Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


ANAK MUDA BANGUN BERJUANG - BERSIH5

Posted: 27 Sep 2016 07:30 PM PDT




CUN SANGAT
Tahniah. Cun sangat dah. Senyum ada. Ceria ada. Seri ada. Manis ada. Pleasant. Kemas. Obor pun diangkat cukup tinggi walaupun bukan dijulang. Cuma semangat padu perjuangan tu tak dapat dibaca dari pose begini. Bahu runtuh (drooping) dan tangan sebelah lagi sibuk pegang purse birkin haha dengan handphone yang tak boleh tinggal. 

Ok smartphone simbol generasi muda yang prihatin memunafaatkan kemudahan internet melambangkan pengetahuan, perkongsian ilmiah dan sentiasa terkehadapan atau setara dengan perkembangan terkini. 

Lebih molek pose tangan pegang smartphone itu juga diangkat tinggi dengan bahu dan genggaman yang lebih erat dan bertenaga memberikan mesej penuh harapan, keyakinan dan inspirasi: kita bersedia dengan kental dan bijak untuk pertarungan yang hebat mencabar berpanjangan. Selamat berjaya adikku! on TUKAR TIUB PERTAMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/28/16



----------------

KENALI ANAK MUIDA HARI INI

Posted: 27 Sep 2016 07:00 PM PDT





KENALI 

ANAK MUDA

PEJUANG RAKYAT

HARI INI




------------

TTPA PROJEK GAGAL

Posted: 27 Sep 2016 06:30 PM PDT







BUDAK ITAM

BUAT SATU 

PROJEK GAGAL



 | September 28, 2016
Kedua-dua Hillary dan Trump menentang TPP, dan sekiranya ia gagal diluluskan kongres, industri sawit Malaysia adalah antara sektor yang... More ››

PETALING JAYA: Dengan kedua-dua calon presiden Amerika Syarikat menentang Perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik (TPP) melibatkan 12 negara, Malaysia kini berusaha mengurangkan kerugian yang mungkin dialami sekiranya perjanjian itu dibatalkan Washington selepas pilihan raya presiden November ini.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH



-----------------

MATI DALAM TAHANAN

Posted: 27 Sep 2016 06:00 PM PDT







Salam perjuangan.
RAYUAN DERMA BAGI MENANGGUNG KOS POST MORTEM KALI KEDUA ARWAH AZRI MOHAMED YANG MATI DALAM TAHANAN PENJARA SERTA USAHA MENUNTUT KEADILAN.
Alhamdulillah pihak Mahkamah Tinggi Kota Bharu pada hari ini, 27 September 2016, telah memutuskan untuk meluluskan permohonan post mortem kali kedua untuk Arwah Azri, yang mati dalam tahanan penjara Pengkalan Chepa.
Terima kasih saya ucapkan kepada pasukan peguam YB N. Surendran, Naraendran Thiagarajah dan Ang Kai Whei yang telah memberikan khidmat percuma kepada kami sekeluarga.
Juga kepada Aktivis NGO dan Pimpinan Parti yang mendokong Jawatankuasa Bertindak Keadilan Untuk Azri.
Justeru itu saya dengan rendah diri memohon jasa baik bantuan pihak media, rakan- rakan dan rakyat Malaysia, untuk membantu kami dalam mendapatkan sumbangan bagi menanggung kos post mortem kedua serta usaha memperolehi keadilan buat Azri.
Saya percaya bukan Azri dan keluarga kami sahaja yang menanggung kezaliman seperti ini.
Kita semua perlu bersama berusaha agar tidak ada lagi kes pukulan dan kematian dalam tahanan secara misteri dan zalim.
Berikut adalah info akaun bank saya:
Nama: Norsyazmira Binti Mohamed
No. Akaun: 0303-0009296-72-1
Nama Bank:
Bank Muamalat
No. Telefon:
013 - 91-25-378




-------------------

TUKAR TIUB PERTAMA

Posted: 27 Sep 2016 10:02 AM PDT









TUKAR TIUB

PERTAMA

OBOR BERSIH5








------------------

CERITA PORT DICKSON DISAMBUNG LAGI

Posted: 27 Sep 2016 06:00 AM PDT









ISA FELDA

apa koba orang port dickson
dongar cerito macam macam
dulu selamatkan budak itam
torsolamat budal najib
dongar koba onam orang
pogawai jabatan agamo kono buang
iyo ko
ni nuar yang cerito
kah kah kah

sekarang apo cerito baru
sapo nak buang sapo
kah kah kah

donga koba
orang felda dah naik bonci
dongan tan seri isa
boto ko
sajo tanyo
mana tahu kalau kalau
bulan dopan kontrek
tak sambung
kono jumpo budak itam balik
biar budak najib tu
ngolotar sikit
kah kah kah


-------

DIMANA NIK ABDUH

Posted: 27 Sep 2016 05:00 AM PDT





PARTI SURGA NERAKA
PAS tukar ke PASN....Parti Surga Neraka on SILA JUMPA NIK ABDUH
Anonymous
at 6:54 PM

FATWA SYIOK
pasal RM RM ularmak keluar fatwa syiok sendiri . sudahlah jangan dok perbodohkan org islam yg lain . on SILA JUMPA NIK ABDUH
Anonymous
at 5:57 PM

FATWA PELIK
Fatwa pelik ni..! Yang layak memimpin tu,orang macam mana gamak nya? Kena minta fatwa PAS bab dosa pahala dalam memileh pemimpin supaya selamat.Orang macam Hadi Awang tu boleh kut jadi TPM sebagai tuan penasehat kapada mahluk yang di berkati penerima sumbangan dari kerabat Arab sebab banyak buat kerja Ugama. on SILA JUMPA NIK ABDUH
652203 4423143
at 5:53 PM

ADA EPF
Waduh.... Ini sudah macam FOUR STAR GENERAL jaga DOSA PAHALA Dapat EPF tak ????? Ada MASYOOOOKKKKKKKKKKKKKK on SILA JUMPA NIK ABDUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:02 PM




GERMAN
kalau tengok gambar lucah jerman? on SILA JUMPA NIK ABDUH
Anonymous
at 5:01 PM






-------------

KES MAKIN BERAT

Posted: 27 Sep 2016 04:30 AM PDT







IMAN KITA

ini makin berat
bukan nik abduh saje
yang jaga dosa dan pahala
yang koutim syurga negara
mat kambing ini pun
ada lubang boleh declare
ada iman atau tidak
ini sudah berat
kah kah kah

FULUSIKOM
-------------

SIAPA GANTI NAJIB

Posted: 27 Sep 2016 03:00 AM PDT






INI PUNCA

RETAK 

KEMUDIAN

BERGADUH
Kajian: Hishamuddin pilihan rakyat Selangor jadi PM

SHAH ALAM - Hasil kajian Institut Darul Ehsan (IDE) mendapati Naib Presiden Umno, Hishamuddin  Hussien menjadi pilihan rakyat Selangor bagi menggantikan Najib sebagai Perdana Menteri.

Timbalan Pengerusinya, Prof Datuk Dr Mohamad Redzuan Othman berkata, 32 peratus responden memilih Menteri Pertahanan itu.

"Hishamuddin lebih popular berbanding Timbalan Perdana Menteri,  Ahmad Zahid Hamidi (31 peratus).


BILA NAJIB

DITANGKAP FBI

SIAPA YANG

PERTAHANKAN

NAJIB ROSMAH

ITULAH YANG

JADI PIEM

KAH KAH KAH

YANG LAIN

TAK DIPERCAYAI





----------------

TEKNIK UNTATI

Posted: 27 Sep 2016 02:30 AM PDT





nota:
ada teknik doggie
ada teknik untati
ada teknik muftiti
ada teknik kinkiki

MUFTI KINKY
Sebelum mufti kinky keluar fatwa setuboh atas unta, tak de siapa ambil pot pasal teknik setuboh luar biasa ni...masing-masing mengamalkan teknik sendiri dan buat diam-diam..tapi selepas keluar fatwa mufti kinky..

aku rasa teruja nak cuba..tapi kat sini mana nak cari unta? Kalau mufti tak buka cerita, tak de sapa tau kisah ni....hebat imiginasi puak ni... on HINA MUFTI
Publish | Delete | Spam
Kichap
on 9/27/16






---------------

SILA JUMPA NIK ABDUH

Posted: 27 Sep 2016 01:12 AM PDT





BETUL KE

DOSA PAHALA

NIK ABDUH

YANG LULUSKAN

SAJE TANYA

JANGAN MARAH







 PETALING JAYA: Ketua Pemuda PAS menyifatkan perbuatan umat Islam sengaja mengabaikan tanggungjawab sebagai pengundi layak sebagai satu kesalahan dan dosa nyata.
Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz berkata, kegagalan umat Islam mengundi boleh menyebabkan Malaysia jatuh ke tangan mereka yang tidak layak dan sesuai untuk memimpin negara.

WOIT

INI BERITA

AMAT BAIK

NIK ABDUH

ADA JALAN

BOLEH BOOK

SEKARANG

LU TAU APA

GUA MAHU

KAH KAH KAH


----------------

BIDADARI MENUNGGU

Posted: 27 Sep 2016 12:30 AM PDT




BERIBU MENUNGGU
Tok tt ni selalu ulang gambar bidadari sorga tu xda gambar terbaru ke.sikit sgt gambar nya..xkan sikit benar bidadari walhal kalau dgr ceramah igama ni sang bidadari beratus ribu tunggu ulamak di sorga..bygkan semua bidadari tu cun ngalahkan nelopa..

pakai plak kain jakel..ops..dlm sorga mana ada kain..makna nya olammak mengentot ajer la dlm sorga ya...kasi la gambar lebih sikit tt.aku ske tgk gambar2 yg tt selitkan penuh dgn makna tersirat dan terstim.kahkahkah on BERITA TERNOW
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/27/16




--------------

MAKLUMAT WAJIB TAHU

Posted: 27 Sep 2016 12:00 AM PDT






TAHUKAH?

ada 54 kerusi parlimen
ada 112 kerusi adun
yang ditentukan oleh FELDA
mustahil gerombolan kalah

tahukan
ada 25 kerusi parlimen
di sabah
ada 31 kerusi parlimen
di sarawak
peti simpanan undi gerombolan
mustahil gerombolan kalah



-------------

MANGSA AKTA BAGINDA QUEEN

Posted: 26 Sep 2016 11:26 PM PDT






SETIAKAWAN  
RAKAN SEPERJUANGAN 

Keputusan
28 September (Rabu), 9 pagi
Mahkamah Sesyen Jenayah 3
Tingkat 4, Sayap Kanan, 
Kompleks Mahkamah Jalan Duta

Pertuduhan: 
Kononnya menghasut rakyat 
(Seksyen 4(1)B Akta Hasutan 1948)









-----------------------

TOKAN DAN PERAIH AMBIL PERHATIAN

Posted: 26 Sep 2016 10:46 PM PDT





TEPAT

JELAS

TUNTAS



Gugur kandungan akibat Zika: Pandangan majlis fatwa tidak relevan
Daniella berkata, hanya doktor boleh menentukan risiko jangkitan virus Zika dalam kehamilan seorang wanita dan langkah Kementerian Kesihatan i



KUALA LUMPUR: Keputusan sama ada ibu mengandung yang dijangkiti virus Zika dibenarkan menggugurkan kandungan mereka perlu dibuat atas dasar perubatan, kata sebuah kumpulan sokongan wanita.

"Walaupun pandangan agama boleh mempengaruhi keputusan seseorang individu, ini adalah pilihan peribadi," kata Bendahari Persatuan Peguam Wanita, Daniella Zulkifili dalam satu kenyataan hari ini.


PANDANGAN

TOKAN DAN

TOK PERAIH

AGAMA DAH

TAK RELEVAN

KAH KAH KAH




----------------

MENGGELODAK HASUT SATU NEGARA

Posted: 26 Sep 2016 10:00 PM PDT







KITA GELODAK

SATU NEGARA

MULA 

SATU OKTOBER


KITA HASUT

PEKAN 

 BANDAR 

KAMPONG


 


SATU JUTA

TURUN

19 NOVEMBER

DATARAN
-----------


UDARA AKAN DIJUAL

Posted: 26 Sep 2016 09:39 PM PDT





AWAS OKSIJEN
Gst. Hari ni air. Kelak oksijen. Macamana nak kenakan gst atas pemilikan dan penggunaan oksijen? Yang guna tangki oksijen untuk scuba diving kena tambah bayaran untuk gst. 

Yang separuh mati nak kena revive di hospital guna oksijen pun kena bayar extra untuk gst. Yang nak laju atas jalan guna oksijen lebih untuk enjin turbo yang semakin banyak pada memacam model proton sekarang jugak kena tokok bayaran untuk gst. 

Sesiapa yang jual dan yang beli karipap atau apa apa kuih lain yang berinti oksijen pun tak terkecuali kena gst. Tapi yang lebih memberi pulangan besar dan meluas pada kera bn adalah dengan mengenakan gst pada setiap bayi yang baru dilahirkan dan hidup walau hanya sesaat sebab dalam sesaat pun dah sempat hirup oksigen dari ruang udara negara, 

bayangkan setiap tahun lebihkurang setengah juta bayi baru, itu sekarang, nanti dah tahun 3000 penduduk dalam malaysia dah 2X ganda sekarang maka bayi baru setiap tahun jadi lebihkurang sejuta. Besar pasaran gst oksijen ni. Aku nak cepat on HANYA SATU JAWAPAN - KITA LAWAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/26/16







---------

BERITA TERNOW

Posted: 26 Sep 2016 08:48 PM PDT







BERITA TERNOW


berita yang melaporkan
yb ton ton wee
ahli parlimen temerloh
telah menyertai sama
rombongan perdana menteri
ke german sebagai penterjemah
adalah berita palsu

yb ton ton wee pada ketika ini
berada bersama rakyat
di kampong  busut jin temerloh

berita palsu ini sengaja 
disebarkan oleh musuh politik
yang berniat jahat

INGAT
apa terjadi kepada
penterjemah najib di paris

-------------

JANGAN MONOPOLI JUAL AGAMA

Posted: 26 Sep 2016 08:11 PM PDT







SAHEH

TERBUKTI

DUNIA INI

EKONOMI

YANG LAIN

HANYA PENGHIAS



NGO naungan Pak Lah pertahan rancangan logo halal kedua
Cadangan logo halal khas untuk produk keluaran syarikat milik orang Islam itu diutarakan oleh Ikiam dan Risda, kedua-duanya dipengerusikan... More ››


WOIT

JANGAN BUAT

MONOPOLI

MAKAN SORANG

KITA JUAL AGAMA

KONGSI KONGSI

KITA SAMA SAMA

PUTAR ALAM

KAH KAH KAH




--------------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT