Jumaat, 8 April 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Rais Yatim sertai DAP,berjumpa dengan Lim Guan Eng semalam(wifi percuma untuk parlimen Jelebu!!!!)

Posted: 08 Apr 2011 05:36 PM PDT

yo smua..

aku baru je baca manifesto pakatan untuk prn sarawak..

apa yg no 10 tu nk sediakan wifi???

ni dah mcm kes rais yatim je ni...

adoi..

mcm la orang pedalaman sarawak tu sumenye berlaptop...

harharhar...

kalau pineng tu logik la lg...

kat selangor pun tk terbuat...inikan plak kat sarawak...

karang tk terbuat digelak dek rais yatim je nnti..

harharhar...

Video lucah kedua Chua Soi Lek kini tersebar di pasar malam Gombak(dapatkan segera,terlates dari mmbe aku)

Posted: 08 Apr 2011 01:03 AM PDT

yo smua....

saja je aku nk buat2 cite ni...

ini tension smalam punye hal la..

jawab malaysian legal system tapi tk berapa reti nk mnjawab....

ada satu soalan aku nk syer ngn korang..

mengenai chinese customary law..

atau dalam bahasa melayunya....undang2 adat cina..

kalau korang nk tau..keling ngn cina pun sebenarnya boleh kawin ramai mengikut adat diorang..

cuma undang2 law reform act 1976 je dah yg tidak mengenali perkahwinan ramai untuk kaum2 selain Islam dan orang asli serta pribumi di sabah dan sarawak..

undang2 ni menganggap poligami dan bigami oleh kaum2 selain Islam dan orng asli serta pribumi sebagai salah satu kesalahan...

bukan apa..masa aku skolah menengah dulu..maklum la..melayunya aku sorang..yg lain cuma cina dan india..

lalu bertanyalah amoi2 dan minaci2 ini kepada aku..

mengapa orang Islam boleh kawin ramai punya??

bukan apa..diorang ni berkenan ngn aku..aku ni hensem..tu la diorang sibuk nk tanya ngn aku..

lalu soal kesetiaan dibangkitkan..maklumla..aku baru 16 tahun..dapat A pendidikan Islam masa pmr pun mana la cukup ilmu sngt..ini suma orng yg belaja tinggi sampai mesir bole la nk jawab..

bukan apa..kalau ada la cine ngn keling tanya korang umat Islam ni..mengapa orang Islam dibenarkan kawin ramai..kalau la korang tk de dalil naqli dan aqli dalam pala otak masing2..

jawab je ngn diorang,,,dey tambi...bukan india pun boleh kawin ramai ka???tak pecaya tanya u punya tok sami...aiyaaa apek..lu cina pun bole kawen ramai ma...lu tanya sama lu punya moyang ada betul ka tala???

ye..mengikut adat cina..cina boleh kawin ramai..mengikut adat hindu..hindu pun boleh kawin ramai kecuali kasta etnik ceylon...ceylon tu kat sri lanka tk silap...

tu je la..hmmm bab paper malaysian legal system ni tk tau la..kalau dapat C pun cukop le yob..tak larat teman nk mengulang sem depan..atenye ye le....

tapi heran..undang2 di malaysia ni..poligami tk boleh..lesen pelacuran boleh..bawak2 la bertaubat..

ye najib...ye anwar..ye azmin ,ye zul, ye rais yatim, ye cu kiong..ye karpal singh...ye gobala..ye najwa mahiaddin..

harharhar..

(video lucah tu tk de la..eh korang ni..gile blue betul...mensampah aku ngn korang ni la..harharhar)

Tiada ulasan: