Selasa, 12 April 2011

dollah yankee

dollah yankee


Ayuh selamatkan Sarawak dan Salam Reformasi

Posted: 11 Apr 2011 06:25 PM PDT

Marilah kita semua berdoa dan berharap yang 'sarawakians' akan mengundi untuk hambat Taib dan kerajaan BN keluar dari bumi Sarawak. Ini akan menjadi satu hari yang cukup istimewa dan hari yang paling gembira bagi gurkah-gurkah politik di'port' disini jika PR dapat membentuk satu kerajaan baru disana.

Sebenarnya BN langsung tidak menjangkakan keadaan akan jadi kacau bilau macam ni, dan sebenarnya mereka (BN) juga sudah hilang akal bagaimana mahu menghalang tsunami politik yang dijangka melanda Sarawak. Segala formula dan perancangan mereka gagal. Antara rancangan yang gagal ialah bila kes video klip aksi seks mirip Anwar yang mahu digunakan pada pilihanraya negeri ini sebagai satu senjata mereka. Bila rencana itu gagal mereka cuba mengganggu gugat ceramah-ceramah PR! ini terus menyebabkan orang-orang Sarawak 'panas' kerana jelas nampak yang BN cukup takut PR akan melondehkan segala-galanya kepada orang-orang Sarawak! Lagi banyak BN menghasut, mengacau, mengganggu ceramah-ceramah PR dan Anwar ini, lagi ramai akan mengundi PR. BN, bolehkah jadi lebih kreatif?? Teruskan lah usaha anda untuk menganggu ceramah-ceramah Anwar dan PR, please..!!

Orang-orang Sarawak sudah jelas dan paham dan sudah dapat mesej supaya menidakkan majority 2/3 BN, tetapi kalau kerja keras dan usaha yang lebih sikit lagi, pembentukan satu kerajaan baru Sarawak olih PR tidak mustahil boleh dan dijamin akan berlaku.
Tanda-tanda dan alamat untuk Taib dan BN jatuh sudah banyak yang jelas bila Najib dalam ceramahnya dengan penyokong-penyokong yang dibawa masuk dari luar dengan berpuluh buah bas, dan bila yang datang dengan bas itu pula keluar dari majlis itu setelah mengutip 'hadiah dan goodie bag' masing-masing. Bila dah tak tau nak cakap apa lagi, Najib hanya suruh orang Sarawak percaya dekat dia, sampaikan orang Sarawak pun tertanya-tanya apa yang dah Najib buat dekat mereka hinggakan 'Sarawakians' ini tak percaya dekat Najib dan BN lagi??? 

Marilah kita semua pakat-pakat tunggu lagi 2-3 hari, macam-macam boleh jadi dalam masa 2-3 hari ni. Yang menariknya ialah Dayak-dayak disini dah tak boleh pandang dekat Taib dan BN.

Apa?? Salah kah?? kalau Dayak-Dayak ini dah meluat dekat BN?? Sebab selama ini BN anggap yang Dayak-Dayak ini semua 'mangkuk hayun'. Tak ada pigi sekolah!Kepada orang-orang Sarawak, terimalah apa juga cenderahati atau 'goodie-bag' yang diberi BN dan kalau boleh minta banyak lagi, TETAPI masa nak pangkah nanti JANGAN LUPA PANGKAH PAKATAN RAKYAT!!! Ingat! Baru Bian sebagai Ketua Menteri baru anda dan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri baru kita.

Selamatkan Sarawak  dan Salam Reformasi! buat semua orang-orang Sarawak.

dollah yankee -
datang lah juga ke-Kuala Lumpur Golf and Country Club (KLGCC) untuk Maybank 'Malaysian Open' 2011, sampai 17hb.
Untuk beli tiket sila tel: +603-7880 7999

Tiada ulasan: