Jumaat, 18 Jun 2010

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Alhamdulillah,Dapat Pun!

Posted: 18 Jun 2010 06:01 AM PDT

Dari gambar:ye la aku la sampah...aku la perosak negara...Sekurang-kurangnya aku tk gi carik menteri mintak dia biasiswa.. ahahahahaaahah...Sapa2 leh gitau..suma blogger UMNO tu ada DEGREE ke???..tak sangka aku becakap leh pakai telur..tinggi tol ilmu anony di dalam gambar tu..jangn lak korang salah sangka lak pasal kenyataan aku mengenai PAS...budak2 umno slalu memaki hamun kalau mengomen..yang atas ni sekerat je..yg sebelum tu ramai yng ngutuk aku..siap kata aku babi lagi tu...so aku ckp la..umno nak sound PAS mncarut memaki hamun..yng penyokong umno ni ape cite??? tu je..

Sukacita untuk aku kongsi ngn kalian,bahawa aku telah diterima masuk ke dalam sebuah IPTA.Nak tau course apa?Course LAW.Alamat jadi loya(lawyer)la lepas ni.Tak pun aku nk jadi magistrate.Ahahahahhaa..mcm cite kasim selamat..

Sekurang-kurangnya aku menganggap sudah berakhirnya zaman gerhana aku sejak dari aku Form 4..InsyaAllah ....Itupun law ini yang last sekali dalam 8 pilihan,maklumlah pilihan pertama aku tu dekat sebuah U yang paling ramai anak-anak Cina kaya.. ahahahahahaha

Kakak aku suruh try mintak biasiswa JPA,itulah..BM aku masa STPM dulu C+..kertas karangan aku dapat F.. ahahaha tapi yg objektif iaitu sistem bahasa leh dapat A plak..Maunya tak dapat F..tajuk nya ada kena mengena ngn kerajaan..tak pasal2 aku emosi gi hentam kerajaan kaw2 dalam karangan tu.. tu yg kena ISA kat paper tu..sekali dapat F...ahaha campu2 dapat C+..mcm la leh dapat..

Tak pun aku nk gi mintak biasiswa kat Najib...tapi mesti tak dapat punya..aku ini tak lah seterer Sepol..Sepol lagi terer daripada aku kan?

Ada hikmah gak aku masuk U ni..Mungkin Allah nk suruh aku jadi budak yang lebih baik kot..Tapi aku merayau la kat tenet undang2 kat U tu ketat ke tidak..Sekali diorang kata sampai isi laptop pun nk kena spotcheck..Gila babi tol..Abih la aku..aku ni boleh dikatakan KAKI BIRU sikit.. ahahahaha serius..aku ingat dapat la UKM..dekat sikit..senang aku leh balik rumah suruh mak aku basuh baju..maklumlah..aku ni bujang tak reti apa pun.. ahahahahahha

Tu lah,ada hikmahnya...

Oh ya.,.IPTA yg aku dapat tu adalah..

UIA.. ehehehe..skali belajar bahasa Arab da.dah la aku ni pun spesis umat yg slalu tinggal smayang.. ehehe..Apa-apa pun,aku bejanji dan berAZAM pada diri ku sndiri aku nk belaja tol2 tk nk main2.. ahahah sbb STPM ni aku main2 gak..tu yg tak hebat sangat result..harap pengajian Am je la A flat.. ahahaahahah

Apa-apa pun,aku ucapkan terima kasihlah pada kalian seperti bro baginda,,checkmate, dan tak leh ketinggalan,pak cik kasai aka Orangkasai,sbb sbelum ni slalu lepak blog aku yg tak seberapa ni.. ehehehehe..ada gak korang yg kasi support.. eheheheh TQ so mucho..semoga Allah merahmati kalian OK..

Nanti dah masuk U tu nanti,mungkin aku dah tk blog la..mana la tau kot2 tadak wifi tenet ke..dah tu kena block ke..apa ke..tak pe la..aku pun blog sekadar menyampai pandangan,bukan sepenuh masa macam sebilangan blogger2 umno..jadi wartawan tak nak...ehehe..

Sekian,Wallahu'alam

Assalamualaikum warahmatullah dan Selamat sejahtera



Tiada ulasan: