Nuffnang

Pengikut

Kopitiam Bang Nan

sumber :-

Kopitiam Bang Nan


Masa RPK ada di Malaysia (kau kata) bagi rasuah. Masa RPK dah x ada ni, kau nak saman pulak...Pelik2!!

Posted: 12 Apr 2011 09:14 PM PDT

Entah apa2lah si Deepak ni?

Lagi satu nak bagi tau...terima dan bagi rasuah sama saja HARAM. Salah di sisi undang-undang negara mahupun undang2 agama (Islam).

Baik Deepak yang bagi atau menantu (bekas) PM yang bagi, kedua2nya telah bersalah.

Lagi satu, kalau apa yang RPK tulis tak betul apa pasal nak bagi rasuah suruh keluarkan tulisan tu? Pergi samanlah...

Macam2.

Apa2pun kita tunggu jawapan RPK.

Nak tau berita lanjut, cari sendiri di Malaysiakini dan Malaysia Today. x boleh link pulak hari ni!!

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT