Jumaat, 18 Jun 2010

MIMPI SENJA

MIMPI SENJA


Pelajar 14 tahun tawar sex

Posted: 18 Jun 2010 08:30 PM PDT


Sampai dibilik dia ke atas katil. Aku di atas sofa. Bercerita. Sembang-sembang, dan baru aku dapat tahu dia hanya baru 14 tahun, tingkatan 2 .... Hah ... tak semacam badannya, yang boleh dipercaya umurnaya 22 tahun.

Dia membaringkan dirinya di atas katil sambil berkata "abag cepat lah,"

"Cepat apa" tanya aku

"Dulu abang kata nak datang main dengan ayang, cepat lah bang " balas nya pendek sambil terus membuka "track bottom" dan baju T nya tanpa disuruh.

Aku terkejut. Senang sekali dia nenawarkan diri dengan umurnya yang begitu muda. Bermacam-macam aku berfikir. Kalau aku buat dengan budak ini, silap-silap aku masuk kedalam (penjara) di tambah lagi dengan rotan.

"Kejap la, sat lagi kita buat la, bagi abang habis hisap rokok dulu". Aku baru saja sengaja membakar rokok untuk berfikir . Dia dah bertelanjang bulat di atas katil. Sambil mata aku tak melepaskan peluang untuk menikmati tubuh budak 14 tahun. Segala-salanya kecil lagi, maklumlah budak muda. [artikel penuh DI SINI]

Suami-suami awasi pergerakan isteri anda

Posted: 18 Jun 2010 06:08 AM PDT

Kecurangan isteri-isteri


Umurnya dalam lingungan 35 thn. Punya 2 anak. Berasal dari negeri pantai timur. Kini tinggal di Putrajaya. Suaminya seorang kakitangan kerajaan yang berpangkat. Selalu ke luar kawasan. Berpakaian sopan. Bertudung. Sekali pandang memang seorang isteri yang baik. Seolah seorang ustazah.

Aku mengenali menerusi saluran chatting di sebuah stesen TV. Aku pernah mengatakan saluran ini penyumbang kepada kejadian-kejadian tidak senonoh. Mereka menjawab terpulang kepada pengguna, baik dicari baik yang dapat tapi kalau jahat yang dicari, jahat lah yang bakal diketemu.

Aku berasal dari negeri utara semenanjung. Berkahwin. Tapi mungkin Tuhan tak lagi mahu memberikan aku zuriat. Kami tidak punya anak walaupun sudah lebih 10 tahun berkahwin. Kesunyian menyelubungi hidup kami berdua, tapi nasiblah aku dan isteri bekerja.

Setiap hari selepas pulang kerja, atau bila ada kelapangan masa tanpa pengetahuan isteri aku mengadap saluran chatting di TV sehingga larut malam. Saluran ini berterusan 24 jam. Akhirnya nya aku berkenalan dengan si dia yang tinggal Putrajaya. Isteri orang. Selepas beberapa lama berhubung melalui telefon, kami mengambil keputusan untuk berjumpa di KL [seterusnya DI SINI]

Tiada ulasan: