Rabu, 23 Mac 2011

MANDOR.BLOGSPOT.COM

MANDOR.BLOGSPOT.COM


KESIHAN MAK CIK TUA YANG DATANG DARI JAUH...

Posted: 22 Mar 2011 09:00 PM PDT

Oleh: WFAUZDIN NS

TAHNIAH buat rakyat Kedah yang matang dan pintar kerana menolak kehadiran seorang betina untuk berceramah di sana. Mereka menolak kehadiran mak cik Ummi untuk berceramah di dewan Orang Ramai, Taman Wira B, Mergong semalam seperti yang dilaporkan oleh Harakahdaily kerana mereka faham bahawa betina ini akan menambahkan dosa dengan segala fitnah umpat kejinya itu.

Betina tua yang belum berkahwin ini silap pilih kawasan, mungkin dia sangka Kedah itu seperti Johor atau Melaka. Beliau fikir rakyat Kedah begitu lapar dengan segala fitnah, umpat dan keji yang sering beliau ucapkan di atas pentas Umno. Rakyat Kedah tahu menilai samada perlu percaya atau tidak kepada betina yang dikatakan dibuang oleh ayahnya sendiri sehingga ayahnya meninggal dunia.

Umno cuba menampilkan watak utama konspirasi 1998, mak cik Umi dalam program 'merungkai segala rahsia Anwar Ibrahim' yang dijadual malam tadi , tetapi lebih awal mendapat tentangan dari anak-anak muda yang jelak dengan cerita lucah mak cik tua ini. Lebih 300 anak-anak muda dan masyarakat sekitar berkumpul di hadapan Dewan Orang Ramai Taman Wira B, Mergong menyatakan bantahan terhadap penyalahgunaan premis berstatus premis milik kerajaan negeri oleh mereka yang tidak bertanggungjawab.

Sebelum ini, di Besut ceramah yang menampilkan betina tua ini serentak dengan ceramah anjuran PAS yang turut dihadiri oleh abangnya Azmin Ali juga memperlihatkan betapa rakyat tidak lagi berselera dengan cerita lucah yang basi dari mulut beliau. Ceramah Umno yang beberapa puluh meter sahaja dari ceramah PAS menampakkan jurang yang berkali ganda dari segi jumlah pendengar. Mak cik tua ini menyalak seorang diri dan syok sendiri dengan membawa irama yang sepatutnya wanita tua sepertinya malu untuk dendangkan. Sedangkan di seberang sana, ceramah PAS lantang dengan memetik beberapa ayat-ayat Al-Quran dan menyeru rakyat untuk menolak kerajaan zalim, rasuah serta bersekutu dengan Apco.

Begitulah akibatnya jika hilang pedoman dan hanya memikirkan soal cari makan. Maruah tidak lagi menjadi perhitungan malah boleh dijual beli oleh sesiapa sahaja. Ini satu pengajaran buat betina tua ini kerana tidak semua boleh kamu jadikan seperti kamu. Biarlah Umno sahaja yang sanggup `menternak' kamu, tetapi sampai bila?/wfauzdin.blogspot.com

VIDEO SEKS - NAJIB BELUM KATA, `LEMBU KULIM' SUDAH TAHU SIAPA TERLIBAT

Posted: 22 Mar 2011 06:00 PM PDT

Oleh: WFAUZDIN NS

GEMPAR dengan video Seks di Seri Carcosa. Tayangan Perdana secara percuma dan dijemput para wartawan untuk menyaksikannya. Bertepatan dengan pembubaran Dun Sarawak, tiba-tiba muncul video seks ini seperti mana kisah seorang pemuda yang tidak mencuci duburnya beberapa hari yang bersumpah laknat di dalam masjid menjelang Penamaan Calon PRK Parlimen Permatang Pauh dahulu.

Sumpah laknat pemuda yang kini bergelar`haji' yang pernah seluar dalamnya didapati berada di rumah seorang wanita itu mungkin kebetulan dengan Penamaan Calon PRK Parlimen Permatang Pauh, dan video seks yang didedahkan oleh Mr `T' itu pun mungkin kebetulan juga dengan pembubaran Dun Sarawak. Di zaman Najib memang banyak yang terjadi secara `kebetulan', bahkan peruntukan serta projek-projek banyak dicurahkan kebetulan dengan Pilihanraya Kecil.

Seorang lelaki dari Kulim yang digelar `firaun besar' dan saya namakan di sini sebagai Mr `Z' telah mengeluarkan kenyataan di TV 3 Suku dan akhbar pencacai Utusan Meloya berkaitan video seks seperti yang didedahkan oleh Mr `T'. Mr Z menyebut beliau percaya melebihi 100 peratus bahawa memang pemimpin pembangkang ternama itu terlibat dengan skandal di dalam video berkenaan. Tidak pula beliau nyatakan samada beliau sudah menonton atau tidak video tersebut. Itu tidak penting, kerana kita tahu Mr Z ini kalau dia bermimpi bahawa tokoh pembangkang yang amat dibencinya itu melakukan `projek' dengan bini dia sekali pun, Mr Z pasti percaya bahawa mimpinya itu benar-benar berlaku. Kerana apa? Sebab Mr Z terlalu busuk hatinya dan dendamnya terhadap tokoh pembangkang tersebut.

Sebelum ini ramai yang menghormati Mr Z bukan kerana kewarakan atau alimnya dia di dalam ugama, tetapi semata-mata kerana dia adalah salah seorang pejuang yang bersama-sama rakyat untuk menjatuhkan rejim sekutu Apco. Itu dulu, kini Mr Z dari Kulim ini telah pun berselimut dengan sekutu Apco setelah diterajang keluar dari PKR. Kelebihan Mr Z ini adalah berbohong. Beliau sendiri pernah mengaku bahawa sepanjang beliau berada di dalam PKR beliau selalu berbohong kununnya atas arahan bosnya dulu. Ertinya, sepanjang beliau berada di dalam PKR, beliau menjadi lembu dicucuk hidung. Sekarang pun, beliau masih lembu cuma tuannya berbeza, kali ini tuannya lebih kaya raya, maklumlah sekutu Apco. Perut Mr Z sentiasa berisi sekarang setelah bersama puak sekutu Apco itu.

Perangai suka berbohong memang tidak boleh diubah oleh Mr Z, mungkin dia dilahirkan memang untuk menjadi `lembu yang suka berbohong'. Sebagai contoh, dia pernah menulis menghentam ahli DAP kununnya menentang Azan di sebuah masjid. Sebenarnya yang berlaku bukan ahli DAP tetapi kes tersebut melibatkan ahli MCA. Itu satu contoh betapa Mr Z ini akan menulis atau bercakap tanpa menyiasat terlebih dahulu dan tidak menggunakan otaknya. Benarlah kata orang, otak lembu memang tidak boleh berfikir. Begitulah juga dengan kes video seks yang terbaru ini. Samada beliau sudah menonton atau tidak, Mr Z terus menuduh musuh ketatnya itu terlibat. Beliau terpaksa tonjolkan sifat lembu kepada tuannya.

Percayalah, orang Kulim Bandar Baru tidak mahu `lembu bodoh' lagi. Tunggulah saat dan waktunya lembu bodoh ini dikorbankan walaupun nanti tiada siapa yang mahu memakan dagingnya kerana lembu ini busuk berbau bangkai luar dan dalam./wfauzdin.blogspot.com

`TSUNAMI' DI SERI CARCOSA, SEKUTU APCO SILAP LANGKAH LAGI

Posted: 22 Mar 2011 08:49 AM PDT

Kenapa tiba2 TUDUH? Persoalannya siapa yg bagi LESEN BESAR kat DATUK T utk buat Tayangan Perdana BLUE FILM kat dlm sebuah Hotel Ternama mcm SERI CARCOSA NEGARA. Soalnya, Kenapa ADENGAN ini dilepaskan?.

Kenapa JIKA Pemimpin yg diperkatakan LETAK JAWATAN video itu tidak akan diedarkan? Knapa DIA tak SERAHKAN kpd POLIS & Laporkan kpd JABATAN AGAMA ISLAM.. Nampak sgt KONSPIRASI nih !

Paling MEMALUKAN... Adakan DATUK T kata Pemimpin tu tertinggal JAM then suruh dia ambil, lepas tu di cari punya cari terjumpa CCTV.. Paling LUCU Wartawan menonton video selama 21 minit itu secara bergilir mengikut kumpulan.

DATUK T mendakwa beliau mahu pihak media menonton video klip itu dan memberikan pemimpin berkenaan seminggu untuk meletak jawatan, jika tidak mahu klip video itu dihebahkan kepada orang ramai. Rakaman yang dipertontonkan kepada ahli media diambil daripada beberapa sudut. Sebelum membenarkan wartawan menonton video itu, Datuk T mewajibkan mereka menyerahkan semua alat- alat elektronik seperti telefon bimbit dan kamera serta pen dan buku nota mereka.

Mereka seterusnya diminta memakai JUBAH atas pakaian mereka sebelum mereka dibenarkan masuk ke bilik untuk menonton video itu. KOT YER pun DATUK T.. SAPA yg BENARKAN tayang FILM BLUE... Kerajaan dan terbuka ker.. BOleh benarkan BLUE FILM kat HOTEL?. Kenapa POLIS x ambik tindakan kat Datuk T?... AUTA BETUL LAR.. Malu.. Malu...

Kalau mcm ni GAYAnya, Nampak sgt sekutu Apco sudah tau SKRIP LIWAT II itu TIDAK RELEVAN sebenarnya. Makanya terpaksalah bukak SKRIP BARU... Dengan SKRIP baru ini JUGA .. maka CMK YAKIN mana2 pihak yg dulunya dah mula TAK SUKA kat ANWAR dan SYOK kat NAJIB.. Kini PASTI akan BERTAMBAH SIMPATI kpd nasib ANWAR IBRAHIM... Mereka tersilap LANGKAH bila BUKAK ISU ini menjelang Pilihanraya Negeri Sarawak... Akhirnya sekutu Apco pasti akan ditolak RAKYAT sebab mereka BOSAN dan MALU dgn CERITA SEKS tajaan mereka bagi tujuan Menjatuhkan MUSUH POLITIK masing2.

Masing2 kena TERIMA TAKDIR skrg BAHAWA kes2 yg melibatkan ANWAR IBRAHIM itu sebenarnya MEMANG satu KONSPIRASI JAHAT utk menjatuhkan maruah dan karier politik beliau. Inilah akibat dari kesilapan kerana mengikut nasihat APCO sebenarnya. Kini mereka pasti terima padah dalam Pilihanraya Umum akan datang. TSUNAMI yg melanda JEPUN baru2 ini pasti akan berlaku lagi dlm PRU13 ini.. Bersedialah SEMUA mulai sekarang !!!

Sumber: Petikan dari FB CMK (Sedikit Edit)

Tiada ulasan: