Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


UCAPAN PENUH PRESIDEN TRUMP

Posted: 21 Jan 2017 05:00 AM PST






SILA DENGAR

AMERIKA BARU

ATAU

AMERIKA TERUS

JAHAT GANAS



MAMAT KOPIAH AMAT BANGGA

Posted: 21 Jan 2017 04:30 AM PST






BANGGA KERANA BODOH
Bukan mamat kopiah terpampang dalam gambar tu je bangga dengan kebodohan yang tak disedarinya, ketua editor harakah tu pun tumpang bangga sama, kau tengok la bebetul, 

bukan saja ayat mamat ni ditempel kat mukasurat paling depan dan paling atas dan paling utama, bukan saja perkataan king maker tu dikuningkan bagi menonjol istimewa beza dari perkataan lain, 

malah saiz font perkataan king maker tu pun dibesarkan dari perkataan lain memang betul2 nak bagi gah la tu kahkahkahkah!!!! Patutlah ada yang kata jualan harakah dah merudum macam utusan meloya kahkahkahkah on MAK KOPIAH BERBANGGA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/20/17




------------

SILA KLIK IKLAN

Posted: 21 Jan 2017 04:00 AM PST











DERMA DAPUR 

JALANAN



iKLAN
jika anda lihat 
ada iklan
sila klik iklan itu
iklan dalam blog ini
tanpa pembaca klik
ianya menjadi iklan percuma

duit dari iklan 
dihadiahkan kepada
  dapur jalanan


-----------

KING JOKER

Posted: 21 Jan 2017 12:00 AM PST



KING JOKER
Tak mungkin Kingmaker. Impossible Lobai Chai. King Joker lebih sesuai? P/S Muka badot Hadi Awang still a publicity!!! No such thing as a bad publicity for Lobai. on SENANG CARI DUIT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/20/17




-------------

CARA JUAL HARAKAH

Posted: 20 Jan 2017 11:00 PM PST




CARA JUAL HARAKAH
Cara nak naik balik jualan Harakah .. ia lah dgn menayangkan gambar bidadari mandi bogel di sungai .. dimuka hadapan akbar tersebut. Kontol pon boleh naik. on ADA PEJABAT HENDAK DISEWAKAN
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/20/17






----------------

SATELAH 5 TAHUN

Posted: 20 Jan 2017 10:30 PM PST









LIMA TAHUN

KEMUDIAN

KELAS 

DAPUR JALANAN

BERMULA

SETIAP 

HARI SABTU


SAPA RASA

NAK  MENGAJAR

SILA PUKUL

TALIPON



-------------------

SKIM KENCING BERDIRI

Posted: 20 Jan 2017 09:00 PM PST



SKIM KENCING BERDIRI
budak bahalol kan melambak biasa lah sekim kencing ber diri kencing melata tengok muka pun tau , otak nak gepau saja biasa lah makan gaji pun malas tapi nak hidup ber gaya bentley bahalol on SPR BUAT TIPU LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/20/17




---------------

TRUMP ANGKAT SUMPAH

Posted: 20 Jan 2017 08:00 PM PST





TRUMP 

ANGKAT

SUMPAH

AMERIKA BARU

AMERIKA 

UNTUK

AMERIKA 

BUKAN

UNTUK CHINA

ATAU BANGLA

American carnage': Trump's vision casts shadow over day of pageantry


Trump left no one in any doubt that he intends to unleash what he called a new vision of "America first" on the world, delivering a brutal and unrepentant speech that made little attempt to soothe the world or begin the healing of an agitated and anxious nation.


Trump delivered a 16-minute inaugural speech that more closely resembled his thunderous addresses from the campaign trail than the oratorical heights of his predecessors, berating the Washington elites of both parties for ignoring the American people and allowing inner cities to fester in "crime and gangs and drugs".
"The American carnage stops right here, right now," he said. "From this day forward, a new vision will govern our land. From this day forward, it's going to be only America first. America first."





--------------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT