Rabu, 30 Mac 2011

PEJUANG PRO DEMOKRASI

PEJUANG PRO DEMOKRASI


Kerana Rasuah Perogol terlepas !

Posted: 30 Mar 2011 06:21 AM PDT

Dua anggota polis terima rasuah tutup kes rogol dipenjara-Minsider



KUALA LUMPUR, 30 Mac – Dua pegawai polis dihukum penjara tiga tahun dan denda RM25,000 kerana sabit kesalahan menerima rasuah RM5,000 daripada seorang awam sebagai dorongan untuk tidak membuat laporan polis kes rogol lapan tahun lalu.



Erawan Said, 29, dan Mat Rawi Rudin, 52, kedua-duanya berpangkat Lans Koperal didapati bersalah di bawah Seksyen 10(a)(bb) Akta Pencegahan Rasuah 1997 dan dibacakan bersama Seksyen 107 Kanun Keseksaan. Kes didengar di Mahkamah Sesyen Jenayah 4 Johor Baru, depan Hakim Mohd Haldar Abdul Aziz, kata kenyataan dikeluarkan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia. Kedua-dua tertuduh melakukan kesalahan tersebut pada 1 Januari 2004 di Restoran Makanan Laut dan Tomyam di Kg. Melayu Pandan, Johor Bahru kira-kira pukul 6.05 petang.



Erawan yang diwakili peguam Lokman Yacob dan Mat Rawi diwakili Mohd Faridz Mohd Dahlan telah mengemukakan rayuan terhadap keputusan tersebut, dan mahkamah membenarkan penangguhan pelaksanaan hukuman. Jumlah jaminan mahkamah juga telah ditambah daripada RM3,500 kepada RM10,000 setiap seorang. Pendakwaan dijalankan oleh Timbalan Pendakwa Raya Noorfazlin Hamdan.





KUALA LUMPUR, 30 Mac — Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail mengetepikan tanggapan seorang bekas pegawai kanan polis bahawa Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik akan terlepas daripada dakwaan berkaitan pendedahan skandal video seks.


Gani berkata beliau belum lagi melihat kertas siasatan.


"Saya belum lagi melihat kertas siasatan," kata Gani kepada The Malaysian Insider.


Polis telah menubuhkan pasukan khas menyiasat kes tersebut.


"Bagaimana anda boleh siarkan macam itu," kata beliau mengulas kenyataan bekas pengarah siasatan jenayah Kuala Lumpur Datuk Mat Zain Ibrahim kelmarin, yang berkisar isu pendedahan rakaman video seks oleh tiga "Datuk T" termasuk Abdul Rahim, bekas ketua menteri Melaka.


Menurut kenyataan "Datuk T" aksi seks didakwa melibatkan Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim.


Ketika diminta mengulas lanjut, Gani hanya mengulangi pendirian yang sama dengan menegaskan beliau belum melihat lagi kertas siasatan.


"Saya belum melihat apa-apa lagi. Ini respons saya," kata Gani.


Dalam surat terbuka kepada Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar kelmarin, Mat Zain berkata, beliau tidak melihat Abdul Rahim akan didakwa memandangkan keputusan itu akan membabitkan Peguam Negara.


Pandangan itu dibuat berdasarkan pada perkembangan tiadanya tindakan Peguam Negara ke atas Abdul Rahim berhubung kes rasuah pada 1999.


"Siasatan ini akan dikendalikan oleh Abdul Gani kemudian selaku Peguam Negara. DI peringkat itu dijangkakan akan ada manipulasi, penyelewengan dan pemalsuan," kata beliau.


Semalam, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz berkata tiga "Datuk T" yang mendedahkan rakaman video aksi seks didakwa melibatkan mirip seorang pemimpin pembangkang tidak akan dilindungi di bawah Akta Pemberi Maklumat sekiranya pihak berkuasa mendapati ada kes.


Katanya, mereka tidak boleh mendapat perlindungan di bawah akta itu kerana mereka telah mendedahkan maklumat itu kepada orang awam.


Kelmarin, Nazri berkata Abdul Rahim, ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Bendahari Perkasa Datuk Shuib Lazim akan dilindungi di bawah kedua-dua Akta berkenaan sekiranya pihak berkuasa mendapati ada kes.


Nazri turut menegaskan tidak wujud campur tangan dari pihak kerajaan dalam siasatan yang dijalankan terhadap kes itu seperti yang didakwa pihak tertentu.


Khamis lalu, Abdul Rahim telah menyerahkan video aksi seks seorang lelaki bersama jam tangan, yang dikatakan membabitkan pemimpin pembangkang kepada polis.


Minggu lalu, Abdul Rahim mendedahkan bahawa beliau bersama Shazryl dan Shuib bertanggungjawab mendedahkan video berkenaan.


Anwar membuat laporan di ibu pejabat polis Dang Wangi berhubung video itu, yang telah dipertontonkan kepada beberapa wakil media di Carcosa Seri Negara 21 Mac lalu.




LSS: Itu hari Nazri kata keadilan di negara ini berwibawa, tetapi hari sesiapa pun rakyat 1 malaysia akan menyumpah dan mencarut pada nama nazri.Ini kah yang di katakan keadilan yang berwibawa?


Suatu masa dulu seorang perogol budak bawahumur telah di bebaskan bukan sahaja oleh polis malah peguam negara dan mahafiraun.Maka Tradisi menerima rasuah dan membebaskan pesalah telah di warisi satu demi satu dalam pentad biran gerombolan.


Hari ini hanya kerana rasuah beberapa ratus sahaja keadilan buat seorang gadis yang telah di ragut kehormatannya lebur begitu sahaja.Lihat dengan terang dan jelas apakah 1 malaysia akan berdiam diri.


Jangan berdiam diri,hari ini anak orang mungkin esok anak kita, jangan berpeluk tubuh kerana esok lusa ia pasti hinggap ke batang hidung kita sendiri.Segala apa yang berlaku tepat dengan apa yang di perkatakan oleh Bob Lokman.


Kini berlaku kesilapan besar dalam sistem kehidupan dan cara untuk menyelesaikan dan memperbetulkan nya ialah dengan turun ke jalanraya dan tumbangkan regim.Jika tidak nasib kita hari ini,esok dan masa hadapan sentiasa akan berdepan dengan ketakutan dan kebimbangan.


Turunlah ke jalanraya demi masa depan anak - anak kita hari esok!

PARPU KARI:Dari seekor Babi kepada Mat Ting - Tong

Posted: 30 Mar 2011 03:49 AM PDT

LSS peroleh gambar ni dari topeng perak a.k.a Perisik Rakyat.LSS tak pasti macam mana mangkuk Ayun ni boleh kantoi dan siapa yang sebarkan gambar haram jadah ni tengah ting - tong.Kaki Carut dan kaki hentam memang dia lah orang nya. Memang terkenal dengan perkataan carutannya "al - juburi" terhadap Anwar dan Parti Werewolf terhadap PAS.









Mangkuk Ayun ni begitu membenci ketua pemudanya iaitu Khairy Jamaluddin Tak perlu di hairankan macam mana gerombolan boleh simpan seekor babi macam ni Apakah tugas - tugas seekor babi ialah melanggar dan menanduk sesiapa sahaja yang telah yang cuba melawan tuannya.Dan selepas itu dia akan menjamah taik dan berak sebagai upah kepadanya kerana menjadi seekor babi hutan. Sebab itu kita tak payah hairan apabila Babi upahan gerombolan United Malay National Oragnisation ini sudah beralih - arah dari seekor babi kepada seekor mat ting - tong.Itu pasal mangkuk ayun ni tak layak cakap pasal agama atau moral.

Perhatikan lah sendiri apa yang ada di hadapan perut haram jadah ni? ianya adalah air kencing dan berak setan yang telah di berikan kepadanya untuk di jamah.Sebab itu LSS katakan seekor Babi tidak makan makanan yang bersih tetapi makan tahi dan kencing setan yang telah di berikan daripada tuannya sebagai upah kerana menanduk membuta - tuli.


Jadi bila dah kenyang di beri minum air kencing maka kepala mangkuk ayun ni akan jadi ting - tong dan takde lain kerja nya akan kembali menanduk secara membabi - buta.Lebih - lebih lagi bila Si Mahafiraun yang jadi ketua lagi lang mangkuk ni naik air ke kepala.


Itu pasal mangkuk ayun ni dengan Mahafiraun satu geng iaitu EE...,Mangkuk pernah mengaku melayu tapi korang perati la sendiri muka mangkuk ayun ni adakah dia seekor Melayu atau seekor babi.Yang Nyata apa yang LSS nampak itu buka melayu tetapi tapi adalah seekor babi.


Jadi tak payah lah rakyat 1 malaysia nak dengar kata - kata dari seekor babi yang sudah kenyang dengan meminum air kencing setan yang sudah di berikan kepadanya.Sesungguhnya kata - kata yang keluar dari mulut mangkuk ayun ini langsung tak bernilai kerana ianya di jana oleh pemikiran hasil dari meminum ar kencing setan.


Jadi kepala hotak Pon macam setan!

Kalau Rosmah datang Ipoh Gerenti Fatwa ni Di Tarik Balik!

Posted: 30 Mar 2011 03:25 AM PDT

MB: Perak patuhi fatwa haramkan poco-poco-Mkini

Kerajaan Negeri Perak akan mematuhi keputusan Jawatankuasa Fatwa Negeri Perak berhubung pengharaman tarian poco-poco, kata Menteri Besar, Datuk Seri Zambry Abdul Kadir.


Beliau berkata, selepas fatwa dikeluarkan, semua pihak perlu menghormatinya dan tidak mempersoalkannya.

Zambry berkata demikian ketika mengulas laporan sebuah akhbar mengenai kenyataan Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria, bahawa Jawatankuasa Fatwa Negeri Perak telah memutuskan tarian berkenaan sebagai haram.

Harussani dilaporkan berkata tarian tersebut diharamkan kerana ia mempunyai unsur kepercayaan agama lain iaitu Kristian selain pemujaan roh dan pewartaan fatwa itu akan dibuat tidak lama lagi.


LSS: Baru nak bersenam untuk kuruskan badan, sudah di fatwa "HARUSSS" atau wajib di Haramkan.Nampaknya Pak Mufti dan Dan Tok Mugabe ni tak sayang jawatan kot.Body macam badak nak berlari tak leh, nak melompat tak boleh, Nak hip - hop tak boleh.....
Jadi apa yang boleh hanya "poco - poco" saje lah! ini "Harussaney" memang buat kerja gila! satu lagi fatwa keluar pasal Poco - poco! konpom bukan Sahaja Harussaney, malah Mugabe serta nenek kebayan sungai rapat sekali kena sumbat ke kemunting kah...kah...kah

Pilihanraya Kelentong Kaw - Kaw !

Posted: 30 Mar 2011 02:28 AM PDT

Muhyiddin: BN sasar 30 kerusi tawan Selangor-Minsider

AMPANG, 29 Mac — Usaha menawan balik negeri Selangor bukan satu tugas mudah tetapi Barisan Nasional (BN) meletakkan sasaran untuk menawan sekurang-kurangnya 30 kerusi dalam pilihan raya umum ke-13, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin. Timbalan perdana menteri berkata, BN telah mengenal pasti kerusi-kerusi yang perikatan itu boleh kuasai.

Bagaimanapun beliau enggan memberikan butiran lanjut.


BN kehilangan pentadbiran kerajaan negeri itu pada pilihan raya umum ke-12 Mac 2008.


Tiga tahun lalu BN hanya menang 20 kerusi manakala Pakatan Rakyat, ikatan kerjasama DAP-PAS-PKR, menguasai 36 kerusi.


Muhyiddin (gambar) hari ini mengadakan lawatan kerja sehari ke Selangor, dilihat sebagai persiapan menjelang pilihan raya umum ke-13.


Mengikut atur cara yang dikeluarkan, beliau singgah di 13 kawasan antara menyertai Sambutan 100 tahun SK Sijangkang dan Sarapan 1Malaysia "Cakna Rakyat" di Sekolah Kebangsaan Sijangkang pada pukul 8.30 pagi, perjumpaan dengan guru-guru dan ahli jawatankuasa Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) Selangor di SMA Tg Ampuan Rahimah, Sungai Manggis, solat Zohor dan ramah mesra dengan jemaah di Masjid Ubaidullah, Taman Tasek Tambahan, Ampang; minum petang dan berehat di rumah Hj Masahadi Hashim di No 1, Jalan 11 A, Kg Melayu Tambahan, Ampang; solat Maghrib di Surau Al-Ikhlasiah, Jalan 4, Kg Melayu Tambahan, Ampang dan hadir jamuan rakyat 1Malaysia di Padang Masjid Nurul Hidayah, Jalan H, Kampung Pandan.

Timbalan pengerusi BN itu berkata, perikatan tersebut hanya akan berjaya jika pemimpin-pemimpin bersedia turun padang untuk bertemu dengan orang ramai dan mendengar rintihan mereka.

"Jika kita melakukannya secara terus-menerus, saya yakin kita boleh melihat perubahan sikap (pengundi), peningkatan dalam sokongan," kata beliau selepas memberikan ucapan di SMK Taman Tasek Tambahan di sini hari ini.


"Dan, jika ia berterusan sehingga pilihan raya, kita ada peluang, untuk tebus kekalahan (pada 2008)," katanya lagi.


Muhyiddin berkata tujuan lawatan hari ini ialah menilai sentimen pengundi di negeri paling kaya di Malaysia ini.


LSS: Apasal Wak din Freedie Kruguer tak bagi butiran lanjut? Tak payah Usha Wak Din ! 1 malaysia tahu !!! 1 Malaysia dah tahu apa rancangan kelentongnya! ini benda semua dah tahu, ini semua benda dah terbongeng! tak caya baca kat bawah ni!!!



AZMIN DAKWA UMNO, BN DAFTAR PENGUNDI HANTU TERMASUK KELUAR MYKAD - minsider

Timbalan Presiden PKR Azmin Ali mendakwa pihaknya telah mengesan usaha Umno-BN mengadakan "pengundi hantu" dengan membawa masuk orang luar Selangor sebagai bakal pemilih menjelang pilihan raya umum ke-13.


Selain itu, usaha tersebut termasuk membawa keluar pengundi-pengundi dari Selangor khususnya mereka yang dianggap sebagai penyokong Pakatan Rakyat. "Sistem yang dibina oleh Keadilan (PKR) telah mengesan pelbagai bentuk penipuan dan watak pengundi hantu yang menjadi penyokong setia Umno dan SPR.


"Kita akan teliti pengundi yang dibawa keluar dari Selangor dan pengundi yang dibawa masuk ke Selangor," kata beliau. Malah menurut beliau, Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) juga perlu dipantau kerana banyak sumber yang sahih melaporkan agensi kerajaan pusat itu mengeluarkan kad-kad pengenalan di luar waktu pejabat dan di lokasi yang mencurigakan untuk pendatang-pendatang asing demi menjamin kelangsungan kuasa politik Umno.


LSS: Ini kelentong awal - awal lagi sudah kantoi, semua sudah tahu tahu sejak tahun lepas lagi ini kelentong sudah kantoi,abis tu nak cakap apa? lagi lawak kat shah alam boleh ada alamat seorang pengundi berada di tingkat 6 dalam sesebuah rumah flat kat taman perumahan tu sedangkan semua rumah flat kat taman perumahan tu cuma sampai tingkat 5 aje!


Ini semua kelentong maut,30 tahun hosni mubarak kelentong undi,30tahun zainal abidin bin ali kelentong undi,30 tahun saddam hussien kelentong undi,30 tahun jugak gaddafi kelentong undi dan gerombolan united malays national organisation apa tah lagi???


Kalau masih ada lagi yang percaya pada pilihanraya,memang sampai kiamat lah Pakatan takkan menang dalam Pilihanraya,sampai kiamat lah Pakatan kena kelentong dalam pilihanraya.


LSS: Dalam Pemilihan Parti PKR lagi kan kena kelentong inikan pulak dalam pilihanraya! Ingat, Kalau Pilihanraya Boleh menghentikan ketidakadilan,Kalau Pilihanraya Boleh Menghentikan kezaliman dan Kalau Pilihanraya Boleh melakukan Reformasi!


Dah Lama Gerombolan Haramkan Pilihanraya! mungkin Azmin Ali pun akan haramkan Pemilihan kott!!!!

Drama kelentong - kelentong kantoi!

Posted: 30 Mar 2011 02:08 AM PDT


Video seks: Peguam Negara tolak dakwaan Rahim akan terlepas dakwaan-Minsider



KUALA LUMPUR, 30 Mac — Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail mengetepikan tanggapan seorang bekas pegawai kanan polis bahawa Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik akan terlepas daripada dakwaan berkaitan pendedahan skandal video seks.


Gani berkata beliau belum lagi melihat kertas siasatan.


"Saya belum lagi melihat kertas siasatan," kata Gani kepada The Malaysian Insider.


Polis telah menubuhkan pasukan khas menyiasat kes tersebut.


"Bagaimana anda boleh siarkan macam itu," kata beliau mengulas kenyataan bekas pengarah siasatan jenayah Kuala Lumpur Datuk Mat Zain Ibrahim kelmarin, yang berkisar isu pendedahan rakaman video seks oleh tiga "Datuk T" termasuk Abdul Rahim, bekas ketua menteri Melaka.


Menurut kenyataan "Datuk T" aksi seks didakwa melibatkan Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim.


Ketika diminta mengulas lanjut, Gani hanya mengulangi pendirian yang sama dengan menegaskan beliau belum melihat lagi kertas siasatan.


"Saya belum melihat apa-apa lagi. Ini respons saya," kata Gani.


Dalam surat terbuka kepada Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar kelmarin, Mat Zain berkata, beliau tidak melihat Abdul Rahim akan didakwa memandangkan keputusan itu akan membabitkan Peguam Negara.


Pandangan itu dibuat berdasarkan pada perkembangan tiadanya tindakan Peguam Negara ke atas Abdul Rahim berhubung kes rasuah pada 1999.


"Siasatan ini akan dikendalikan oleh Abdul Gani kemudian selaku Peguam Negara. DI peringkat itu dijangkakan akan ada manipulasi, penyelewengan dan pemalsuan," kata beliau.


Semalam, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz berkata tiga "Datuk T" yang mendedahkan rakaman video aksi seks didakwa melibatkan mirip seorang pemimpin pembangkang tidak akan dilindungi di bawah Akta Pemberi Maklumat sekiranya pihak berkuasa mendapati ada kes.


Katanya, mereka tidak boleh mendapat perlindungan di bawah akta itu kerana mereka telah mendedahkan maklumat itu kepada orang awam.


Kelmarin, Nazri berkata Abdul Rahim, ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Bendahari Perkasa Datuk Shuib Lazim akan dilindungi di bawah kedua-dua Akta berkenaan sekiranya pihak berkuasa mendapati ada kes.


Nazri turut menegaskan tidak wujud campur tangan dari pihak kerajaan dalam siasatan yang dijalankan terhadap kes itu seperti yang didakwa pihak tertentu.


Khamis lalu, Abdul Rahim telah menyerahkan video aksi seks seorang lelaki bersama jam tangan, yang dikatakan membabitkan pemimpin pembangkang kepada polis.


Minggu lalu, Abdul Rahim mendedahkan bahawa beliau bersama Shazryl dan Shuib bertanggungjawab mendedahkan video berkenaan.


Anwar membuat laporan di ibu pejabat polis Dang Wangi berhubung video itu, yang telah dipertontonkan kepada beberapa wakil media di Carcosa Seri Negara 21 Mac lalu.




VIDEO SEKS KUKUH KAN ANWAR – wall street journal Pendedahan rakaman video seks awal minggu lalu boleh memperkukuh imej Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim jika beliau dapat meyakinkan rakyat bahawa beliau bukan lelaki dalam rakaman itu, demikian menurut Wall Street Journal hari ini. Akhbar yang mempunyai edaran di seluruh dunia menulis, jika Ketua Umum Pakatan Rakyat itu berjaya dalam usahanya menafikan pembabitan beliau, ia akan memperkukuh kepercayaan bahawa bekas timbalan perdana menteri itu adalah mangsa komplot politik dan akan mendatangkan kesan buruk ke atas Umno, yang dilihat ramai sebagai pihak di sebalik pendedahannya. "Jika Encik Anwar boleh meyakinkan rakyat Malaysia bahawa beliau bukan lelaki dalam rakaman itu, serangan terbaru ini hanya akan menjadikannya lebih kuat, ia akan memperkukuhkan kepercayaan di dalam dan luar negara bahawa beliau adalah mangsa pendakwaan bermotifkan politik," kata akhbar itu. "Ia akan membawa berita buruk bagi Umno, yang telah pun mengatakan rakaman video itu tidak kaitan dengan mereka," tulis akhbar itu dalam ruangan pendapatnya, siaran hari ini. Ia menulis bahawa Barisan Nasional (BN) diterajui Umno kini terdedah kepada tanggapan tidak memihak mereka meskipun Najib Razak berada dalam "kapal selesa" sejak menerajui kepimpinan pada April 2009. Jumaat lalu, Najib yang Presiden Umno berkata, partinya tidak terlibat dalam skandal pendedahan rakaman video seks oleh tiga "Datuk T", yang didakwa melibatkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat. "Soalnya sama ada rakaman itu benar atau tidak, sebab kalau benar maknanya ada satu perbuatan mungkar yang berlaku. Itu perkara utama yang perlu ditentukan," kata Najib selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi Umno. "... sebab ada pihak condong untuk bangkitkan soal konspirasi dan sebagainya jadi ini mengalih dari soal pokok sama ada berlaku atau tidak perbuatan yang mungkar itu dan dirakamkan atau tidak," tambahnya. Anwar yang membuat laporan polis Selasa lalu mendakwa wujud pembabitan Najib dan juga Hishammuddin Hussein, yang juga Naib Presiden Umno, dalam isu ini. Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution Ismail mahu Najib dan bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad memikul tanggungjawab dalam hal ini ekoran pengakuan "Datuk T' bahawa mereka yang mendedahkan rakaman video seks ini. Najib berkata apa yang penting adalah untuk menyiasat kesahihan dan ketulenan video itu kerana parti berpegang kepada prinsip kebenaran sama ada perbuatan itu benar-benar berlaku dan dirakamkan. Rabu lalu, bekas ketua menteri Melaka Abdul Rahim Thamby Chik dan seorang ahli perniagaan Shazryl Eskay Abdullah memberi keterangan mengenai video itu di Ibu pejabat Polis Bukit Aman serta menyerahkan rakaman video itu serta seutas jam tangan Omega kepada pihak polis. Abdul Rahim merupakan bekas ketua Pemuda Umno pusat dan Pengerusi Risda. Akhbar Wall Street Journal menambah, waktu rakaman video seks ini didedahkan juga signifikan dari segi politik memandangkan pilihan raya umum tergempar dijangkakan lewat tahun ini. Pilihan raya negeri Sarawak yang pembangkang meletakkan sasaran untuk merekodkan prestasi lebih baik kali ini akan berlangsung 16 April. Anwar kini berhadapan dengan kes liwat kedua dan nasibnya dijangka diketahui bulan depan selepas pendakwa telah menutup kes mereka baru-baru ini. KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH woit… SUDAH KANTOI LAGI MANTOI…. kah kah kah.. kah kah kah…APA JADI DENGAN JUBUR SAIFOOOL…. kah kah kah.. kah kah kah…APA JADI DENGAN DNA – DATUK NAJIB ALTANTUYA…. kah kah kah.. kah kah kah… APA JADI DENGAN PUNGKOK AZIZAN…. kah kah kah.. kah kah kah…APA JADI DENGAN PELACUR KOREA…. kah kah kah.. kah kah kah…APA JADI DENGAN PELACUR MEXICO….. kah kah kah.. kah kah kah…SEMUA KONSPIRASI…. kah kah kah.. kah kah kah… SEMUA TIPU….. kah kah kah… woit…. SEKARANG SEMUA SUDAH KANTOI MANTOI….. kah kah kah… nota: anak muda bersedia untuk menyambut BLACK 14 – anak muda melawan fitnah

Tiada ulasan: