimat Pas menganggap Zailah adalah wirawati dalam dewan itu.

Ini terbukti apabila Zailah dicalonkan untuk merebut jawatan Ketua Muslimat Pas dan juga ahli jawatankuasa Pas pusat. Jarang berlaku kepada tokoh muslimat mendapat pencalonan untuk dua jawatan serentak.

Berlainan dengan Fatah, bukan saja tidak dicalon untuk merebut jawatan timbalan presiden atau naib presiden, tetapi untuk merebut jawatan jawatankuasa juga tidak layak. Dari 83 nama mereka yang layak untuk merebut jawatan ahlijawatankuasa, tidak ada nama Fatah meskin pun dibahagian bawah, ngusut.


Mungkin Rantau Panjang ada mencalonkan nama Fatah, tetapi kerana tidak ada pencalonan dari mana-mana kawasan lain menyebabkan beliau tidak layak. Kubang Kerian yang dilihat seronok dengan gaya politik kampungan Fatah juga barang kali terlupa untuk mencalonkan nama Fatah.

Bagi mereka yang celik dan insaf dapat menilai keadaan ini. Di Rantau Panjang Zailah diperlakukan bagaikan kain buruk oleh Fatah Haroh. Fatah bukan saja tidak mengikhtiraf Zailah sebagai Ketua Dewan Muslimat Pas, tetapi juga sebagai ahli Parlimen Rantau Panjang. Usahkan program anjuran Pas kawasan itu, tetapi prgoram yang dilaksanakan Zailah juga cuba disebotaj.

Hakikat ini boleh dilihat kepada kain rentang atau banner yang dipasang di Rantau Panjang sempena menyambut hari raya atau apa-apa, gambar yang dipamerkan hanya gambar Fatah bersama dua Adun, Ahmad Awang dan Nasharudin Daud. Gambar Zailah tidak ada. Ini menyebabkan Zailah terpaksa membuat kain rentang atau bannernya sendiri.

Apakah jenis ketua seperti ini, tidak diketahui. Tetapi orang Rantau Panjang semua sudah tahu bahawa Fatah kini sedang berkonfrantasi dengan Zailah tanpa dipedulikan Zailah.

Semasa berlangusng mesyuarat kawasan baru-baru ini katanya Fatah sedikit pun tidak menyebut nama Zailah walupun ahli Parlimen itu berada di atas pentas. Inilah kezaliman Fatah kepada seorang perempuan. Ramai orang pertikai sikap gila Fatah ini dan tidak hairan kalau ada mengatakan dia sudah 'babuk' dalam politik.

Tidak tahu apakah dosa yang Zailah buat di Rantau Panjang. Zailah adalah wakil rakyat paling aktif di Rantau Panjang berbanding dengan tiga yang lain termasuk Fatah sendiri. Hal ini bukan rekaan tetapi diakui sendiri oleh rakyat. Orang Umno juga turut kagum dan bangga atas kerajinan dan sikap ramah dan mempedulikan semua orang oleh Zailah.

Gara-gara itu menyebabkan ada orang beranggapan kalau berlaku pilihan raya sekarang ini, yang boleh menang hanya Zailah dengan Nasarudin di Merantai sahaja, sementara Ahmad Awang dan Fatah akan bungkus.

Pelik dan anih memikirkan politik Pas Rantau Panjang yang diketuai oleh Abdul Fatah Haron. Dari mana beliau belajar politik menganiyaan dan memperlekehkan orang walahu'alam. Sebab besannya Nik Aziz tidak pernah mengajar sesiapa berkelakuan begitu.

Apakah beliau dengki dengan prestasi dan kerajinan Zailah? Kalau pun Zailah lebih kedepan dan advance darinya ia tidak perlu cemburu dan irihati sebab keuntungannya kepada Pas juga. Apa yang dibuat Zailah untuk rakyat Rantau Panjang juga memberi laba percuma kepadanya. Program dijalankan Zailah tidak pernah mendapat bantuan setengeh dinar emas Kelantan pun dari Fatah. Usahkan nak bantu wang, bantu tenaga pun tidak. Apa-apa projek atau program yang Zailah laksanakan di Rantau Panjang digelapkan begitu saja.

Ramai orang tidak tahu bahawa mesyuarat Pas kawasan itu baru-baru dijalankan dalam keadaan tidak cukup korum. Katanya sebaik perwakilan mendaftarkan diri mereka tuang mesyuarat. Apakah perlembagaan Pas boleh membenarkan mesyuarat dijalankan hanya nama saja yang datang tetapi body berada di rumah? Bukan itu saja pernyataan kewangan juga tidak dibentang dan disahkan begitu saja. Nasib baiklah Pas itu Pas bukannya sebuah badan profesional. Kalau Pas itu badan profesional sudah lama Pas Rantau Panjang diharam atau digantung tidak bertali gara-gara Fatah.

Sebenarnya kalau ini benar-benar berlaku tidak menghairan. Sudah lama Pas Rantau Panjang berjalan tidak mengikut perlembagaan dan diuruskan ikut sedap hati dan kehendak nafsu ketuanya sahaja. Perkembangan dan kecacatan ini juga menyebabkan sokongan dan pengaruh Pas di Rantau Panjang ke belakangan ini semakin mengecup. Tidak mustahil kalau Pas masih mengekalkan Fatah di Dun Bukit Tuku Pas akan kehilangan kerusi 'penyelamat' di situ.

Kembali kepada Zailah, usahlah peduli permainan politik Fatah yang terus berhinghus itu walaupun dia sudah berakar tunjang dalam Pas. Teruskan perjuangan. Rantau Panjang hanya sekelumit daripada sebidang perjuangan Pas yang luas. Wadah Muslimat lebih luas dan sesungguhan Zailah lebih ke depan dan berpengaruh dari Abdul Fatah Haroh. Pencalonan yang diterima Zaliah itu membuktikan segala-galanya. [wm.kl.11:12 am 19/05/11] - mso

SPONSOR BLOGLIST DI BAWAH
Photobucket

Siaran Langsung Bersama DS Anwar Ibrahim Sekarang Di Bloglist Malaysia

Posted: 18 May 2011 08:10 PM PDT


SPONSOR BLOGLIST DI BAWAH
Photobucket

PKR Akan Diharamkan

Posted: 18 May 2011 06:25 PM PDT

KUALA LUMPUR, 19 Mei — Di sebalik spekulasi pilihan raya umum ke-13, Parti Keadilan Rakyat (PKR) - komponen Pakatan Rakyat, berhadapan dengan risiko kemungkinan dibatalkan pendaftaran, dipercayai berkaitan dengan pemilihan secara langsung akhir tahun lalu.

The Malaysian Insider difahamkan PKR telah menerima surat berkaitan dengan tindakan itu daripada Pendaftar Pertubuhan (RoS) awal bulan ini.

"Saya dimaklumkan RoS sudah keluarkan surat untuk membatalkan pendaftaran, surat diterima baru-baru ini, saya tak pasti tarikhnya," kata sumber.

Sumber itu berkata berdasarkan surat RoS, PKR didakwa melanggar beberapa peruntukan perlembagaan part itu, yang ditubuhkan April 1999.


Bagaimanapun katanya, PKR mempunyai alasan kukuh yang ia tidak melanggar sebarang peruntukan dalam perlembagaannya.

Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution Ismail akan mengadakan sidang media mengenai isu itu tengah hari ini.

"Kami tak terkejut dengan tindakan RoS ini, tunggu sidang media nanti," katanya lagi.

PKR, yang awalnya dikenali sebagai Parti Keadilan Nasional (Keadilan) ditukar nama semasa selepas proses penggabungan empat tahun kemudian.

Ia mengadakan pemilihan secara langsung peringkat pusat menggunakan kaedah satu ahli satu undi, yang turut menyaksikan masalah dan aduan.

Sejak selepas pilihan raya umum 2008 PKR juga tidak kesunyian daripada kritikan daripada pesaingnya termasuk menggesa agar RoS mengambil tindakan ke atas parti itu.

Parti itu yang menyaksikan prestasi terbaik pada pilihan raya umum 2008 menerusi kerjasama dengan PAS dan DAP turut berhadapan dengan tindakan beberapa wakil rakyat, di kedua-dua peringkat Parlimen dan Dewan Undangan Negeri, keluar atau melompat parti.

MENYUSUL LAGI

SPONSOR BLOGLIST DI BAWAH
Photobucket

Anwar Ibrahim Muncul Di 'Yahoo Malaysia Question Time' Esok

Posted: 18 May 2011 07:57 AM PDT

PETALING JAYA 18 MEI : Ketua Pembangkang yang juga Penasihat Ekonomi Selangor Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan rakyat Malaysia pertama dijemput sebagai panelis segmen interaktif Yahoo! Malaysia 'Question Time, esok.

Segmen tersebut akan bermula pada hari Khamis 19 Mei 2011 pada jam 11.30 pagi.

Anwar akan meluangkan masa hampir 1 jam bersama warga siber menerusi platform "Cover It Live" di mana dapat berkomunikasi dengan Anwar secara langsung.

Editor Yahoo! Malaysia akan bertindak sebagai fasilitator.

SPONSOR BLOGLIST DI BAWAH
Photobucket

Ceramah Bodoh Ibrahim Ali

Posted: 18 May 2011 07:03 AM PDT

Ucapan Ibrahim menghasut? Dengarlah sendiri...




SPONSOR BLOGLIST DI BAWAH
Photobucket

Rahim Thamby Sembahyang Sunat 1 Rakaat.. Hahaha

Posted: 18 May 2011 06:24 AM PDT

Rahim Tamby Chik Solat 1 rakaat sebelum masuk waktu asar...


Bila baca keratan akhbar ni, macam nak tergelak pun ada. huhhu. mana taknya, azan asar x masuk lagi solat 1 raakat. tahiyatul masjid pun 2 rakaat. Agaknya rahim tamby chik ni dok terbayang aksi video seks tu dalam smbahnyang dia sampai terlupa rakaat...ha ha.

Yang pastinya golongan trio t ni memang jauh dgn agama. nak cari, tuntut ilmu agama alamatnya kiamatla. sebelum wat sumpah laknat tu pun bekas imam tu dah bg tazkirah penjelasan, dia tetap teruskan juga sumpah tu, maknanya tazkirah tu x de kesan dan manfaat bg dia....

aku pernah dgr ustaz2 sebut dlm kuliah...tazkirah ni akan bg manfaat bg org beriman...klu x de manfaat dgn tazkirah tu?? mcm ne??? LU FIKIR LA SENDIRI BEB!!!!

anak felda



SPONSOR BLOGLIST DI BAWAH
Photobucket

Lebih 400,000 guru biasa kecewa dipinggirkan

Posted: 18 May 2011 05:13 AM PDT

Kira-kira 400,000 guru kelas biasa kecewa dengan pengumuman kerajaan pada Hari Guru baru-baru ini yang hanya membawa berita gembira kepada 2,000 guru besar dan guru penolong kanan yang akan menikmati kenaikan gaji mulai awal tahun depan.

Sehubungan itu, Setiausaha Agung, Kesatuan Perkhidmatan Perguruan Kebangsaan (KPPK) Lok Yim Pheng berharap kerajaan akan menangani rintihan dan masalah serta memberikan mereka lebih banyak peluang kenaikan pangkat.

"Ironinya di sebalik membawa kegembiraan, pengumuman itu menimbulkan kebimbangan dan rasa sedih di kalangan guru kerana sejumlah besar daripada mereka seperti diketepikan," katanya kepada Bernama di Kuala Lumpur hari ini.


Lok juga meminta guru-guru yang dipinggirkan ini tetapi menjadi "teras" pendidik peringkat akar umbi supaya bertenang dan meneruskan tugas-tugas murni mereka seperti biasa serta menyerahkan kepada kesatuan soal mengenai perjuangan menjaga kebajikan mereka.

Beliau berkata, pihak kesatuan yang mewakili 140,000 guru di seluruh negara akan berusaha untuk mengadakan perjumpaan dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak secepat mungkin untuk memaklumkan sendiri mengenai rintihan dan masalah yang dihadapi oleh guru kelas biasa.

Ramai tak puas hati

Menurutnya, pihak kesatuan tidak akan menghampakan guru-guru ini kerana mereka merupakan "tonggak" pendidikan, di mana semua sekolah bergantung kepada kejayaan meraka melaksanakan tanggungjawab dengan baik.

"Tanpa dedikasi guru-guru kelas ini, kalangan guru besar dan pengetua sahaja tidak akan dapat mengendalikan sekolah," katanya.

Sementara itu, tinjauan rambang Bernama mengesahkan kenyataan kesatuan itu bahawa ramai guru pada dasarnya tidak berpuas hati dengan pengumuman kerajaan yang memberikan kelebihan hanya buat ketua-ketua sekolah.

Seorang guru yang dikenali sebagai Chandran, 45, yang berpengalaman 18 tahun mengajar berkata, beliau amat sayangkan karier sebagai seorang guru dan amat sayangkan muridnya, namun beliau merasa kecewa kerana merasakan dedikasinya selama ini seperti tidak dipandang.

"Saya biasanya pulang ke rumah sejam atau dua jam lebih lewat kerana saya lanjutkan masa mengajar di sekolah, khusus buat pelajar yang lemah, malah saya ambil inisiatif himpunkan mereka pada hujung minggu untuk membantu mereka dalam pelajaran, namun ini nampaknya tidak dihargai oleh pihak sekolah," katanya.

Seorang lagi guru yang hanya mahu dikenali sebagai Miss Tan berkata, beliau sedih dengan pengumuman itu, kerana beliau mahupun rakan-rakan sejawatannya tidak memperolehi apa-apa manfaat daripadanya.

"Kami bekerja keras, tapi dedikasi kami seperti tidak dihargai," katanya.

SPONSOR BLOGLIST DI BAWAH
Photobucket

Kenapa Pengundi Hulu Selangor Meningkat Drastik ?

Posted: 18 May 2011 02:14 AM PDT

PETALING JAYA 18 MEI : Peningkatan secara drastik jumlah pengundi di kawasan Parlimen Hulu Selangor dipercayai berkait rapat dengan sindiket memberikan kewarganegaraan kepada warga asing, seperti yang didedahkan Parti Keadilan Rakyat 10 Mei lalu.

Hasil percaturan licik itu, semalam UMNO Hulu Selangor mengumumkan jumlah pengundi dikawasan parlimen itu meningkat secara drastik iaitu, lebih 15 ribu orang, menurut Ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR, Khalid Jaafar.

Sehubungan itu, Polis Di Raja Malaysia (PDRM) didesak agar segera menyiasat dakwaan itu dan melumpuhkan segala aktiviti 'menjual' kedaulatan negara itu.


"Memetik Sinar Harian semalam, dia (UMNO Hulu Selangor) kata jumlah pengundi di Hulu Selangor meningkat lebih 15 ribu hasil usaha UMNO Selangor daftarkan mereka," kata Khalid kepada media ketika sidang media di Ibu Pejabat PKR di sini hari ini.

11 Mei lalu Khalid bertindak membuat laporan polis berikutan bimbang dengan tindakan terdesak UMNO BN yang berikrar mahu merampas kembali Selangor dengan apa jua cara tanpa menyedari tindakan itu akan menggadaikan kedaulatan negara.

Modus operadi memberikan hak kerakyatan itu dilihat mirip kepada projek kad pengenalan di Sabah sewaktu dipimpin oleh mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad pada tahun 1990.

"Projek kad pengenalan tidak begitu diketahui di Semenanjung tetapi merupakan isu panas di Sabah. Sehingga kini kerajaan BN tidak mahu menangani isu itu dengan serius.

Kita tahu mengapa, kerana Projek kad pengenalan adalah projek UMNO Sabah merubah demografi negeri tersebut bagi memastikan UMNO terus berkuasa," tegas Khalid.

Sementara itu, bekas calon DUN Likas, Dr. Chong Eng Leong mengesahkan kegiatan memberi hak kerakyatan kepada warga asing berlaku secara berleluasa di Sabah.

Eng Leong yag juga penulis buku 'Lest We Forget', adalah individu yang bertanggungjawab membawa petisyen daftar pemilih yang dicemari warga asing ke mahkamah sehingga memaksa pilihan raya kecil DUN Likas diadakan semula pada tahun 1990.

Baru- baru ini, Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin mendedahkan Ketua UMNO Hulu Selangor, Datuk Idris Jaafar menghantar surat rasmi kepada Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammudin Tun Hussien memohon agar diberi status warganegara kepada kira- kira 2000 warga asing bagi mengundi BN pada pilihan raya umum ke- 13 akan datang.

Pendedahan itu dinafikan Idris dan mengugut untuk mengenakan tindakan mahkamah kepada PKR.

"Dia nak saman saya terpulang, Saya lapor Polis supaya perkara ini disiasat," kata Khalid.

UMNO Hulu Selangor turut mendakwa surat tersebut adalah palsu malah Hishamuddin serta Timbalannya Datuk Lee Chee Liong berkata, kementeriannya tidak akan memberi kelulusan ke atas permohonan kerakyatan penuh kepada warga asing jikapun ia dipohon Umno.

Justeru Khalid berkata, Pakatan Rakyat dan pelbagai pihak mendesak agar ditubuhkan Siasatan Diraja bagi menyelesaikan masalah tersebut namun cadangan itu tidak mendapat sebarang reaksi dari kerajaan pemerintah.

"Projek IC adalah cabaran besar PR. Justeri ia salah satu unsur dalam Buku Jingga. Kita menjanjikan rakyat Sabah untuk selesaikan isu tersebut dan kita juga perlu bersiap siaga kemungkinan sindiket tersebut melebarkan sayapnya ke Semenanjung," kata Khalid lagi. - TVS

SPONSOR BLOGLIST DI BAWAH
Photobucket

Video Seks Fitnah Diedar Dalam Kawalan Ketat Polis

Posted: 18 May 2011 02:10 AM PDT

Bagaimana video seks fitnah dan risalah lucah boleh diedarkan dalam keadaan kawalan polis yang ketat ?

Itu persoalan yang dilontarkan Pakatan Rakyat Selayang apabila lebih 6000 keping video seks dan risalah lucah diedarkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab semasa majlis solat hajat anjuran Pakatan Rakyat berlangsung di Stadium Selayang Ahad lalu.

"Program ini dikawal oleh pihak keselamatan, polis yang menjaga sejak dari petang hingga ke malam. Tapi macamana pihak yang tidak bertanggungjawab boleh menyeludup masuk dan mengedarkan video itu dalam keadaan kawalan polis yang ketat ?," soal Yang Dipertua Pas Selayang, Zaidy Abdul Talib.


Majlis solat hajat yang dikepalai Imam Besar Syiria, Sheikh Dr Wahbah Suhaily pada mulanya berjalan lancar, namun dicemari dengan insiden mengedar video tersebut kira- kira jam 8 malam.

"Dalam masa yang sama kita melahirkan rasa cukup kecewa dan terkejut sangat dan kita tak menjangkakan sebenarnya Umno dan Barisan Nasional boleh bertindak sejahat ini iaitu mereka telah mengedarkan ribuan video-video lucah yang mereka dakwa dan fitnah kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim beserta dengan gambar-gambar," katanya kepada Tv Selangor di sini semalam," katanya.

Solat hajat tersebut diadakan untuk menolak fitnah berterusan yang dilemparkan UMNO BN ke atas Pakatan Rakyat.

Umno yang mulakan fitnah dan disokong oleh menteri-menteri, perdana menteri dan sebagainya seluruh kepimpinan Umno menyokong.

Video seks fitnah yang didalangi oleh 'Datuk T' yang merangkumi bekas Ketua Menteri Melaka, Rahim Thamby Chik, ahli perniagaan, Shazryl Eskay Abdullah dan bekas bendahari PERKASA, Shuib Lazim kini tersebar secara meluas di Youtube.

Tidak cukup dengan itu, video ini dicetak dalam bentuk VCD dan diposkan kepada pemimpin politik tertentu serta diedarkan di kawasan perumahan termasuk di masjid.

"Bila mana berlaku insiden ini penyebaran ini dan ingin mensabotajkan program kita ini bagi kami tidak lain dan tidak bukan secara adalah jelas tersuluh lagi nyatalah bahawa yang buat ini adalah orang yang bersama-sama Umno dan Barisan Nasional," katanya.

Sehubungan itu, Pakatan Rakyat Selayang meminta agar polis segera menyiasat perkara itu dan mengekang gejala tidak sihat daripada menular dikalangan generasi muda yang menonton video itu.

"Laporan polis demi laporan poils telah dibuat jadi kita minta supaya pihak polis respons terhadap benda ini," katanya.

-tvsnews-

SPONSOR BLOGLIST DI BAWAH
Photobucket

Tiada ulasan: