Jumaat, 1 Julai 2016

dollah yankee

dollah yankee


Salut untuk yang berani mati !!!

Posted: 01 Jul 2016 04:55 PM PDT

Image result for guan eng arrested

"Jika kerajaan  BN merasakan yang mereka boleh membunuh dan memusnahkan semangat perjuangan untuk rakyat dengan menahan dan memenjarakan saya, mereka salah sama sekali".

"Saya lebih rela mati berdiri daripada hidup melutut!,perjuangan untuk rakyat dan negara Malaysia yang bebas, adil dan makmur untuk semua bangsa mesti diperjuangkan!". - 


Image result for anwar ibrahim arrested

"Biarpun jasa saya dipenjara, namun jiwa saya tetap merdeka untuk perjuangan rakyat dan negara. Kalian boleh memenjara saya selama mana yang kalian mahu, tetapi percaya lah yang cahaya perjuangan untuk rakyat sentiasa menyinari saya!". 

dollah yankee & friends :
Biar apa rintangan, biar apa dugaan, biar apa halangan, biar apa tohmahan, biar apa cabaran, rakyat  tetap bersama meneruskan perjuangan kalian. Kuatlah, tabahlah, sabarlah kerna tiap sesuatu pasti akan ada pengakhiran..#salute for DSAI & LGE

Tiada ulasan: