Jumaat, 18 Mac 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Pakwe Jawab Isu Liwat!!!!!!!

Posted: 18 Mar 2011 08:04 PM PDT

yo smua..

hari ni tak de cite best..kat berita harian..

so aku buat2 la cite sndiri..

ini bukan nk cite pasal anwar ibrahim punya kes la..nnti jadi subjudis plak..

maraaaaah gani petai kat aku...aku bukan mcm ummi srigundik7..tak tau undang2..

sedia maklum..aku ni salah seorang pelajar..

di sbuah ipta..biasa la..harapkan subsidi kerajaan je aku ni..tapi aku ada wawasan..

mungkin ada yg akan kata aku ni mahasiswa kuota ke ape ke..

lantak la..bapak aku pun bayar cukai apa!!!!!...

hmmm..tk juga mahasiswa kuota..sbb mahathir pernah berfatwa...

bumiputera lepas spm dapat ipta..manakala non bumi kena amik stpm..

sbjijik cam ahli dap bercakap dia ni...well..memandangkan aku stpm..so aku bukan la bumiputera..

jadi sapa2 yg lopeh spm tak dapek ipta..jangn risau jngn bersedih..korang bukan bumiputera..u r not alone..ceh macam makel jeksen lak

ok..

rabu lopeh..

den ado mid term test..

soalan dia ada dua..aku translate ke bm la ye..

"abu dan ana adalah pasangan kelamin...(laki bini la)...abu melayan isterinya dengan mendera..dan akhir2 ini..dia meliwat bini dia..(mcm kes ajk umno tasik gelugoq ja..harharhar)

1.ana mahu menuntut cerai fasakh dan injunksi supaya abu berhenti mencabul ana daripada mahkamah syariah..sila nasihat ana..

2.ana telah merepot polis pasal bahawa dia diliwat2 suaminya abu..bolehkan ana mendakwa abu di bawah mahkamah syariah?

harharhar..

aku malas nk tulis jawapan aku kat sini..sbb belum dapat markahnya lg..

harharhar..

tu la aku ckp..

"PAKWE JAWAB ISU LIWAT!!!!!!!!"

harharhar...


Anwar Ibrahim dipaksa melancap untuk mendapatkan DNA dan bersumpah!!!!!!

Posted: 18 Mar 2011 04:14 AM PDT

yo smua..

hari ni..tak de cite best berita harian..so aku pun buat2 la cite sndiri..

boring la petang2 jumaat ni..tak lamo laie first exam aku..baru lopeh mentolaah ni...

kalau fail tk tau la..harharhar..

fail tk bermakna bodoh...kalau fail 1 subjek la..ini kalau fail sume mcm anak tauke lembu sepang..tu namo eh bodoh....

harharhar..

skang ni ramai makcik2 yg mintak anwar serahkan dna..

nk tanya..dna ni amik darimana eh???

dari rambut ke?? kulit ke???

atau daripada sperma..

kalau sperma..maknanya anwar ibrahim kena melancap la kasi keluar??

betul tk??

harharharhar...

lawak2..makcik2 yg memaksa anwar itu ibarat cuba meraba2 anu anwar..

bab sumpah menyumpah plak..

aku heran napa geng2 kaki jubo nk sngt anwar bersumpah..siap kata anwar bukan masuk neraka pun kalau bersumpah dan dia betul..

masalahnya..dari pandangan aku yg ada stpm ni...

kalau anwar bersumpah pun..mcm saiful akan gugurkan tuduhan tu..tol tk??

kalau anwar bersumpah pun..takkan punye geng2 jubo ni nk percaya kat anwar..

mula la kata anwar ni sesumpah..pandai bermuka2..jawab ngn Allah je la..bla bla bla..

so..relevankah anwar bersumpah??

sndiri jawab dngn jujur dan ikhlas..

lagi satu..malaysia perlu ada sub judis act...

menatang apa sub judis act??

sub judis ni menatang dalam hal ehwal mahkamah..

tanduk dia panjang..gigi dia putih..mata dia terbeliak..kepak dia cam kepak naga dalam cite lord of the ring tu(ada ke naga dalam lod of the ling?)

sub judis ni maksud direk dia under judgement...

tengok la..ku li penah kata..kalau kelantan bawak isu minyak masa prk galas..itu subjudis..

khir toyo cite pasal kes rogol dia kat blog..gani petai kata itu subjudis..

yg heran..

tindakan ummi hafilda...saiful..rahimi osman...ezam mat jubo..main blog dan facebook..dan boleh dikatakan sebagai terlampau public juga boleh disifatkan sebagai subjudis..

dan subjudis di malaysia dilihat tidak ada undang2 yg menjaganya..

sbb tu diorang ni bebas melantak2 mengondem2..

salah anwar gak..duk dalam palimen dok cite pasal apko berturut2..

cite pasal yahudi bla bla bla..

cuba usulkan akta2 yg mnjaga hal ehwal rakyat..

sama gak ngn mahfuz omar..kan prof ukm tu kata saman ekor ikut undang2..

yg buat gerakan mendesak tu buat apa..awak sbagai mp duk dalam palimen usul la pindaan sekian2..kampung betul la...tu la orng panggil awak mr bean...

wei..pakcik2 tua dan makcik2 tua mana heran bende2 ni..

diorang dapat seguni beras dari ejen umno dah secure dah undi diorang ngn umno..

ini sume gaya nk tarik anak muda..mcm aku tk tau..

tu la dia..budak2 skang pun..harharhar..

budak2 baya2 aku ni..

suke bebeno isu yahudi dan sbagainya..

padahal..perangai sndiri pun cam yahudi...

smayang2...berkasih2 ngn makwe nk jugak..

harharhar..

bukak youtube tengok illuminati bla bla bla..

pakai seluar levi;s nk yg ori..

harharhar..

lantak korang laaaaaaaaaaaaa

janji korang happy..hiyaaaaaaaaaaaaa

Tiada ulasan: