Jumaat, 11 Mac 2011

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Tiang Seri Zambry mungkin tidak sanggup buat macam nih!

Posted: 11 Mar 2011 12:49 PM PST


Ini gambar yang orang Umno sendiri tidak sanggup lihat.Malah tuan punya diri sendiri cuba menafikannya.Dia beritahu Mufti Perak- hanya pegang-pegang tiang sahaja.Mufti yang bijaksana itu pun percaya lalu memfatwakan tidak haram....

Tetapi cuba kome peghati betoi-betoi gambo bawah ni pula, sape yang nolak lori tu paling beriya-iya. Sampai berkegrhomot mukanya. Dari riak muka dia, ngalahkan tenaga 5 orang keliling tu yang nolak.


Iye...betoi le dia tu. Sah le, takde orang lain. Datuk Seri Nizar le tu. Ahli Parlimen Bukit Gantang. Dia kalau nolong orang, memang macam tu. Sampai lupa yang dia tu ahli parlimen dan Menteri Besar pilihan rakyat. Kalau ahli parlimen yang belah sana nun, setakat bergambo tepi lori tu je le.

Mampukah Tiang Seri Zamry melakukan macam Niza buat tu selain merenjis dan menepung tawar ......atau main pegang-pegang tiang saja? sumber

Misteri Mr X,Y,X - siapa gerangannya?

Posted: 11 Mar 2011 03:04 AM PST

Karpal Singh menyoal Saiful :

Karpal: Adakah awak pergi tandas?

Saiful: Ya, tapi saya tidak berak antara 26 hingga 28 Jun.

Tetapi semasa diperiksa semula oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Yusof Zainal Abiden, Saiful berkata dia mandi di rumah dan juga membuang air di tandas rumahnya.

Tidak pasti pula samada buang air kecil atau air besar! Tetapi boleh tahan ke tidak berak selama 3 hari tiga malam?

Dan apabila Karpal bertanyakan tentang terdapatnya tiga profail DNA daripada orang berlainan di keliling dubur Saiful yang bermakna ada dua atau tiga rakan, Saiful tidak dapat memberikan penjelasan yang jelas:

" Saya tak boleh komen penemuan itu,"jawab Saiful

Ha! ha! ha! macam mana boleh ada DNA 'X' 'Y' 'Z'? Siapalah pula gerangannya X dan Z? sumber

Liwat II - Rosmah turut terlibat?

Posted: 10 Mar 2011 07:45 PM PST

Pegawai penyiasat Supt Jude Blacious Pereira hari ini membuat kejutan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur apabila pada keterangannya mengakui beliau mengambil keterangan daripada Datin Seri Rosmah Mansor berhubung kejadian liwat itu.

Sebelum ini, Anwar seringkali mendakwa terdapat konspirasi peringkat tertinggi untuk 'mengenakannya' pada perbicaraan kes liwat tersebut. Baca lagi di sini

Pengharaman Judi di Kelantan : Umno suruh anjing-anjingnya menyalak

Posted: 10 Mar 2011 06:50 PM PST

Exco Terengganu Toh Chin Yaw mengakui bahawa Terengganu tidak mempunyai premis perjudian sejak PAS menawan negeri itu kerana semua premis perjudian diarahkan ditutup.

Sejak BN mengambil kuasa negeri itu pada 2004, tidak ada permohonan mengendalikan perniagaan itu.

Apabila diitanya, sama ada beliau bermaksud kerajaan Umno/BN akan meluluskan permohonan seumpama itu, Toh berkata beliau tidak dapat menjawap soalan itu kerana sehingga kini tidak ada sebarang permohonan.

Tidak berapa senang dengan soalan-soalan selanjutnya Toh segera mengalih kepada persoalan lain.

"Kita sepatutnya fokus pada situasi di Kelantan. DAP perlu sendiri jelaskannyanya. (Penasihat DAP) Lim Kit Siang seharusnya mengheret kerajaan negeri Kelantan ke mahkamah," kata Toh.

Beberapa pemimpin MCA dan Gerakan telah berulang-kali mendesak DAP menjelaskan pendiriannya berhubung keputusan kerajaan Kelantan pimpinan PAS yang menyerbu dua premis yang menjual tiket loteri secara tersembunyi.

Jelas bahawa MCA dan Gerakan cuba melaga-lagakan PAS dan DAP dalam isu tersebut.Ini sudah tentu perancangan Umno.

Sebab itu Toh tidak pula berani mendesak Umno supaya mengheret kerajaan Kelantan ke Mahkamah berhubung isu pengharaman tersebut. sumber

Tiada ulasan: