Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


SELAMAT DATANG PUASA

Posted: 04 Jun 2016 09:30 AM PDT






SELAMAT


DATANG


PUASA





--

GEROMBOLAN GADUH LAGI

Posted: 04 Jun 2016 06:00 AM PDT







BERITA BAIK

UNTUK PHR

PAKATAN 

HARAPAN

 | June 4, 2016
Datuk-Kamilia-Ibrahim




Kamilia berpendapat, ramai pemimpin dalam Wanita dan Puteri UMNO Perak yang lebih layak untuk dicalonkan pada PRK Kuala Kangsar.

KUALA LUMPUR: Bekas Naib Ketua Wanita UMNO, Kamilia Ibrahim menyifatkan tindakan parti itu menurunkan Datin Mastura Mohd Yazid di PRK Parlimen Kuala Kangsar sebagai langkah yang silap dan hanya mengundang sabotaj kepada kempen BN.
Beliau menjangkakan pencalonan balu Ahli Parlimen Kuala Kangsar, Allahyarham  Wan Mohammad Khair-il Anuar Wan Ahmad itu bakal mengundang perpecahan di dalam UMNO Bahagian Kuala Kangsar memandangkan bukan semua pihak yang menyenanginya.
"Tetapi Mastura bukanlah orang yang sesuai. Kedudukannya sebagai balu bekas ahli Parlimen bukanlah sebab yang cukup untuk mewakili rakyat Kuala Kangsar," katanya dalam wawancara bersama FMT.

KAH KAH KAH

gaduh gaduh

jangan tak gaduh

keluar keris

mula bersilat

kah kah kah

GADUH LAGI

----------

LIHAT BUKIT

Posted: 04 Jun 2016 05:30 AM PDT





LIHAT BUKIT 
Dan (ingatlah) ketika Allah berfirman: "Hai Isa putra Maryam, adakah kamu mengatakan kepada manusia: "Jadikanlah aku dan ibuku dua orang tuhan selain Allah?" Isa menjawab: "Maha Suci Engkau, tidaklah patut bagiku mengatakan apa yang bukan hakku (mengatakannya). Jika aku pernah mengatakannya maka tentulah Engkau telah mengetahuinya. Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku dan aku tidak mengetahui apa yang ada pada diri Engkau. 

Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui perkara yang gaib-gaib". Dan tatkala Musa datang untuk (munajat dengan Kami) pada waktu yang telah Kami tentukan dan Tuhan telah berfirman (langsung) kepadanya, berkatalah Musa: "Ya Tuhanku, nampakkanlah (diri Engkau) kepadaku agar aku dapat melihat kepada Engkau". 

Tuhan berfirman: "Kamu sekali-kali tidak sanggup melihat-Ku, tapi lihatlah ke bukit itu, maka jika ia tetap di tempatnya (sebagai sediakala) niscaya kamu dapat melihat-Ku". Tatkala Tuhannya menampakkan diri kepada gunung itu, dijadikannya gunung itu hancur luluh on SIAPA BOLEH ONLINE DENGAN TUHAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/3/16




-----------

AHLI PAS CABUT LARI

Posted: 04 Jun 2016 05:00 AM PDT





BERITA APA

INI?

KENAPA 

DIBOCORKAN


PAS akui keahlian merosot teruk, 20 peratus keluar parti, mati

KOTA BARU, 3 Jun ― Keahlian PAS merosot 20 peratus sejak tahun lalu, sewaktu parti itu bergolak susulan krisis kepemimpin sehingga melahirkan serpihan, Parti Amanah Negara (Amanah).
Setiausaha agungnya Takiyuddin Hassan mengakui di muktamar PAS bahawa ia kini mempunyai kira-kira 800,000 anggota berbanding sejuta orang pada Mac 2015.
- See more at: http://www.themalaymailonline.com/projekmmo/berita/article/pas-akui-keahlian-merosot-teruk-20-peratus-keluar-parti-mati#sthash.Evnofxzs.2PHcSAIh.dpuf

KAH KAH KAH

makin berat

makin kalut

musuh sudah

tahu semua

kah kah kah

ramai cabut

ramai lari

kah kah kah

yang tinggal 

mat sotong

MAT KUPANG



----------

SILA KLIK IKLAN

Posted: 04 Jun 2016 04:30 AM PDT











DERMA DAPUR 

JALANAN



iKLAN
jika anda lihat 
ada iklan
sila klik iklan itu
iklan dalam blog ini
tanpa pembaca klik
ianya menjadi iklan percuma

duit dari iklan 
dihadiahkan kepada
  dapur jalanan


-----------

SIAPA TAHU

Posted: 04 Jun 2016 01:00 AM PDT








SIAPA TAHU

DIMANA BOLEH

DAPATKAN

BORANG

UNTUK BELI

PAHALA

TANYA DULU

SEBELUM CERITA

JANGAN MARAH






-----------

LU PIKIR SENDIRI

Posted: 04 Jun 2016 12:30 AM PDT





MADE IN CHINA
bro, lu pikir berapa juta nak buat menara telco ni? bukan main riban2 tau..sume makan ribu, kalo tak salah ingatan, satu menara kosnya rm1juta sblm kes 1mdb..skrang sume telco sudah kering kantong.yg kaya ceo coo dan jawatan2 C yg lain..sekarang sume telco melayu suda pakai barang made in china. diulangi made in china.tak silap gua, bomba, tudm pun ada pakai brgan made in china pun..

so dato jamal ikan bakar tolong jaga2 sket.selain megurangkan kos bina tower, sewa menara masjid ni antara rm3k-5k sblm..bygkan kalo ada 5 operator.maknanya rm3kx 3 atau 5 operator, lu kira la sndiri.ni la ruang dan peluang yg selalu direbut2kan utk jadi pengerusi masjid, atau ajk2 masjid.bugas gak ada intenet kat masjid ni bole la gua baring2 sambil baca tukartiub..

bole juga la tgk ustaz kijang berbicara perihal nabi dan kijang secara online..bahkan dgn adanya syarikat2 telco ni, kita juga bole online direct ke tuhan..takyah dah nak susah2 masuk pas dan suh hadi sampaikan hajat kita..errr..bole gak tgk on GUA SUDAH CAKAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/3/16




------------

SILA HULUR BANTUAN

Posted: 03 Jun 2016 10:30 PM PDT



TELAH DIBETUL

TERIMA KASEH


akaun no tak cukup 1 angka lagi. Maybank kena 12 digit. on SAMA SAMA KITA MEMBANTU
Publish | Delete | Spam
Ruzita Gani
on 6/1/16



AMAL JARIAH

SAMA SAMA  

KITA MEMBANTU



CIK GU FARIZ




105038093534

MAY BANK

Mohd Fariz bin Abdul Talib @ Musa

Diabetes punca kaki Fariz Musa dipotong, Wan Azizah zahir simpati

PETALING JAYA 24 MEI: Setiausaha Pengelola KEADILAN, Fariz Musa dilaporkan menjalani pembedahan memotong kaki kirinya sehingga ke paras lutut semalam akibat komplikasi daripada penyakit kencing manis.
Presiden KEADILAN,  Dr Wan Azizah Wan Ismail menyuarakan kesedihannya ketika melawat Fariz di hospital Ahad lalu.
-----------

SUDAH MEROSOT

Posted: 03 Jun 2016 09:30 PM PDT





DAH MEROSOT

DARI 340,000 

SATU KELUARAN

KINI  27,000



Nasrudin tegur ahli Pas tak beli Harakah

KOTA BHARU - Ketua Lajnah Penerangan Pas Pusat, Nasrudin Hassan menegur tindakan segelintir ahli Pas yang masih lagi tidak menyokong penerbitan lidah rasmi mereka, akhbar Harakah.

Menurutnya, Harakah merupakan salah satu medium yang membantu memberi penerangan mengenai pelbagai skop terutamanya untuk menghakis segala cabaran dan serangan negatif mereka yang cemburukan parti Islam itu.

"Saya tidak tahu sejauh mana perwakilan semua tahu betapa pentingnya lidah rasmi ini kepada kita. Ahli kita hampir sejuta, dan kita meletakkan sasaran 60,000 naskah untuk setiap kali keluaran, walaupun jumlah tersebut terlalu kecil dengan jumlah keahlian kita.



KAH KAH KAH

adakah ahli pas

lebih suka 

menonton

filem jerman

sekarang

kah kah kah

tergolek dog

PORNO SERBAN

------------

BULAN PUASA DI NEGARA KAPIR

Posted: 03 Jun 2016 08:00 PM PDT




FACE BOOK

Zulhazry Mohd Yusoff telah berkongsi foto ‎ثقافة‎.
6 jam
Jerman, mengecualikan cukai kepada restoran orang Islam dan kedai menjual barang makanan untuk memastikan harga barang tidak naik sepanjang bulan puasa.
Pemimpin Islam yang bersunat buat apa untuk mengawal harga barang?
Buat bodoh?



















------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT