Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


LAWAK PAGI AHAD

Posted: 19 Dec 2015 07:00 PM PST





Pengguna jalan raya ingkar arahan polis pengiring boleh dikenakan tindakan, kata KPN




Pihak yang ingkar kepada arahan polis pengiring bagi orang kenamaan utama (VVIP) termasuk enggan memberi laluan boleh dikenakan tindakan undang-undang, kata Ketua Polis Negara Khalid Abu Bakar.
Beliau berkata pihak tidak bertanggugjawab itu boleh dikenakan tindakan kerana menghalang penjawat awam menjalankan tugas selain berdepan hukuman mengikut Akta Polis 1967.
"Ada perbincangan (pihak tertentu) yang mengajak orang ramai supaya tidak mengikut arahan polis semasa iring orang kenamaan.

KAH KAH KAH

i have nating

to add mi lod

kah kah kah









---------------

MEREKA YANG BERANI

Posted: 19 Dec 2015 06:30 PM PST











SEMAKIN BERANI

SEMAKIN RAMAI

TIBAI NAJIB


KHALWAT OH KHALWAT

Posted: 19 Dec 2015 05:49 PM PST






NASI LOMAK
Ngapo khalwat jo yang kono .. lain hal macam balak, judi, pelacur, rasuah, Tok Aji Jamil punya aktiviti, somuo eeaa melibatkan pitih .. somuo yang terlibat poket kombong .. pantek pon dapek free .. happy ending. Khalwat .. hanyo melibatkan batang dongan lobang jo .. habih kuek pon keluar duit bolanjo nasik lomak tetek anak daro samo teh-o jo .. 

lopeh tu dapeklah nutoh sopanjang malam .. borapo punyo untong oo .. kalau ambik kollgirl satu malam dah borapo .. yang terangkat sikit burok-burok seribu sotonggah itu pun onam jam jo .. bilik lak nak yg tigo bintang ko ateh, kalau tak nolan air liur jolah. Tulah kekadang den respek kollgirl ni sobab ado hargo badan .. tak macam bohsia melayu, hanyo dongan sobungkuih nasi lomak, malam tu di tutoh beramai-ramai, kek flat murah sewo pulak tu..

 Tapi yang nangkap khalwat tu pun tunggu jugak berapo nak dihulur .. hulur jo semuo solosai .. itulah masalah dio .. dongan hulur semuo eeaa halal .. tu sobab kito dapek tengok rumah maksiat dopan on BINCAT DAN BATANG
panglimo potaseh
on 12/19/15


BIDADARI BERMATA JELI
Zina ni dosanya besarrrrrr.. boleh didenda dengan RM3000. Jika sebulan 1000 pasangan berzina kantoi.. alhamdulillah.. pejabat agama dpt buat income RM6,000,000 dpt dikumpul.. jika beratus ribu pasangan mengentot kantoi.. syukurrr.. para pengarahnya dapat bukak 5000 anak syarikat dan setiap satu dpt elaun 15000 ala CEO YaPEIm..inilah rezeki terpijak dari Allah yg maha memberkati.

 Agama Islam juga untung sbb pengarahnya Bumiputera Islam. Untung2 pegawai yg serbu pun dpt sama2 rasa puki dan mengentot percuma. Ini dpt mengurangkan tekanan kerja dan perasaan penat seharian. Family day pun boleh buat kat Borneo. Ini pun berkahnya rezeki Allah hasil doa solat dhuha semua staff yg mana rata2 menyimpan janggut sunnah nabi. 

Berlinang air mata TT hidup berkah ni.. dunia dpt wang bertimbun.. akhirat dpt keampunan, ribuan bidadari bermata jeli berebut2 nakkan bersama para pegawai2 agama ni dan tentunya mereka hidup nyaman gumbire dilindungi di bawah Arasy Allah.. nasib mereka cukup bertuah. on BINCAT DAN BATANG
Anonymous
on 12/19/15





-----------------

GAS DAN PETROL JADI REBUTAN

Posted: 19 Dec 2015 04:00 AM PST





LAUT CHiNA 

SELATAN

MAKi

TEGANG


KOMENTAR
yang menjadi rebutan
ialah bahan bakar petrolium
dan gas asli
yang tersimpam dalam
perut laut

South China Sea: US bomber angers Beijing with Spratly islands flypast


A United States B-52 bomber mistakenly flew within two nautical miles of Chinese-claimed territory in the South China Sea last week, Pentagon officials said on Friday.
According to a report in the Wall Street Journal, the incident involving the B-52 bomber took place last week near the Cuarteron Reef in the Spratly archipelago, disputed territory claimed by China and several of its neighbours.
Beijing claims the island chain is within China's territorial borders. China has filed a formal complaint about the flypast with the US through the US embassy, prompting the Pentagon to look into the matter.


----------------

TAK PANDAI ENTOT

Posted: 19 Dec 2015 04:00 AM PST



PERTANYAAN


pelik lagi ajaib

kenapa khalwat hanya

berlaku di bujet hotel

tak pernah berlaku

 di hilton

tak pernah berlaku 

di sharaton

apakah 

di hilton

di sharaton

pelanggannya

tak pandai entot

Pengalaman Hampir Kena Tangkap Khalwat di Hotel Murah

jayhemsem.blogspot.com/.../pengalaman-hampir-kena...
Translate this page
Dec 28, 2010 - Pengalaman Hampir Kena Tangkap Khalwat di Hotel Murah. Kisahnya bermula begini, isteri aku sebelah paginya pergi buat passport ...

SENSASI : Dicekup Berduaan Di Hotel Bajet - Cipan, Tapir ...

cipantapirtenuk.blogspot.com/.../sensasi-dicekup-berd...
Translate this page
Jun 28, 2013 - Hujung bulan Mei ... masa gua menginap kat satu hotel bajet di ... Bhai nasib baik ke? hahaha kalau kena tangkap ngan arteis glamer Bhai  ...

Wanita Ditangkap Khalwat Di Hotel Bajet Dengan Lelaki ...

suarainsan.net/wanita-ditangkap-khalwat-di-hotel-baje...
Translate this page
Oct 26, 2014 - JOHOR BAHRU - Sambutan Maal Hijrah 1436H dicemari dengan kegiatan tidak bermoral segelintir pasangan yang disyaki berkhalwat di ...

Kecewa anak gadis ditangkap khalwat - Utara - Sinar Harian

www.sinarharian.com.my/.../kecewa-anak...
Translate this page
Sinar Harian
Mar 30, 2015 - ALOR SETAR - Luluh hati si bapa apabila menerima khabar anak perempuannya ditangkap khalwat di sebuah bilik di hotel bajet di Simpang  ...


----------

BERJALAM BERJARIAH

Posted: 18 Dec 2015 11:00 PM PST







BER JAMAL

DENGAN

CIK JARiAH


SEMANTIK
.# . . Semantik bro , semantic mereka bukan beramal jariah mereka ber-jamal dengan Cik Jariah Jamal, jamak [ main main bogel..] .Ini di translasikan berjamal dengan Cik jariah. Haramhajadah mat/minah di yapeim. mat menteri/timbalan menteri enjoylah -salahguna wang amal bengan ber-jamal dengan Jariah.

 haram jadah kamu selaian. Tahulah kamu bahawa Allah benci kepada mat mat macam komer yang tak guna akal. Dusuki [semantic mat gila *uki] ada Phd tapi output poor bro. Apa punya PhD yang komer jumpa nih? . . Khong khek khuat . . on BERAMAL JARIAH DENGAN GOLF
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/19/1


----------------

SATU SOALAN SAJE

Posted: 18 Dec 2015 09:30 PM PST





SOALAN 

HAKiKI



Kuala Lumpur turut haramkan vape

Pihak berkuasa di Kuala Lumpur tidak lagi akan mengeluarkan lesen kepada peniaga rokok elektronik atau vape, sekali gus mengikut jejak langkah Johor dan Kelantan.
Pengarah Jabatan Pelesenan dan Peniaga Kecil Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) Ibrahim Yussof berkata, ia kini tidak lagi menerima permohonan daripada peruncit, sekali gus, mengharamkan penjualan bahan alternatif kepada rokok itu di Wilayah Persekutuan.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/kuala-lumpur-turut-haramkan-vape#sthash.66oK7Yz8.dpuf


KAH KAH KAH
woit
pasal apa  vape haram?
pasal apa rokok tak haram
kalau vape rosak kesihatan
mek donal ketuki wajib haram
anak anak jadi gemok badak
koka kola pun wajib haram
gula pun wajib haram
semua tak baik untuk kesehatan
kah kah kah
kalau kerajaan nak jaga
kesehatan orang ramai
kenapa hospital di swastakan
kenapa ubat mahal
ini buat kan orang ramai
kan pius kah kah kah

DAH KAN PiUS


-----------

LAGI KES NAJIB

Posted: 18 Dec 2015 08:39 PM PST






AMK: 1MDB Didedahkan Terlibat Skandal AS$850juta, Isu 1MDB Tidak Akan Selesai Sehingga Najib Letak Jawatan

Saya merasa terkejut dengan pendedahan Wall Street Journal (WSJ) yang mendakwa bahawa syarikat 1MDB telah menghantar sekurang-kurangnya AS$850 juta kepada sebuah entiti pesisir luar yang dibentuk pada tahun lalu.

Ini bukan kali pertamanya syarikat 1MDB terlibat dengan transaksi pemindahan wang berbilion ringgit ke luar negeri. Sebelum ini, syarikat 1MDB telah didedahkan memindahkan dana sejumlah RM7 bilion ke dalam sebuah akaun sulit di Pulau Cayman, UK[1].

Malahan, Najib Razak sendiri turut dilibatkan dengan skandal 1MDB di mana dana sejumlah RM2.6 bilion telah dipindahkan ke dalam akaun bank peribadinya pada tahun 2013. Sedangkan Najib sendiri telah mengakui bahawa RM2.6 bilion tersebut telah diterimanya tanpa memberi butiran bagaimana dana berbilion ringgit tersebut, tiada sebarang tindakan yang diambil terhadapnya.

Sedangkan siasatan telah dijalankan oleh beberapa agensi kerajaan termasuklah Jabatan Audit Negara dan SPRM, Ketua Audit Negara pada hari semalam telah mengumumkan bahawa laporan penuh berkenaan isu 1MDB yang seharusnya diumumkan semalam terpaksa ditundakan. Keadaan ini telah menimbulkan kesangsian rakyat bahawa hasil siasatan tersebut kebarangkalian besar tidak akan memberitahu keadaan sebenar tentang skandal 1MDB.

Dalam keadaan bekas Timbalan Perdana Menteri yang mempertikaikan isu 1MDB turut dilucutkan jawatannya, Peguam Negara Abdul Gani yang merupakan salah seorang anggota pasukan petugas khas siasatan 1MDB turut dilucutkan jawatannya.

Tidak lama selepas itu, Pengarah Operasi Khas SPRM Datuk Bahri Mohamad Zin dan Pengarah Komunikasi Strategik SPRM Datuk Rohaizad Yaakob yang sedang menjalani siasatan terhadap 1MDB telah ditukar secara tiba-tiba ke Jabatan Perdana Menteri.

Rakyat Malaysia sudah hilang keyakinan terhadap sistem kehakiman di Malaysia dan turut tidak akan percaya terhadap hasil siasatan yang dijalankan oleh agensi di bawah kerajaan Barisan Nasional ini.

Maka, Angkatan Muda KEADILAN mendesak Najib supaya letak jawatan dengan segera supaya siasatan terhadap 1MDB dapat diselesaikan. Segala siasatan terhadap 1MDB tidak akan mendatangkan sebarang hasil dalam keadaan Najib Razak yang sendiri terlibat dengan skandal masih memegang jawatan Perdana Menteri di dalam Malaysia.

Lee Chean Chung
Ketua Penerangan Angkatan Muda KEADILAN
ADUN Semambu




---------------

BINCAT DAN BATANG

Posted: 18 Dec 2015 07:49 PM PST






BiNCAT

DAN 

BATANG



Undang-undang khalwat cegah zina bukan ganggu privasi individu, kata Mais 

Undang-undang berkaitan khalwat di Selangor adalah bertujuan mengawal dan mencegah perbuatan zina dan siasatan berkaitannya dibuat berdasarkan aduan orang ramai. - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/undang-undang-khalwat-untuk-cegah-zina-bukan-ganggu-privasi-individu-kata-m#sthash.9iEE8Ovi.dpuf


KAH KAH KAH
woit
kenapa tak lawan rasuah
yang makin merebak
kenapa tak lawan 
rembat balak haram
yang bawa banjir
kenapa tak lawan 
salah guna kuasa
hinggakan negara bengkrap
asik asik nak jaga bincat
asik asik nak jaga batang
batang balak tak nak jaga
buatlah kerja yg bermanafaat
kah kah kah
orang punya pasallah 
kalau nak pancut
tepi dinding ke
kah kah kah

JAGA BiNCAT


-------------

YA AMPOOON

Posted: 18 Dec 2015 07:09 PM PST






BILA POLiTIKUS

JADI PEROMPAK




RAJA JADi

PENDiNDiNG

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT