Jumaat, 1 Oktober 2010

Kami Sokong Tokguru

Kami Sokong Tokguru


Pemberitahuan.

Posted: 01 Oct 2010 11:20 PM PDT

Assalamualaikum, salam blogger..
Sudah lebih 10 hari saya tak dapat update blog ini disebabkan masaalah teknikal dengan line internet(modem rosak) ,rasa macam duduk dlm gua pulak  tak tahu apa-apa berita terkini dlm dunia internet.Nasib baik hari ini saya dapat online menggunakan broadband pinjam(terimakasih pada tuan punya broad band)

Saya nak mengucapkan terima kasih pada teman blogger yang masih sudi menjenguk ke blog ini walaupun sudah lama x update.Terimakasih juga pada follower baru yang sudi follow blog ni walaupun lama x update.
Insyaallah saya akan online seperti sdiakala dalam masa yang terdekat ini.
Usaha penyebaran maklumat Islam mesti diteruskan dalam pelbagai cara.Yang ada ilmu wajib menyampaikan ilmu ,yang kurang berilmu wajib belajar.

-kata bijak pandai, Jika tak mampu menjadi lampu yang memancarkan cahaya jadilah cermin yang memantulkan cahaya lampu-
Begitulah kita yang hanya mampu menolong menyebarluaskan ilmu Ulamak..
Cari N3 lama-lama disini

Tiada ulasan: