Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


TANGKAP MO1 - SABTU 27

Posted: 22 Aug 2016 08:00 PM PDT







APA SUDAH

JADI?

MULA MULA

GEMPAQ TAK

MAHU MINTA

MAAF

KAH KAH KAH

PADAN MUKA

Nawawi mohon keampunan kepada Yang di-Pertuan Agong‎

SHAH ALAM - Ahli Parlimen Langkawi,  Nawawi Ahmad membuat permohonan maaf kepada Yang di-Pertuan Agong hari ini berhubung kekeliruan dengan istilah 'Malaysian Official 1' atau 'MO1" di lama sosialnya minggu lalu.

Menurut Nawawi, beliau tidak berniat untuk mengaitkan Yang di-Pertuan Agong dengan isu tersebut namun kenyataan itu menjadi viral oleh pihak tertentu dengan fahaman yang lain daripada apa dinyatakannya sebelum ini.


MAT BODEK

AKHIRNYA

MINTA MAAF

KAH KAH KAH



------------

BILA NAJIB AKAN UNDUR

Posted: 22 Aug 2016 07:30 PM PDT







BILA NAJIB

AKAN UNDUR?

FBI BAGI MUKA
OBAMA PENCEN 21 JANUARI 2017 MAT LOL pencen bulan February lah FBI bagi muka kat Obama jugak kan Tak kan lah Obama kengkawan dengan Budak Bahalol kan Malu lah kat PUTIN tengok kan Tak lama lagi pun on MARI BERTARUH
Anonymous
on 8/20/16

MELAYU TERUS BODOH
Selama melayu masih bodoh dan tolol Selama itulah Pokemon blh bertahan on MARI BERTARUH
Anonymous
on 8/20/16

PETAI
Bertaruh apo.. Petai... Kakakakka... Dulu yer... Najib bley tahan 6 ...7 minit... Semenjak ngan pendek pendek tegap ni.... 3 minit belum tontu..tak lawan Aziz... Dio bley tahan 18 minit.. Tengok test anak 18 minit....world class.... Memang beza ngan anak 3 minit ni.. Asyik ngutaaaannngggg je keje... Ambil perhatian.... Kakakakaka on MARI BERTARUH
DIDI KOTA BELUD
on 8/20/16

TANYA PUKIMAH
Tanya sama pukimaH on MARI BERTARUH
Nazrio Dond DoLLa
on 8/20/16
BERJUDI
bertaruh tu samo jo dengan berjudi, duik rakyat, anak tiri MO1, jholok buat berjudi kek vegas.. den tak nak bertaruh najib bulih tahan sampai bilo, sobab aee tak sampai seminit dah terpancut.. walau lohe... baik la poi jerman..tontowi, puas hati lamo sikit bertahan on MARI BERTARUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/20/16

ZAHID KOMEDI
2 bulan incounting.hehehe.nk cabut nnti pandai la Mangkuk Hayun ni buat helah. Bagi alasan nk Mampus kotBila Zahid Komedi ambil alih trus buat PRU . on MARI BERTARUH
Anonymous
on 8/20/16

LANJUT TELUR
sampai selanjut lanjut tulurrr boleh lanjut...gold medal nnt semua usaha dia la.. on MARI BERTARUH
Saiful
on 8/20/16


---------------

TURUN DEMO SABTU INI

Posted: 22 Aug 2016 07:00 PM PDT





ESOK PETANG

SISWA 

DI UPSI

T. MALIM



-------------

BERI INGATAN

Posted: 22 Aug 2016 06:00 PM PDT






DATUK TAKI

BERI INGATAN

TAKUT LUPA




--------

MAHKAMAH TELAH BERMULA DI AMERIKA

Posted: 22 Aug 2016 10:23 AM PDT






MAHKAMAH

DI AMERIKA

BARU BERMULA

10:16 AM
Monday, August 22, 2016 (PDT)

Time in Los Angeles, CA


1:16 AM
Tuesday, August 23, 2016 (GMT+8)

Time in Kuala Lumpur, 

Federal Territory of 

Kuala Lumpur, Malaysia




-------------------

TANDA TANDA SUDAH SAMPAI

Posted: 22 Aug 2016 06:30 AM PDT








APA MAKNA

BERITA INI

INI ADALAH

TANDA TANDA

EKONOMI KITA

AKAN MELEDAK

AKAN RUNTUH

INI HANYA 

PERMULAAN




Selepas protes, staf AAM persoal hanya terima gaji sebulan

 | August 22, 2016
Kakitangan AAM hanya menerima tunggakan bagi bulan Mei manakala baki tiga bulan masih tidak berbayar dan ekoran itu mereka masih dalam belenggu hutang yang belum diselesaikan.







PETALING JAYA: Kakitangan Persatuan Automobil Malaysia (AAM) meluahkan rasa tidak puas hati walaupun tunggakan bayaran gaji diterima pada Khamis lalu.
Ini kerana, kakitangan tersebut hanya menerima tunggakan bagi bulan Mei manakala baki tiga bulan masih tidak berbayar dan ekoran itu mereka masih dalam belenggu hutang yang belum diselesaikan.
Dalam pada itu, pengurusan AAM pula berjanji melunaskan baki gaji tertunggak secara berperingkat pada masa akan datang.
Pekerja AAM yang ditemui, Mohamad Tajuddin Jailani, 48 akui bayaran gaji sebulan tidak membantu beliau meluaskan hutang pinjaman bank yang tertunggak sejak empat bulan.
"Mereka hanya bayar tunggakan gaji bulan Mei, pada 18 Ogos lepas, manakala baki tiga bulan gaji masih belum dijelaskan dan kami buntu jika baki tersebut akan dibayar atau sebaliknya.
"Kami tidak berpuas hati," katanya ketika dihubungi FMT.
Ketidakpuasan sama disuarakan Saiful Sallehuddin, 43 yang mendesak pihak pengurusan AAM supaya membayar gaji secara penuh.
"Ini menyebabkan segelintir kakitangan masih belum mampu membayar ansuran bulanan kereta dan sewa rumah. Kami juga mendapati caruman Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) juga tidak dibayar AAM," katanya.

HATI HATI

WASPADA

BERSEDIA

LEDAKAN 

EKONOMI AKAN

SAMPAI



-----------------

LAGI 22 HARI

Posted: 22 Aug 2016 06:00 AM PDT







22 HARi




LAGI  22 HARI

PAS AKAN

SAMAN

SARAWAK 

REPORT 


-------------

MARI KITA KETAWA

Posted: 22 Aug 2016 05:30 AM PDT



SATU LAGI

LAWAK SERAM

KAH KAH KAH



Kami akan siasat walaupun laporan polis ke atas saya, kata IGP

Khalid mengulas kenyataan Rafizi yang sedang mempertimbangkan untuk membuat laporan terhadapnya.

Khalid Abu Bakar memberi jaminan kepada Ahli Parlimen Pandan Rafizi Ramli bahawa beliau sendiri tidak terlepas daripada siasatan polis sekiranya ada laporan polis dibuat terhadapnya.
"Jika ada asas untuk siasatan, sudah tentu ia akan disiasat," kata Khalid kepada Malaysiakini.
Beliau mengulas kenyataan Rafizi yang sedang mempertimbangkan untuk membuat laporan terhadapnya kerana didakwa gagal bertindak terhadap jutawan Jho Low dan individu lain yang dikaitkan dengan 1MDB.
Naib Presiden PKR itu mendakwa tindakan polis itu berbeza dengan tindakan pantas mereka terhadap pengkritik skandal 1MDB, termasuk dirinya sendiri.
SEBELUM

DIPAKSA

SEBELUM KENA

SAMAN

MARI KITA

KETAWA

KAH KAH KAH

MAT TWITER

BUAT LAWAK

KAH KAH KAH



------------

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB

Posted: 22 Aug 2016 05:01 AM PDT






HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB
MO1 (Malaun Obtuse 1, malaun bersamaan jahannam atau puaka atau gampang atau paling sopannya si-cilaka, sedangkan obtuse dari bahasa inggeris bermakna bodoh, bangang, bebal, bengap, bahalul, baghal atau paling sopannya menurut ayat mendiang karpal "kurang cerdik") dah tentunya bukan Agong atau TMJ atau anak YamTuan NS atau seumpama kerana tahap obtuse ini adalah satu kebangangan melampau yang sukar nak disukat manusia dan hanya Tuhan Yang Maha Mengetahui.

Kenapa saya bawak masuk Tuhan dalam ayat di atas? Sebab jika kita percaya pada Tuhan dan pada betapa Maha Hebat lagi Maha Bijaksana serta Maha Adil Tuhan, kita akan nampak betapa mana-mana hamba-hambaNya manusia yang jahat-jahat cilakak kaki zalim kaki putar alam kaki kon kaki songlap kaki rompak di mana-mana saja dalam dunia milik Tuhan ini, maka Tuhan jadikan malaun sebegini setiapnya dungu bebal walaupun permulaannya atau pada satu tempoh yang agak panjang, si-cilakak kelihatan seperti amat bijak mengalahkan cerdiknya otak para on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/20/16

CORNERED CAT
Its not brilliance by way of his acts so far.....merely he is a cornered cat..., and, a cornered cat will be skinned ALIVE! The man forgot that even his 2 nuts are on loan yet trying to brush aside that his 'own' (not literally) life is a mortgage, period! MLN on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/20/16

KLEPTOKRAT
Kleptokrat terhandal dunia. Orang melayu. I'm so proud, ada jg jaguh dunia dikalangan UMNO. Who will be the first Brutus? Ada brani? on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Anonymous
on 8/20/16

MELENCAP SAJE
Takkan ada sapa berani tangkap punya pahlawan Bugis ni. Rakyat Mesia hanya tengok dan melancap saja. on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Anonymous
on 8/20/16

BETUL KE?
Betul ke? atau cereka rama?..sebelum ni kata najib tak boleh pijak amerika fbi nak tangkap..najib pegi uN sempat balik pulak..tak ade ape2 pun.. on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Anonymous
on 8/20/16

TERPIKIAQ
Banyak2 undang-undang yang umngok buat takda ka terpikiaq nak gubal undang-undang anti kleptokrasi? on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Anonymous
on 8/20/16

AMIN
Alhamdulilah on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Anonymous
on 8/20/16


-------------

HARI INI 22 OGOS

Posted: 22 Aug 2016 01:39 AM PDT




HARI INI

BILA MALAM 

KITA TIDUR

AMERIKA JAGA

DAN MULA BUKA

KES 1MDB



ADAKAH anak tiri Najib, Riza Aziz akan jejak kakinya di Amerika esok hari ??!!
Biasanya kalau anak dibicarakan di mahkamah sudah tentu kaum keluarga terutama MAK BABAK MEREKA turut hadir ke mahkamah sbg motivasi & sokongan moral kpd anak mereka..
NAJIB, ROSMAH TAK NAK DATANG JENGUK KA PI AMERIKA BERI SOKONGAN MORAL KEPADA ANAK KAMU !!!.. atau KAMU takut nak terbang DAN JEJAK KAKI di Amerika...










































-------------

TAK PERLU MINTA MAAF

Posted: 22 Aug 2016 01:00 AM PDT




TAK PERLU MINTA MAAF PADA AGONG
pada gua, kenyataan yb nawawi ini adalah betul dan tepat.yb nawawi tidak perlu minta maaaf kpd agong atau agung atau kpd tukar tiub..student2 jgn la nak dilihat cool dan berilmu kritikal. adakah kalian tahu bila kah mkn diaktifkan?jawapannya adalah bulan augus, ogos atau bulan lapan. 

mkn ialah majlis keselamatan negara dimana kuasa mutlak adalah kpd perdana menteri, timbalan ketua twitter negara dan dan dan..hak mutlak tidak bole dicabar, dilawan atau hak paling tinggi adalah hak perdana menteri.

diulangi perdana menteri..maka secara magicnya tanpa menggunakan ilmu santau santet atau ilmu pukulan gaib maka yg berkuasa keatas negara bernama malaysia ini adalah perdana menteri najib tun razak. 

agung hanya entiti kosong,tiada kuasa, tiada telur apatah lagi kudrat nya usang dan mengering..jadi, benarla kata yb nawawi mo1 itu adalah agung dan agung yg berkuasa sekarang adalah najib rosmah..hebat ilmu semiotik yb nawawi ni..barangkali ilham dtg dari padang tok syeoikh atau dari mahsuri on MAKIN RAMAI KUNT FUSE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/21/16


-------------------

SIAPA SELAMATKAN NAJIB?

Posted: 22 Aug 2016 12:30 AM PDT






SIAPA 

SELAMATKAN

NAJIB


Najib selamat kerana 3 tokoh dikhianati, kata Dr M

Bekas perdana menteri Mahathir Mohamad berkata tiga pegawai tinggi kerajaan yang dituduh bersubahat untuk menggulingkan Najib telah "dikhianati".
Jika tidak, kata Mahathir, Najib sudah berdepan dengan tindakan pihak berkaitan di negara ini.
"Zeti tidak bersalah, begitu juga Abu Kassim dan Gani Patail, namun mereka dikhianati oleh salah seorang di kalangan mereka.
"Jika tidak Najib sudah berdepan dengan tindakan sekarang," katanya kepada media di Kuala Lumpur hari ini.
BagaimanapunMahathir enggan menjelaskan dengan lebih lanjut sama ada dalang dimaksudkannya itu adalah salah seorang daripada tiga tokoh terbabit.
Beliau merujuk kepada bekas Gabenor Bank Negara  Zeti Akhtar Aziz, bekas ketua Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia  Abu Kassim Mohamed dan bekas peguam negara Abdul Gani Patail.
Ketiga-tiga mereka didakwa Naib Ketua Pemuda Umno Khairul Azwan Harun bersekongkol untuk menggulingkan Najib daripada jawatannya sebagai perdana menteri


KES ALTANTUYA

KES KEVIN

KES NAJADI

KES SIRUL

KES AZILAH

TERUS HIDUP

HINGGA NAJIB

MASUK PENJARA




---------------------

TURUN TURUN SEMUA TURUN

Posted: 22 Aug 2016 12:18 AM PDT






TURUN TURUN

SEMUA TURUN

HIMPUN SOGO

MASJID NEGARA

KE DATARAN



GKCM sokong #TangkapMO1, ajak rakyat turun berhimpun

Dijangkakan seramai 10,000 penyokong Gerakan Ketua Cawangan Malaysia (GKCM) menyatakan pendirian mereka untuk turut menyertai himpunan #TangkapMO1 pada 27 Ogos ini.
Presiden GKCM Kamarulzaman Habibur Rahman  mendesak semua ahli GKCM seluruh negara dan rakyat Malaysia untuk turun menyokong perhimpunan yang akan diadakan itu.
"Kita menyokongan gerak kerja anak muda seperti mahasiswa untuk menganjurkan perhimpunan sedemikian. Ini kerana merekalah kumpulan yang peka dengan situasi semasa yang berlaku dalam negara pada hari ini.
'Kita jangka ahli dan rakyat akan menyertai himpunan ini bersama golongan anak muda ini," ujarnya dalam sidang media diadakan petang ini.
Manakala Timbalan Presiden Mohd Zin Mustafa pula berkata, penyelewengan yang berlaaku dalam 1MDB telah membawa kepada beban kos sara hidup rakyat.
Justeru katanya, GKCM menyeru ahli serta masyarakat berbilang kaum agar memberi sokongan penuh kepada gerakan anak muda dan mahasiswa dalam perhimpunan aman ini.
"Masa telah tiba untuk rakyat bangun dan bersuara. Ini bukan masa untuk berdiam diri.
"Berilah sokongan kepada anak muda agar kehidupan generasi akan datang tidak tergadai angkara Malaysia Official Number One ini," ujarnya.
Sepuluh pertubuhan bukan kerajaan, kebanyakannya belia, telah menunjukkan sokongan mereka terhadap perhimpunan itu dengan PKR, DAP dan Amanah yng berikrar untuk turut serta, yang dianjurkan oleh beberapa pertubuhan belia, mahasiswwa dan disokong Bersih 2.0.

GERAKAN BARU

ANAK MUDA

BANGUN 

MELAWAN




--------------

NAJIB KENA SAMAN

Posted: 21 Aug 2016 11:38 PM PDT








KAH KAH KAH

15 KALI SAJE

KAH KAH KAH

SAJE KETAWA

A.G AMERIKA

SEBUT 36 KALI

KAH KAH KAH





Nama Najib disebut 15 kali dalam saman Husam, Matthias di Amerika

Walaupun tidak dinamakan sebagai defendan dalam saman Matthias Chang dan Husam Musa, nama Najib disebut sebanyak 15 kali dalam aduan asal plaintif dalam saman mereka.
Najib dikaitkan dengan pihak yang berkuasa dalam 1 Malaysia Development Berhad (1MDB), sebagai menteri kewangan, perdana menteri dan juga bapa tiri kepada defendan utama dalam kes ini, Riza Shahriz bin Abdul Aziz atau Riza Aziz.
Nama Najib disebutkan dengan jelas dalam tuntutan yang difailkan oleh Louis F. Burke dan rakan-rakannya melalui firma guamannya PC LOUIS F. BURKE di Mahkamah Daerah Selatan New York, Amerika Syarikat 11 Ogos lalu itu.

BERAT AWEEE

INI KES BERAT

AMBO ROYAK

MU KENO LARI

LARI LARI LARI




--------------

UNTUK CIK GU FARIS

Posted: 21 Aug 2016 10:49 PM PDT




ADA HIKMAH
buat cikgu faris semoge anda dpt bersabar menerime ketentuan tuhan. ade hikmah Yg tersembunYi Yg tidak kite ketahui di sebaLik ujian Yg amat berat ini. doa kami semoge cikgu cepat sembuh .. amin. on SOKONGAN DARI BILIK BEDAH
Publish | Delete | Spam
noname
on 8/22/16




------------

ISTANA SEDANG MURKA

Posted: 21 Aug 2016 10:18 PM PDT






YA AMPOOON

APA TERJADI

SEKARANG

ISTANA TELAH

MURKA

YA AMPOOON



Amaran Majlis Kerabat Diraja Kedah: Cukuplah

YB Tuan Haji Nawawi Ahmad tidak sepatutnya mengheret Yang di-Pertuan Agong dan istana dalam kemelut Malaysian Official 1 yang disebut dalam laporan Jabatan Kehakiman (DOJ) AS.
Yang Dipertua Majlis Kerabat Diraja Kedah Syed Idrus Syed Baharom berkata institusi berkenaan tidak wajar dipermain-mainkan.
"Tuanku Yang di-Pertuan Agong adalah pemerintah (negara) dan baginda bukan pentadbir. Justeru mengapa kita libatkan dia?" katanya di sidang media di Alor Setar hari ini.
Pada 17 Ogos lalu Nawawi melalui tulisannya di media sosial mencadangkan individu dirujuk DOJ sebagai Malaysian Official 1 dalam saman sivil mereka untuk menyita aset bernilai kira-kira AS$1 bilion adalah Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah.
Tulisan itu kemudian disunting beberapa jam kemudian.
Pada 20 Ogos Sinar Harian melaporkan Nawawi sedia memohon maaf jika titahkan begitu oleh Agong.
Bagaimanapun Nawawi berharap dia tidak perlu berbuat demikian kerana beranggapan tidak melakukan sebarang kesalahan.
"Kalau nak mohon maaf, saya mestilah bersalah. Tapi dalam kes ini saya tidak bersalah, saya nak mohon maaf buat apa.
"Tapi kalau kepada Tuanku (Sultan Kedah) saya salah atau tidak tapi kalau dipanggil, saya menghadap dan memohon maaf. Kerana Tuanku saya letakkan nombor satu," katanya.

AMAT SERONOK

RAKYAT SUKA

MELIHAT PARTI

KETUANAN 

MELAYU

GELABAH PANAS

DAN KACAU

PADAN MUKA



---------------

KES MEREBAK KE ISTANA

Posted: 21 Aug 2016 09:40 PM PDT






SIAPA DIA

SIAPA M01?

MUSTAHIL 

AGONG 

SIAPA FIRST

LADY - flom


KOMENTAR
ini kes bodek paling klasik
kes ini  akan menjadi sejarah
kes ini akan menjadi cerita rakyat
kes ini akan menjadi bualan bangsa

kerana mahu membodek najib
kerana mahu mempertahankan najib
kerasn ingin membodek rosmah
maka si malaoan ini 
telah menuduh mengikut tafsiran
bahawa malaysia official 1
pastilah agong!

ya ampooon
satu malaysia tahu
satu dunia tahu
MO1 ialah najib 
sebanyak 36 kaki MO1 disebut
oleh puan loretta lynch 
ini kata kata peguam negara amerika

tidak dapat tidak kes ini
akan terus berpanjangan
sahingga MO1 di tangkap
sahinnga MO1 di dakwa
sahingga MO1 di penjara

NOTA
turun  sabtu 27hb ini
kita berdemo jam 2 petang
di dataran merdeka
himpun awal di sogo
himpun awal di masjid negara



22 Ogos 2016
ALOR SETAR - Majlis Kerabat Diraja Kedah menzahirkan rasa kecewa dan kesal terhadap kenyataan dibuat Ahli Parlimen Langkawi,  Ir Nawawi Ahmad yang mendakwa 'Malaysian Official One' (MO1) adalah Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah.

BERAT AMAT

BERAT DAH

TERPALIT

ISTANA RAJA

Nawawi jangan dolak-dalik

SHAH ALAM - Ahli Parlimen Langkawi, Datuk Ir Nawawi Ahmad diminta jangan berdolak dalik dalam isu Yang di-Pertuan Agong.

Ahli Parlimen Pokok Sena,  Mahfuz Omar mendakwa, ungkapan Nawawi mengenai perkataan Malaysian Official 1 (MO1) adalah Agong menerusi petikan kenyataan daripada Facebooknya.

"Walaupun dia merujuk pada perlembagaan Persekutuan. Ternyata tafsirannya salah sama sekali kerana Yang di-Pertuan Agong bukannya penjawat awam.


INI KES BODEK

INI KES AMPOO

INI KES MELAYU

OPPSSS... INI

KES BANI 

KETUANAN 

MELAYU 

YANG BANGANG

LAGI NGOK



------------

DEMO TETAP DI DATARAN MERDEKA

Posted: 21 Aug 2016 09:00 PM PDT





DEMO 27 OGOS

KENYATAN JELAS
TUNTAS IKHLAS
DEMO TETAP
DATARAN MERDEKA




--------------------

KES TAMBAH BERAT

Posted: 21 Aug 2016 08:30 PM PDT





KES TAMBAH

BERAT

INI KES BERAT






Mahathir: Adakah Riza Aziz anak tiri Agong?

Cubaan mempertahankan Najib berhubng dakwaan skandal 1MDB di kalangan dalam Umno kini mencapai tahap tidak dapat diterima akal, kata  Mahathir Mohamad hari ini.
Bercakap kepada media bekas perdana menteri itu berkata apabila beliau mendakwa pihak terbabit sebenarnya sedang mengampu Najib, mereka sebaliknya "menjerit" dan tidak mampu menjawab siapakan individu dirujuk sebagai Malaysian Official 1 (MO1) dinyatakan Jabatan Kehakiman (DOJ) AS.
"Sekarang ada laporan DOJ Amerika membuat tuduhan, kenyataan bahawa banyak wang 1MDB diseleweng anak tiri Najib dan juga kawannya Jho Low dan seorang yang dipanggil MO1.
"Ini jadi satu masalah sebab ada yang kata MO1 adalah Yang di-Pertuan Agong.
"Jadi, (adakah) anak tiri Yang di-Pertuan Agong (adalah) Riza Aziz?" tanya Dr Mahathir.
Justeru katanya keadaan sekadang jelas bahawa dalam usaha pihak tertentu mahu mengambil hati Najib mereka membuat tuduhan yang tidak masuk akal langsung.
"Jelas sekali bahawa dalam usaha nak ambil hati, nak ampu - dapat dedak mungkin - mereka buat tuduhan yang tidak masuk akal sama sekali.
"Apabila disebut perkara ini, saya dapati pengikut Najib menjerit tapi depa (mereka) tak boleh jawab (siapakah orang dirujuk sebagai MO1)," katanya.
GUA TAK

SAMPAI HATI

NAK JAWAB

KALAU RIZA

ANAK TIRI ...

BUNYINYA TAK

MOLEK BANGAT

YA AMPOOON




-------------------

TURUN DEMO 27 OGOS

Posted: 21 Aug 2016 08:00 PM PDT




TURUN DEMO 27 OGOS
mamat baju merah ini akan demo di padang merbok..senang buat pengagihan duit.kpd warga2 kampung sekalian sila lakukan hebohan ini. parti umno bn akan mewakilkan ketua tertinggi baju merah atau bekas2 komando atau bekas2 tentera utk mengadakan rombongan che kiah di KLCC atau ke PWTC pada 27Aug ini. 

Tempat2 pengumpulan akan diberitahu kelak melalui ketua2 pemuda kawasan atau wakil2 ketua kampung JKKKP atau ketua2 jurus ahli2 silat harimau monyet naga sakti..program selepas ke klcc atau pwtc, anda akan dibawa melawat ke putrajaya utk melihat masjid putrajaya yg panas atau ke masjid besi yg dibina utk sultan terengganu. 

sekiranya dibawa ke masjid besi dan terdengar org2 berckp mengenai terengganu terutama cerita encik mb atau cerita sultan dgn tia atau cerita mengenai zakir naik dgn tasik kenyir, maka jgn la didengar fitnah2 itu. sesungguhnya setiap niat yg baik itu pasti tuhan akan menyediakan dugaan bagi meguji hamba2nya yg soleh dan solehan. makanan minuman akan disediakan antaranya on SEMUA BOLEH BERDEMO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/21/16


-----------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT