Ahad, 23 Januari 2011

Tukar Tiub

Tukar Tiub


SEBELUM MENGAKU ISLAM

Posted: 23 Jan 2011 06:03 PM PST



BISUL ZUL NORDIN



nota:
bisul dan lama pecah
takkan nak gunakan kes
bisul ini untuk dapat
simpati sampai hari kiamat !!!





ANWAR WAJAR DEBAT DENGAN SAIFUL BIKHARI TERLEBIH DAHULU
- meloya

KUALA LUMPUR 22 Jan. - Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Anwar Ibrahim dinasihatkan berhenti mencabar Najib Razak untuk berdebat sebaliknya menyelesaikan masalah peribadinya terlebih dahulu.

Zulkifli Noordin berkata, Anwar sepatutnya berdebat dengan Mohamad Saiful Bukhari Azlan berhubung kes liwat yang sedang dihadapi beliau dan bukannya menangguh, mengelak dan melengah-lengahkan perbicaraan.

Pada masa sama, katanya, Anwar juga sepatutnya berdebat dengan Ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrishnan yang mencabarnya melalui Twitter atau dengan peguamnya Karpal Singh yang sebelum ini mendedahkan mengenai salah laku homoseks dan liwat beliau.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MAT BISUL…. SEBELUM BUKA MATA… kah kah kah..

kah kah kah… SEBELUM TARIK NAFAS…. kah kah kah

kah kah kah… SEBELUM MENGUCAP… kah kah kah..

kah kah kah….SEBELUM MENGAKU MASUK ISLAM…. kah kah kah….

kah kah kah…SILA BERI TAHU …MANA DUIT 15 RIBU RINGGIT…. kah kah kah…

kah kah kah…. BILA NAK BAYAR HUTANG INI?..... kah j kah kah…

woit… TAK KAN TAK INGAT…. WANG PERTARUHAN MASA JADI CALON…. kah kah kah…

kah kah kah... TAK KAN LUPA ..DARI MANA DUIT ITU DATANG.... kah kah kah..


nota:
dinsman ada tulis baru
kenal dinsman tak?
dia ada ajak baru
nak tahu nama sajaknya
kah kah kah


KETAWA PAGI INI

Posted: 23 Jan 2011 03:41 PM PST




SELARAS



nota:
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

menteri guna selaras
berok tak reti
kah kah kah


TUKANG KRITIK MEMANG RAMAI

Posted: 23 Jan 2011 09:19 AM PST




SENANG CAKAP



nota:
cakapm senang
nak buat susah
cakap senang
nak buat takut
kah kah kah





SURAT DARI PEMBACA


Kalau anda mahu perubahan, reformasi dan tidak suka kepada Umno, maka anda TIDAK berhak mengkritik Anwar Ibrahim, PKR, DAP, PAS, Raja Petra atau sesiapa sahaja yang melawan Umno !

Kebelakangan ini saya selalu membaca artikel dan juga komen-komen di dalam blog yang mengkritik samada Anwar Ibrahim atau Pakatan Rakyat atau Raja Petra atau sesiapa sahaja pihak yang melawan Umno. Artikel-artikel dan komen-komen yang ditulis oleh mereka yang inginkan perubahan atau reformasi ini mengkritik apa yang mereka anggap sebagai kelemahan, kesilapan atau ketidakcekapan para aktivis atau pejuang yang sedang melawan Umno ini.

Saya melihat perkara ini daripada sudut yang berlainan. Bagi saya, aktivis dan pejuang ini bukan pemegang atau penjawat satu jawatan awam. Perumpamaan apa yang dilakukan oleh manusia seperti Anwar, Raja Petra, ahli politik Pakatan Rakyat atau Hishamuddin Rais atau aktivis-aktivis ini hanyalah seperti beberapa orang jiran kita yang 'volunteer' untuk menjaga kampung atau taman perumahan kita supaya tidak dimasuki pencuri. Jika saya sebagai penghuni sebuah kampung tidak boleh berjaga malam atau mengambil bahagian dalam aktiviti rukun tetangga kerana sibuk dengan kerja dan sebagainya, adakah patut dan masuk akal sama sekali untuk saya mengkritik kelemahan jiran-jiran ini di dalam mereka menjaga taman perumahan saya?

Kalau jiran-jiran yang prihatin ini tertidur di dalam aktiviti mereka sehingga pencuri masuk ke dalam rumah saya sekali pun, saya tetap tidak berhak untuk mengkritik mereka. Apa yang saya boleh dan berhak lakukan hanyalah dengan saya sendiri melakukan kerja rukun tetangga ini dengan cara yang lebih baik daripada apa yang mereka ini lakukan. Cuba bayangkan perumpaan ini, seorang jiran di dalam taman perumahan kita (Anwar Ibrahim) sedang mengejar pencuri (Umno) yang sedang bermaharajalela di dalam taman perumahan kita pada waktu malam, iaitu ketika kita semua sedang tidur lena kerana keesokan harinya kita kena pergi kerja dan sebagainya. Apabila bangun dari tidur keesokan harinya, kita meluahkan rasa kecewa kerana jiran kita ini (Anwar Ibrahim) tidak begitu bagus taktiknya mengejar pencuri semalam sehingga gagal menangkap pencuri tersebut.

Bagi saya, kalau kita mahu reformasi atau perubahan atau mahu menyingkirkan Umno, maka kita tidak berhak untuk mengkritik sesiapa atau mana-mana pihak jua yang sedang melawan Umno dengan apa cara dan taktik sekali pun. Kita juga tidak berhak untuk mempersoalkan keikhlasan atau motif sebenar jiran kita yang mengejar pencuri ini. Kita hanya berhak untuk melakukan sendiri perkara tersebut dengan cara yang kita fakir adalah lebih baik.

-ExPet-
http://expet.blogspot.com

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit... BANYAK BANYAK TUKANG... YANG PALING RAMAI TUKANG CELA... kah kah kah...

kah kah kah... RAMAI RAMAI TUKANG... YANG PALING RAMAI TUKANG KRITIK... kah kah kah..

kah kah kah... TAPI MALEH BUAT KERJA.... kah kah kah..

kah kah kah.... CAKAP BEDEGAR DEGAR....DALAM SELUAR PANJANG SEJENGKAL... kah kah kah...




INI DIA : INTERNATIONALE

Posted: 22 Jan 2011 10:13 PM PST






KAUM TERTINDAS BANGUN LAH!!!








ANAK MUDA BANGUN MELAWAN





KUASA RAKYAT

Posted: 22 Jan 2011 08:04 PM PST




RAKYAT MENOLAK SEJARAH






nota:
lihat dan saksikan lah
mereka seirama melaungkan tuntutan
puluhan ribu turun ke jalan fraya
akhirnya leila si first lady
lari ke saudi

Tiada ulasan: