Sabtu, 3 Januari 2015

Tukar Tiub

Tukar Tiub


MEMBAWA KEBAIKAN

Posted: 03 Jan 2015 06:35 PM PST







KOMENTAR
semua ini adalah
usaha untuk menarik
parti pas ke dalam barisan

dari segi streteji politik
dari sehi jangka panjang
ini satu yang baik

NOTA
PASMA siapa sedia




Mahfuz jangan hina Umno
SHAH ALAM - Ketua Penerangan Pas,  Mahfuz Omar tidak sepatutnya menghina Umno dengan melabelkan parti itu sebagai 3P kerana tidak bersetuju dengan cadangan kerajaan campuran di Kelantan.
Mohd Razlan berkata, kenyataan Ahli Parlimen Pokok Sena itu ibarat orang lain yang makan nangka, orang lain pula yang terkena getah dan beliau perlu meminta maaf kepada Umno dan BN.

"Menggelar Umno sebagai pendera, zalim dan pembuli adalah satu penghinaan. Sekalipun Mahfuz tidak setuju dengan idea itu, beliau tidak seharusnya mengeluarkan kata-kata itu kepada Umno," katanya, semalam.


KAH KAH KAH

woit
3P ni apa
pundek pundek pundek
kah kah kah
atau
pukiak pukiak pukiak
atau
pentengong penipu
pencuri
kah kah kah

APA PUNYA PUNDEK


---------

TIGA UNTUK ZAHID

Posted: 03 Jan 2015 04:34 PM PST






Kongsi Gelap: Tiga Soalan Untuk DS Zahid Hamidi

Seperti ramai di luar sana, saya terkejut membaca laporan berita bertajuk "Accused gambling kingpin Paul Phua 'assisting Malaysia on matters of national security'" yang disiar South China Morning Post pada 31 Disember 2014.

Dalam laporan berita ini, South China Morning Post telah mendedahkan bahawa DS Zahid Hamidi, Menteri Dalam Negeri telah secara rahsia menulis sepucuk surat (http://www.scmp.com/sites/default/files/uploads/2014/12/30/malaysialetter.pdf) kepada pihak FBI Amerika Syarikat menafikan bahawa Paul Phua Wei-seng adalah ahli kongsi gelap 14K dan memohon agar dia dibenarkan pulang ke Malaysia.

Sesiapa yang membaca laporan tersebut akan tahu bahawa Paul Phua sedang dibicarakan di mahkamah Amerika Syarikat atas dakwaan menjalankan suatu operasi perjudian di Caesar's Palace Hotel, Las Vegas sewaktu perlawanan bola sepak Piala Dunia pada pertengahan 2014. Beliau sebelum ini pernah ditahan di dan kemudiannya diusir dari Macau kerana menjalankan operasi perjudian atas talian.

Paling memeranjatkan adalah kenyataan DS Zahid di dalam surat kepada FBI yang berkata bahawa Paul Phua telah "beberapa kali membantu Kerajaan Malaysia di dalam projek-projek berkaitan keselamatan negara".

Di sini saya ingin mengajukan tiga soalan untuk DS Zahid:

1) Adakah surat yang disiarkan South China Morning Post itu sahih dan benar? 

2) Memandangkan perwatakan dan sejarah Paul Phua yang pernah ditangkap dan diusir dari Macau kerana aktiviti perjudian, apakah "projek-projek berkaitan keselamatan negara" yang dimaksudkan oleh DS Zahid ini? Mengapakah beliau dilibatkan?

dan

3) Mengapakah DS Zahid sanggup mempertahan seorang seperti Paul Phua yang jelas terlibat dengan aktiviti perjudian, tetapi diam seribu bahasa apabila Interpol mengeluarkan waran tangkap ke atas Dr Yusuf Al-Qaradawi, seorang ulama' muktabar yang disanjung tinggi, Presiden Persatuan Ulama Sedunia malah Tokoh Maal Hijrah yang diiktiraf Kerajaan Malaysia?

Saya harap DS Zahid akan dapat memberikan penjelasan kepada soalan-soalan di atas, demi meleraikan keresahan di kalangan rakyat tentang isu ini.

Fahmi Fadzil
Pengarah Komunikasi KEADILAN 
merangkap Naib Ketua Angkatan Muda KEADILAN


----------------

MAT CASH DAN MAD HASAN

Posted: 03 Jan 2015 05:00 AM PST






GAMBAR ASAL


NGO: Foto kampit beras gambar Najib 'palsu'

Satu kumpulan misi manusia bawah Pemuda Umno mendakwa, gambar menunjukkan kampit beras dengan gambar wajahNajib Razak untuk mangsa banjir adalah gambar palsu.


Pengerusi Briged Kesatria Muda dan Tembam, Mohd Eddy Cashmady Che Hussin Lempayong, yang menafikan kejadian seperti yang didakwa ditunjukkan dalam gambar berkenaan.

Mohd Cash berkata, beliau merupakan individu yang ditunjukkan dalam gambar berkenaan dan mendakwa imej tersebut "dimanipulasi


GAMBAR MANIPULASI


KAH KAH KAH

woit mat cash
sama ada gambar
palsu atau tidak
bukan isu
yang patut
dipersoalkan ialah
najib ini palsu
atau takut bini
kah kah kah

APA PUNYA CASH



--------------



JANDO TIGO KALI

Posted: 02 Jan 2015 09:30 PM PST




KAH KAH KAH


kalau nak tahu podehnya lado
digilig giling dibolah bolah
kalau nak tahu banyaknya jando
di senaling kuala pilah

kalau nak tahu podehnya lado
digiling digiling dibolah bolah
kalau nak tahu rosmah ni jando
cubo ajak memboli bolah


SEBAKUL SENIRU 
SE KAWAH 
KAH KAH KAH
MAK JANDO TIGO KALI
Kalau nak tahu podehnyo lado....digiling giling dibolah bolah...kalau nak tahu banyoknyo jando...di senaling kuala pilah.... Kalau nok tahu podehnyo lado....digiling giling dibolah bolah...kalau nak tahu rosmah ni jando ko betino....cubo ajak memboli bolah......kakkakakakakaa...jando tak reti diuntung...di bagi tongkat dio nak juga pelir plastik toy boy....pui.....menyusahkan abang najib gundul bergincu ku saja....kakkakakaka on ROSMAH HIJAK PESAWAT 9M-NAA
Publish | Delete | Spam
DD KAYBEE
on 1/2/15


NOTA
mak janda rosmah
asalnya dari senaling
kah kah kah





-----------

Tiada ulasan: