Nuffnang

Pengikut

ALHUSSEYN

sumber :-

ALHUSSEYN


Ustaz Zakaria Ahmad mencarut ....??

Posted: 08 Jul 2016 10:37 AM PDT

Cukup memalukan bila seorang Tok Lebai sanggup mencarut di hadapan khalayak yang ada didalam majlis kuliah ilmunya itu kaum lelaki dan juga wanita muslim.

Lebih-lebih lagi dia mengeluarkan perkataan yang lucah dan mencarut itu didalam masjid... masya'Allah. Tak tahu nak cakaplah kalau macam ini sikap keji seorang tok lebai...

Tapi yang hairannya mereka yang bersama dalam majlis tersebut tidak bersa apa-apa pun... malah dianggapnya sebagai perkara yang melucukan...

Entahlah apa nak jadi... saya melihat rakaman vdonya pun naik meluat bila nengok asyik tersengih-sengeh menyerengeh .... Tok Lebai ni anggap mencarut ni lucu baginya...



Sila ikuti antara bahagian transkrip rakaman Kuliah Ust Zakaria Ahmad RAMADHAN MALAM KE 30 di Masjid Jamek An-Najah, Padang Serai, Kedah:
Sampai Cina pun merungut… haiyya wa pun helan la haji aa.. ini Pas mau buat itu undang-undang untuk olang islam… kita makan babi olang Pas tatak kacau aa…

Kita kong_ek pun olang islam tatak kacau aa…

Kita sembah tok pekong olang pas tatak kacaw.. kita minum alak olang pas tatak kacaw… apa pasai ini DAP, MCA, Gerakan manyak kacau ini pas mau undang-undang sama-sama islam … biar sama diaolanglah…
Mau potong lan_au tiga, ampat kali mau potong potonglah…

Diaolang mau kawin sepuluh kali lantak apa … ini olang islam punya kes… Cina yang faham… yang hangpa duk tentang pasai apa?

Setelah dia mengecam Cina DAP, MCA dan Gerakan , dia dakwa ada Cina yg cakap macam itu?? Cuba pi tanya dia Cina mana yg duk kata gitu ? Cina DHPP kah? 

Imajinasi mengarut... sampai melalut mencarut macam itu dalam masjid!

Catatan : Harap maaf kepada semua pembaca blog mengenai entri saya sebelum ini mengenai tarikh hari raya tu... Baru baca komen pembaca yg tegor pasal kekeliruan saya itu...tengah mamai lah tuu... saya dah tarik keluar entri tersebut dari siaran.Maaf ya dan terima kasih diatas teguran tersebut.

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT