Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


PEMBUNUHAN RAKYAT BIASA DI IRAQ

Posted: 17 Jan 2017 08:00 PM PST





SATU CONTOH

DARI 7 RIBU

DOKUMEN DAN

KLIP VIDEO 

DIBOCORKAN

OLEH MANNING


Manning, 29, is a former intelligence analyst in Iraq who was sentenced in 2013 after a military court convicted her of passing more than 700,000 documents, videos, diplomatic cables and battlefield accounts to WikiLeaks. It was the biggest breach of classified material in US history.

TERIMA KASEH

Posted: 17 Jan 2017 07:30 PM PST






TERIMA KASEH

BARACK OBAMA

INILAH SATU

KERJA BUDAK

ITAM YANG 

AKAN DINGATI

YANG LAIN

HAMPEH BELAKO

Chelsea Manning: majority of prison sentence commuted by Barack Obama

Chelsea Manning, the US army soldier who became one of the most prominent whistleblowers in modern times when she exposed the nature of warfare in Iraq and Afghanistan, and who then went on to pay the price with a 35-year military prison sentence, is to be freed in May as a gift of outgoing president Barack Obama.




-----------------

SAMPAH AKAN SAMPAI

Posted: 17 Jan 2017 07:00 PM PST







AWAS

BERJAGA2

SAMPAH INI

AKAN SAMPAI

24 tahun di penjara Kanada, perogol bersiri bakal pulang ke Malaysia

 | January 18, 2017
Subbiah yang kini 56 tahun dikatakan masih tidak kesal atau merasa simpati terhadap mangsanya.
PETALING JAYA: Seorang warga Malaysia di Kanada yang akan selesai menjalani hukuman penjara 24 tahun atas jenayah rogol mungkin akan pulang ke Malaysia, lapor akhbar Toronto Star.
Bagaimanapun, pihak berkuasa negara itu tidak bercadang memberi sebarang amaran mengenai Selva Kumar Subbiah, 56, seorang perogol bersiri, walaupun pegawai penjara bimbang dia boleh mengulangi jenayahnya.
Subbiah selesai menjalankan hukumannya pada 29 Januari, selepas dihukum 24 tahun penjara pada 1992 atas 19 kesalahan serangan seks, 24 kesalahan dadah, serta 10 kesalahan melibatkan pelbagai jenayah lain termasuk serangan dan peras ugut.

TENGOK

MUKA INI

RAPI RAPI

WASPADA

INI ORANG

AMAT JAHAT





--------------

BUKTIKAN DENGAN TURUN KE JALAN RAYA

Posted: 17 Jan 2017 06:30 PM PST





SETUJU

SOKONG

JANGAN DIAM

BUATLAH DEMO

SUSUNLAH 

RAKYAT TURUN

KE JALAN RAYA
Skandal MARA taja TRW: Rakyat tidak boleh lagi berdiam diri
Skandal penyelewengan wang Majlis Amanah Rakyat (MARA) berkaitan penajaan pasukan bolasepak The Red Warriors (TRW) berjumlah RM700,000 masih belum disiasat walaupun umum sudah ditunjukkan dokumen yang berkaitan, tegas Timbalan Ketua Pemuda AMANAH Nasional, Faiz Fadzil.
Beliau berkata, pendedahan hampir seminggu lepas membabitkan anak syarikat milik MARA iaitu UniKL (RM500,000) dan Pelaburan Mara Berhad (RM200,000) itu mesti disiasat pada kadar segera.
"Setiap segmen rakyat kini mula berasa gelisah dan muak dengan pelbagai skandal salah urus tadbir Umno. Rakyat tidak boleh lagi berdiam diri dengan budaya korupsi dan penyelewengan.
"Wang MARA tidak seharusnya digunakan untuk tujuan lain selain membantu orang Melayu terutamanya dalam bidang pendidikan. Usah diprejudiskan hak orang Melayu dalam bidang pendidikan dengan mengutamakan kepentingan mana-mana individu," tegasnya dalam satu kenyataan.
BUKTIKAN

TIDAK DUDUK

DIAM DENGAN

TURUN BERDEMO

KE JALAN RAYA






-------------

SIAPA KENAL CHINA JAHAT INI

Posted: 17 Jan 2017 06:00 PM PST








SIAPA KENAL CHINA JAHAT INI?

Apek tu cina kapir makan babi. Tapi ingat, apek ni kapir, bukan kapir harbi. Jadi apek ni tak boleh diperangi, darah apek ni tak boleh ditumpahkan. Sebab apek ni anak latok mca, bukan kapir harbi dap. 

Latok mca banyak bantu ketuanan melayu, banyak jasa, banyak hulor fulus, banyak pahala suci tupasal apek ni lanyak pengawal keselamatan india bukan orang melayu, dan itupasal walaupun bukan berjubah berserban seperti ulamak melayu suci, dia tetap pakai serba putih hatta hingga ke kasut. 

Kalau kapir harbi dap yang hanya tau makan babi dan bangkang kerajaan, dah pasti malam hari kejadian tu jugak dah terjelepok dalam jel polis on PERANGAI CHINA KAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/17/17




----------------

TPPA DILUPUSKAN

Posted: 17 Jan 2017 05:30 PM PST





TPPA DILUPUSKAN!
Akan ada peristiwa asassination ..Aci potong jari..Mungkin kali ni,Mat Arab Islam juga akan jadi watak pementasan...Sejak Trump ambil alih,bukan anarkis,bukan mat sosialis,bukan mat komunis,bukan mat skinhead kucing kurap balaci parti pembangkang yang shutdown TPPA,Simple bak petik jari..

Tak perlu berdemo panas hujan nak protes TPPA..Salah satu berita baik untuk negara dunia ke 3 yang nak gadai maruah negara dengan TPPA... 

Biarkan saja orang2 di U.s berhisteria masuk hantu anti-trump,..itu hal dia orang,kita tak boleh buat apa-apa..melainkan tunggu dan lihat apa akan jadi selepas ni..

Kapitalis-kapitalis pemodal-pemodal yang Anti Trump dok melobi dengan segala cara untuk menggagalkan Trump.. on LEDAKAN POLITIK AMERIKA
Publish | Delete | Spam
BabiTanah
on 1/17/17



--------------

MASALAH DAN MASYUUK

Posted: 17 Jan 2017 05:00 PM PST






ADA MASALAH ADA MASYUUK
tu pasal masalah terus menerus wujud. Kemiskinan, kesakitan, kesusahan mendapatkan sesuatu barang, perkhidmatan, atau wang. Semuanya mesti wujud. Kenapa? 

Kerana hanya bila ada masalah barulah diperlukan penyelesaiannya. Penyelesaian inilah yang menjana laba. Masalah takut gemok membadak? Beli air gunung penstabil ion lemak dalam badan. Masalah takut lupa ketika exam? 

Beli air tasik penstabil ion positif dalam otak. Masalah takut hantu kubur? Beli air 7 perigi penstabil ion negatif dalam jantung. Masalah takut bos potong gaji sebab bas lambat sampai? Beli kapcai dari kedai ah hong yang sedia memberikan kredit 100% tanpa perlu keluar down payment. Takde masalah takde bisnes. 

Ada masalah ada masyukkkkk! Masalah negara tak cukup duit nak bayar hutang dan tampung seribu satu macam perbelanjaan segala kementerian? Beli keretapi laju dan perkhidmatan binaan dari china kominis, beri tanah untuk kilang mereka dan pelabuhan untuk tentera mereka, dapat duit, kredit, suntikan modal dan bantuan on OH MALAYSIA KU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/17/17





------------

SIAPA JAMAL BAJU MERAH

Posted: 17 Jan 2017 05:30 AM PST






GADUH JANGAN

TAK GADUH


LEDAKAN POLITIK AMERIKA

Posted: 17 Jan 2017 04:30 AM PST





JENG JENG

JENG JENG

JIKA INI 

BERLAKU

APAKAH TRUMP

AKAN SELAMAT?

Trump: I'm Reopening 9/11 Investigation


Donald Trump's plans for his first 100 days in office are raising eyebrows around the world, but of all the items on his agenda it is the reopening of the 9/11 investigation that will provide the greatest earthquake for the establishment.


DAULAH

TERPENDAM

PASTI AKAN 

MERANCANG

INGAT  DALLAS

INGAT JFK




-------------

BABI HALAL DAN HARAM

Posted: 17 Jan 2017 04:00 AM PST






DAGING BABI HARAM - DUIT BABI HALAL
ciss..kalo gua tengok gambo tu, sebijik macam bongol belakang unta..ada dua bonggol..satu halal, satu haram..babi walaupun dagingnya haram tapi duitnya halal selepas dizakatkan..tak caya? cuba tanya isa samad ketika JE dulu..ramai gak kontrektor kelas A melayu islam yg labur duit dlm bisnes babi ni senyap2..

gamba lg satu tu karung duit.sapa tak suka dgn duit..dgn duit 2.6bilion, bukan setakat bole beli birkin, malah bole beli syurga pun..tak caya? cuba tanya tuan penasihat ulama dunia..apa yg bole dibeli dgn duit rm90juta..

org miskin cuma bole sedekah senyuman utk dpt pahala, tapi tuan penasihat, tuan punya karung duit 2.6 bole dpt syurga firdaus atau main golf ditaman syurga di madinah..ust2, ustazah2 dilarang melihat kartun terutama kartun zunar..kelak binasa dan cilaka padah la akal kalian.

kahkahkah...dulu lego buat lego nabi, maka islam kecoh..kini legoland berada di kota bangsa johor warisan melayu islam..tak kecoh pun...ramai ust2, ustazah2 bawak anak g legoland lagi.. on SILA ENTOT ATS UNTA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/16/17




---------------

JANDA HUJUNG SIMPANG

Posted: 17 Jan 2017 03:30 AM PST






RAGUT RUMPUT
tanda tanda sudah mula suroh RAKYAT RAGUT RUMPUT lah tuh kalau lembu kambing boleh ragut RUMPUT tuk hidup , Melayu Melayu papa kedana miskin pun bisa RAGUT RUMPUT tuk hidup RUMPUT TAK ADA GST wokay sudah dapat jimat banyak wang on BERITA TAKUT DARI JALAN RAJA ALANG
Anonymous
on 1/17/17

LEBIH BAIK JATUHKAN NAJIB
Knp kita biar ringgit jatuh dan menyusahkan kita? Lebih mudah kita bagi jatuh najib dan geng puaka dia. Jangan undi BN dlm pilihanraya umum yg akan datang maka jatuhlah najib on BERITA TAKUT DARI JALAN RAJA ALANG
Anonymous
on 1/17/17

CICAH BUDU
oh no... petai,jering & kerdas mahal,terpaksa la mek cicoh tangan sajo daley budu. on BERITA TAKUT DARI JALAN RAJA ALANG
mek
on 1/17/17

TAK MASUK AKAL
Aku sebagai juruprihatin pada buah-buahan tropika amat tersedak bila membaca hal petai dibangkitkan tt. Buah petai bukan impot. Pokok petai juga bukan hanya terdapat di puncak gunung atau lereng bukit. Pokok dan buah petai bukan spesis terancam. 

Malah bu@h petai berbau dan mengakibatkan bau busuk yang teramat, mengalahkan ala bau kentut oleh durian. Jadi bagaimana sesuatu yang sangat busuk boleh dikenakan harga tinggi? Sangat tidak munasabah atau munasemenanjung! on BERITA TAKUT DARI JALAN RAJA ALANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/17/17

BALIK DUDUK KAMPONG
Kau balik duduk di kampung kau la tt, sana petai murah. Aku mula terasa bila petrol naik harga, aku terasa nak balik kampung jugak tapi harga petrol kat kampung aku sama jer mahal mcm kat KL. Perlukah aku pindah ke Venezuela? on BERITA TAKUT DARI JALAN RAJA ALANG
Anonymous
on 1/17/17

KERANA ULARMAK TEBANG HUTAN
Hang sudah silap besar Tuan TT. Petai naik harga sebab Orang Asal dah tak cukup pokok nak panjat. Habih semua pokok kat hutan dah kena tebang oleh tokeh2 dan ularmak2 balak. kah kah kah on BERITA TAKUT DARI JALAN RAJA ALANG
Suku Samdol
on 1/17/17

JANDA HUJUNG SIMPANG
Selagi boleh pancut.selagi janda kebaya masih berjual nasi lemak hujubg simpang,selagi tu pangkahhh tinbang kati on BERITA TAKUT DARI JALAN RAJA ALANG
Anonymous
on 1/17/17







--------------------

BERJUBO DALAM KERETA

Posted: 17 Jan 2017 01:00 AM PST







F.B

Unta tu kenderaa orang Arab padang pasir dan di waktu itu. Sekarang ni, kenderaan umumnya ialah kereta. Ustaz2 (dan syeikh2 di Arab Saudi) pun dah lebih selesa naik kereta (mewah) skrg ni.
Jadi apa jadi gaknya kalau masa traffic jam kat KL ni, banyaklah pulak husband & wife buat priojek dalam kereta gaknya...
Apa JPJ akan kena maki orang agama atas alasan 'melawan hadith' kalau JPJ ke atau Majlis Bandaran ke dok nak larang 'projek2 suci' itu?

Mimi Harlequin Ahmad oooo itu sebab ada video wanita pakai purdah blow job laki dalam kereta viral sedikit masa dulu tu la ek kak Yatt! Tak menyempat-yempat la tu laki dah mintak ek ekekeke
LikeReply11 hrEdited
Ahmad Syihan Ismail Kuat imaginasi seks puan
LikeReply1 hr
Kelly Mohamad Nor Hahahha tak nak pikir.. Adoiii
LikeReply45 mins


--------------

BAPAK DIA PUNYA KE?

Posted: 17 Jan 2017 12:30 AM PST





PERANGAI TAUKE DEDAK
ni barua kapcai...yg ambik rm 50 pakai t shirt merah tu dengaq betui betui...ini lah perangai tauke dedak....bg rm 50 suruh kacau merata...kemudian halang hampa masuk kl...moto besaq tak pa...kalau ada luit boleh masuk club merah UMNO...kalau tarak pochi pi mampoooih....haram jadam betui.... kah kah kah on MUKA KU NAN YANG HODOH
Anonymous
on 1/17/17

BAPAK DIA PUNYA KE?
KL bapak dia punya kah? depa pun group penyamun tarbus...sapu jual songlap semua cukup...hidup umpama lintah...sedut darah sampai mati...sedut nyawa rakyat sampai kering...patut baling ngan selipar jepun...pi mampooos lah ku nan tok nan puki nan....pi mampoos sekali tengok kah kah kah on MUKA KU NAN YANG HODOH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/17/17






---------------

TULISAN TENTANG TRUMP

Posted: 16 Jan 2017 11:30 PM PST





ESOK 

SIRI PERTAMA

TENTANG TRUMP

DAN POLITIK

AMERIKA

AKAN MUNCUL




--------------

TT INI RASIS KE?

Posted: 16 Jan 2017 11:00 PM PST





JHO LOW INI MELAYU KE  INDIA?
TT ni rasis ke?selalu guna perkataan "keling",selalu kenakan "cukong"... tak takut kena buru2 dengan geng2 anti-rasis Malaysia ke? 

Cina ni mempertahankan hak dia,dia seorang yang rajin bekerja,dia seorang yang berjiwa besar sehingga membawa kepada kejayaan..

Ni mesti cemburu dengan kejayaan segilintir rakyat Malaysia berketurunan Cina... Hahahaha..Orang Malaysia makin bodoh.. on PERANGAI CHINA KAYA
Publish | Delete | Spam
BabiTanah
on 1/17/17



-------------------

NURUL IZZAH BUAT JAMUAN HARI GAGALIS

Posted: 16 Jan 2017 10:00 PM PST






NURUL BUAT

JAMUAN

PADA HARI

GAGALIS 

SEDUNIA
SILA

BELI TIKET

SEKARANG

RAMAI RAMAI

KITA SOKONG





--------------

PELACUR MELARANG PULAK

Posted: 16 Jan 2017 09:30 PM PST






PARA PELACUR

CHOW KIT

KINI MELARANG

KU NAN DATANG

KERNA BURUNG

KU NAN KONTOT

DAN SUSAH

NAK TERBANG



--------------

MUKA KU NAN YANG HODOH

Posted: 16 Jan 2017 09:00 PM PST






WAJIB JUGA

DILARANG

KU NAN MASUK

K.LUMPUR

KERANA MUKA

DIA HODOH

RAMAI TAK LALU

MAKAN JIKA

TERNAMPAK 

MUKA KU NAN

JUGA BANYAK

IBU KOMPLIN

ANAK KECIL

MERAUANG

TAKUT JIKA 

TERNAMPAK 

MUKA KU NAN

Larangan kapcai di KL: Sekadar cadangan - Pemuda Umno

Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan, Mohd Razlan Muhammad Rafii berkata, Menteri Wilayah Persekutuan,  Tengku Adnan Tengku Mansor hanya mencadangkan halangan kemasukan motorsikal ke bandaraya Kuala Lumpur.
Segala cadangan dan pelaksanaan, jelas Mohd Razlan, perlulah mengambil kira pelbagai faktor dan hal-hal yang dirasakan berbangkit di mana kemungkinan bakal membebankan rakyat khususnya.
MAT REMPIT

CADANGKAN

PEMUDA UMNO

DILARANG 

MASUK KL





------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT