Nuffnang

Pengikut

dollah yankee

0
sumber :-

dollah yankee


Mesyuarat umno cawangan atau bahagian?

Posted: 19 Sep 2014 06:55 AM PDT



dollah yankee -
Lawak hujung minggu... bersempena dengan mesyuarat umno cawangan dan bahagian yang sedang berlangsung sekarang...
Saja nak tanya, ni mesyuarat umno cawangan ka mesyuarat umno bahagian? 
Kah..Kah..Kah..

WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI

0
sumber :-

WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI


SULTAN DAH TEMUDUGA 3 CALON

Posted: 19 Sep 2014 06:16 PM PDT


Sultan 'interviews' MB candidates

 
PETALING JAYA: Three potential candidates for the Selangor mentri besar post have been granted audiences by the Sultan of Selangor for him to assess their suitability for the top job.
The three are PAS state executive councillors Iskandar Samad and Dr Ahmad Yunus Hairi and PKR deputy president Azmin Ali.
Their audiences with Sultan Sharafuddin Idris Shah took place separately at Istana Kayangan in Shah Alam earlier this week.
It is understood that the meetings were part of the final steps towards a decision on who is best able to replace outgoing Mentri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim.

The swearing-in of the new mentri besar has been confirmed to take place on Tuesday with the invitation cards already sent out.
Sources said the three assemblymen were informed that the royal audience was a sort of "interview" to enable the Sultan to evaluate them and have a better idea of their capabilities and personalities.
It is learnt that the others who sat in included state secretary Datuk Mohamed Khusrin Munawi, state legal adviser Datuk Nik Suhaimi Nik Sulaiman and two members of the Selangor Royal Council.
The sources said each audience lasted more than an hour and that the "interview panel" was very civil and cordial.
The assemblymen were advised to be on standby and told that they would be informed accordingly. It is likely that the name of the next mentri besar will be known by Monday.
Iskandar is the state PAS chairman and Cempaka assemblyman while Dr Ahmad Yunus is the assemblyman for Sijangkang.
Azmin is Selangor PKR chairman as well as Bukit Antarabangsa assemblyman and Gombak MP.
Sources said Azmin met Datuk Seri Anwar Ibrahim on Thursday to personally inform the PKR adviser of the audience with the Sultan as he did not want Anwar to misunderstand the situation.
It is learnt that Anwar took the news positively and agreed that it was "time to move on" contrary to claims that PKR and DAP would push for a snap state election if Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail was not chosen.
The two PAS candidates were among the three names that the party presented to the palace in compliance with the Sultan's request to have more than two names for his consideration.
The palace had asked each of the three Pakatan Rakyat parties to present more than two names for the Sultan's consideration but DAP and PKR proposed only Dr Wan Azizah on the grounds that 30 state assemblymen had signed statutory declarations supporting her for the post.
The palace subsequently said the Sultan would exercise his prerogative to choose the next mentri besar from the list of PAS names or from a name outside the list.
The mentri besar crisis was sparked off by the Kajang Move, which began with the sudden resignation of assemblyman Lim Chin Cheh. It caused a rift between PAS and the other two Pakatan parties and has dragged on for more than half a year.

DOA APA NI? SATU BADAN 2 NAMA?

Posted: 19 Sep 2014 02:58 PM PDT















SUMBER ALHUSSEYN

Siapa sebenarnya Dr Azhari Ariffin yang baca doa panjang ....


Inilah orangnya yang sedang heboh diperkatakan orangramai kerana membelasan pimpinan parti sendiri melalui doa panjang menjela-jela.

Aku pelik, kenapa mamat ni pakai nama Azhari Ariffin dalam Muktamar PAS ni? Adakah sebab dia nak jaga namanya yang sebenar dalam dunia perniagaan konsultannya? Korang boleh akses biodata Dr Azhar bin Yaakub @ Ariffin  di sini

Itulah nama mamat tu sebenarnya.Mengapa dia nak merahsikannya? Kalau korang google nama Dr Azhari Ariffin, kalian hanya akan diarah kepada ucapannya pada Muktamar PAS yg sedang berlangsung ini. Harap disiasat perkara ini.

Berikut adalah antara doa yang beliau leterkan.Kesian para muktamirin terpaksa menadah tangan mereka begitu lama... hinggakan pengerusi tetap menegor mamat ni beberapa kali - rasang lebih dari 4 kali minta dia pendekan doa kalutnya itu.

 Sepatutnya mamat ni kena bahas ucapan dasar Presiden, tapi dia gi baca doa membelasah pimpinan yang tidak sehaluan dengannya.

Perwakilan Kuala Kedah Ust Ridzwan Abu Bakar telah mengulas kelakuan mamat tadi tu sejurus mamat tu habis baca doa dah berpantun. Pantun pun ada.....macam-macam ada! Loklak betul! Ramai yang memuji dan mengucapkan tahniah diatas tindakan Ust Ridzwan yang berani mencegah kemungkaran yangv sedang berlaku didepan mata, sedangkan para 'alim ulama khusyu' menadah tangan diatas pentas! Ziarahlah  facebook Ust Rizwan di sini
Wakil Kuala Kedah, Ust Ridzwan Abu Bakar menuntut agar tindakan 
dikenakan ke atas Azhari Ariffin yang membacakan doa laknat kepada timbalan presiden pas dan 2 adun selangor serta pro-pakatan rakyat.

SURAT AHLIPAS PADA HAJI HADI

Posted: 19 Sep 2014 08:22 AM PDT


13 hrs · 
Salam tuan guru presiden  Saya memohon supaya pilihlah pemimpin pemimpin yg ikhlas dan bersungguh sungguh bekerja sebagai pemimpin utama pas  Janganlah pilih manusia yg jenis sombong dan takabur sebagai penasihat kamu....  Janganlah pilih pemimpin dan manusia yg bangga bergelar ustaz atau ulama tetapi perangai kurang ajar serta angkuh serta mulut bangsat menghina alim ulama lama lama...  Contoh satu kata kata hebat beliau.." siapa imam ghazali tu...dia ada PHD ke...., saya ada PHD....beliau ada..."...bagi saya manusia ini kelulusan al azhar bukan alim ulama tapi haram jadah...  Kalau boleh jangan pilih jenis penghasut masyarakat dan pencipta adu domba macam orang orang di besut ...angkuh takabur dan kurang ajar   Kalau boleh jangan pilih manusia yg penipu dan jenis manusia yg tak berdisplin dlm berniaga . Tahu order barang tapi hutang liat nak bayar...sampai kena marah dgn ahli tarbiyah..baru nak bayar sampai sampai kita kena sound pulak kenapa komplen . Ini bukan jenis manusia berilmu dan layak jadi ahli parlimen ...melainkan manusia yg hampeh tak tak berguna  Tuan presiden yg dikasihi...sesungguhnya kita berdiri atas kebenaran dan ilmu..jika tuan guru silap memilih maka..ALLAH TAALA akan menyekat kemenangan islam kerana kita gagal meletakkan yg hak diatas haknya..  Saya irsyad sidi..  Pasir tumboh kelantan...

Salam tuan guru presiden
Saya memohon supaya pilihlah pemimpin pemimpin yg ikhlas dan bersungguh sungguh bekerja sebagai pemimpin utama pas
Janganlah pilih manusia yg jenis sombong dan takabur sebagai penasihat kamu....
Janganlah pilih pemimpin dan manusia yg bangga bergelar ustaz atau ulama tetapi perangai kurang ajar serta angkuh serta mulut bangsat menghina alim ulama lama lama...
Contoh satu kata kata hebat beliau.." siapa imam ghazali tu...dia ada PHD ke...., saya ada PHD....beliau ada..."...bagi saya manusia ini kelulusan al azhar bukan alim ulama tapi haram jadah...
Kalau boleh jangan pilih jenis penghasut masyarakat dan pencipta adu domba macam orang orang di besut ...angkuh takabur dan kurang ajar
Kalau boleh jangan pilih manusia yg penipu dan jenis manusia yg tak berdisplin dlm berniaga . Tahu order barang tapi hutang liat nak bayar...sampai kena marah dgn ahli tarbiyah..baru nak bayar sampai sampai kita kena sound pulak kenapa komplen . Ini bukan jenis manusia berilmu dan layak jadi ahli parlimen ...melainkan manusia yg hampeh tak tak berguna
Tuan presiden yg dikasihi...sesungguhnya kita berdiri atas kebenaran dan ilmu..jika tuan guru silap memilih maka..ALLAH TAALA akan menyekat kemenangan islam kerana kita gagal meletakkan yg hak diatas haknya..
Saya irsyad sidi..
Pasir tumboh kelantan...

Cubaan terakhir, PKR mohon menghadap sultan lagi

Posted: 19 Sep 2014 07:55 AM PDT



Walaupun peluangnya dilihat makin tipis, PKR sehingga ke saat akhir masih berharap istana dapat memilih presidennya Datuk Seri Wan Azizah Ismail sebagai menteri besar baru Selangor.

Di samping memohon menghadap sultan Selangor, PKR pada masa yang sama menegaskan sokongan majoriti anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) terhadap Azizah tidak berubah.

"PKR mengambil pendirian bahawa kedudukan sokongan ahli-ahli dewan negeri Selangor seperti yang ternyata sebelumnya menyokong Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail tidak berubah," kata setiausaha agungnya Datuk Saifuddin Nasution.

"Oleh yang demikian, PKR merafak sembah memohon limpah perkenan Duli Yang Maha Mulia Tuanku untuk mengadap bagi mendapatkan nasihat dan ehsan Duli Yang Maha Mulia Tuanku dalam keadaan sokongan majoriti adalah jelas dan tidak berubah."

Dalam kenyataannya sebentar tadi, Saifuddin berkata, biro politik PKR yang dihadiri semua pimpinan kanannya bermesyuarat hari ini lanjutan perkembangan terbaru berhubung isu pelantikan menteri besar baru Selangor.

"PKR akan terus menjunjung kedaulatan Duli Yang Maha Mulia Tuanku dan undang-undang tubuh Negeri Selangor yang dinaungi Duli Yang Maha Mulia Tuanku," katanya.

PKR sebelum ini sudah memohon menghadap sultan tetapi tidak mendapat jawapan positif.

Perkembangan terbaru ini menguatkan spekulasi bahawa Azizah bukanlah pilihan sultan untuk mengangkat sumpah pada istiadat Selasa depan.

Malah, harian berbahasa Inggeris New Straits Times hari ini memetik sumber istana sebagai berkata, menteri besar baru "bukan seorang perempuan".

Sebelum ini, petunjuk-petunjuk sedia ada lebih memihak kepada timbalannya Azmin Ali dan Pesuruhjaya PAS Selangor Iskandar Samad.

Surat rasmi belum keluar

Sementara itu, Bernama melaporkan, istana Selangor akan mengumumkan nama menteri besar Selangor yang baharu selewat-lewatnya Isnin, secara sebelum istiadat mengangkat sumpah.

Perkara itu dinyatakan Setiausaha Sulit Sultan Selangor, Datuk Mohamad Munir Bani.

"Bagaimanapun, ia (pengumuman itu) terpulang kepada perkenan Sultan Selangor," beliau dipetik sebagai berkata ketika dihubungi Bernama hari ini.

Munir juga dilapor berkata setakat ini, istana tidak mengutus sebarang surat kepada bakal menteri besar Selangor berhubung perkara itu.

Sebelum ini, beliau menyatakan nama menteri besar yang baharu akan hanya diketahui pada hari majlis angkat sumpah itu.
 

Laaaaaaaaaaaaa......ADA HATI JUGAK RUPANYA

Posted: 19 Sep 2014 05:19 AM PDT



NAK MESYUARAT CARA ISLAM...HA..HA.HA....NAK TIRU PKR KA...????? UMNO TAK KALUT CAM NI.....habis la...orang cina dan India dok kutuk dibelakang kata PAS la ni susah mau caya.Kasi tuakr itu Hadi. Berapa lama PAS dah berjuang dengan cukup elok dan tertib..bila tiba isu MB Selangor PAS jadi porak peranda...dan yang ruginya PAS. Ya PAS akan kehilangan sokongan jika tidak bekerjasama dengan parti lain...Jika anda tidak percaya....cuba biarkan PAS bertanding sedirian....

ISTANA BELUM PUTUSKAN SIAPA MENTERI BESAR SELANGOR

Posted: 19 Sep 2014 04:43 AM PDT

Hakikatnya belum siapa yang mendapat surat lantikan. Istana masih lagi memikirkan dan sedang menemuduga calon calon yang akan dilantik menjadi Menteri Besar. Esok mungkin akan ada YB dari parti lain pula yang akan di panggil mengadap ke Istana untuk di temuduga....ianya masih"fluid".Macamana Istana nak lantik nama yang tidak dicalonkan? Bagaimana Istana nak ketepikan sahaja sosok yang mendapat majoriti sokongan? dan ianya mungkin tidak pernah pula Istana melakukan yang demikian untuk melantik nama yang tidak dicadangkan?   

SELASA YANG MENDEBARKAN....



Ini kenyataan dari MSO. Jika dari MSO berkemungkinan ianya dari PAS, sebab maklumat dari MSO kebanyakkan dari mulut orang PAS.



Bakal MB sudah dipanggil menghadap Sultan

BERITA TENGAH MALAM                                                                           

Bakal MB Selangor baru yang dijadulkan akan mengangkat sumpah memegang jawatan pada 23 September 2014 (Selesa) khabarnya sudah menghadap Sultan Selangor untuk diinterview semalam. Berdasarkan maklumat ini Adun berkenaan berada dalam senarai teratas daripada dua nama lain.

Hal ini disahkan sendiri kepada saya oleh orang rapat Adun berkenaan. Bagaimana pun tidak elok kalau disebut namanya dan biarlah ianya diumumkan sendiri oleh Sultan Selangor.

Sekali lagi ditegaskan tidak kira siapa yang akan dilantik menjadi MB menggantikan Abdul Khalid Ibrahim, semua pihak kena menerimanya demi kesejahtraan kerajaan Pakatan Rakyat Selangor. [wm.kl.12:22 am 19/09/14]


PEMUDA PAS MAHU PAS TOLAK JIKA DITAWARKAN JAWATAN MENTERI BESAR SELANGOR

Ini pendirian pemuda PAS yang paling rasional. Namun ini harapan yang banyak pihak mahukan agar PAS tidak terlibat dalam soal menteri besar Selangor tersebut. Namun Presiden dan Mustaffa Ali yang menjadikan krisis ini panjang. Jika ditanya sesiapa pun ahli penyokong Pakatan , mereka bimbang isu ini akan menjadikan Paatan berpecah.

Kenapa kerana hanya seorang individu yang telah dipecatkeahliannya dari parti PKR, tetapi dipelawa masuk menyertai parti komponenlainnya hanya kerana untuk menghaang pemecatan Khalid? ini yang orang pertikaikan. Kenapa gabongan lain tidak ikut campur isu MB Kedah , Isu pemecatan Hassan Ali ? Sebab menghormati pendirian dan hak partimasing masing. Ini yang orangpertikaikan.


Bukti PAS Ingin Jawatan MB Selangor.., Ini Buktinya..

Seorang perwakilan Pemuda PAS dicemuh apabila beliau dengan penuh semangat menyeru kepimpinan tertinggi parti menolak jawatan menteri besar Selangor sekiranya Sultan Selangor memilih pemimpin daripada PAS bagi menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Insiden itu mencetuskan kekecohan petang ini apabila perwakilan dan pemerhati muktamar bangun dan menjerit "boo" kepada Mohd Sany Hamzah dan mengarahkannya berhenti berucap.


"Jika benar Sultan Selangor lantik menteri besar daripada Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) PAS, Pemuda ingin menyarankan supaya kita tolak jawatan itu.

"Setuju semua? Sebab itu janji kita," katanya semasa membahaskan ucapan dasar presiden pada hari kedua Muktamar Tahunan PAS ke-60 di Batu Pahat, Johor hari ini.

"Setia kita dalam Pakatan Rakyat (PR).

"Sebab itu saya nak sebut, kalau mahu ambil kerusi menteri besar, tunggu Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14), kita sapu 20 kerusi di Selangor, kita jadi menteri besar," katanya dan mencetuskan kekecohan apabila disambut dengan "boo" oleh mereka yang hadir.

Sany bagaimanapun tenang menerima bantahan dan berkata ia adalah pendirian sayap Pemuda PAS bersama PR.

"Tak apa, saya tidak ada masalah, itu pendirian Pemuda yang kita janji dan sepakati bersama dalam Pakatan," katanya. 


SHAH ALAM - Pas akan mengadakan perbincangan lanjut bersama rakan komponennya sekiranya calon daripada parti itu dipilih sebagai Menteri Besar Selangor yang baharu, ujar Naib Presidennya, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

"Perbincangan itu penting kerana Pas telah memilih untuk memberi komitmen bersama dalam Pakatan Rakyat.

"Jadi apa-apa pun kita akan berbincang dahulu sebelum membuat kata putus," katanya kepada Sinar Harian Online hari ini.

Terdahulu, Pas dilapor mencadangkan tiga nama ahlinya kepada Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah untuk diteliti sebagai pengganti Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Angin bertiup kencang mengatakan, senarai nama yang dicalonkan Pas adalah anggota Exco Selangor dari parti itu iaitu Iskandar Abdul Samad, Dr Ahmad Yunus Hairi dan Sallehen Mukhyi.

Kemudian muncul pula laporan yang menyebut hanya seorang ahli Pas iaitu Iskandar yang dicalonkan parti itu manakala dua lagi nama ialah Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan 


Ini pula kenyataan Mahathir sewaktu beliau memegang jawatan dalam kerajaan dahulu.Beliau menyatakan bahawa tidak ada sesiapa yang beranimembantahnya . Itu maksud Mahathir . Malah beliau pernah melondeh istana diketika beliau ingin menentang dan mengubah pihak  istana agar boleh didakwa dibawah akta kesalahan jika sabit dalam jenayah


Hanya satu nama, tiada siapa pernah pertikaikan saya, kata Dr Mahathir

Pakatan Rakyat (PR) bukan entiti tunggal, disebabkan itu ia perlu menghantar nama calon menteri besar lebih daripada satu kepada sultan, kata bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

Bagaimanapun, Dr Mahathir berkata dirinya boleh menghantar satu nama saja kerana Barisan Nasional (BN) merupakan gabungan parti yang berdaftar dan tidak ada siapa pernah membantah keputusannya.

"Saya pilih (calon menteri besar) berdasarkan sokongan popular dan tiada siapa yang tidak puas hati, maka tidak perlu saya bagi lebih daripada satu nama," katanya mengulas tentang pertikaian jumlah nama yang perlu dihantar ke istana mengikut konvensyen.


Dalam krisis menteri besar Selangor yang masih belum selesai sekarang, Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, amalan menghantar satu nama dipraktikkan sejak zaman pemerintahan BN pada 1957.

Dr Mahathir juga berkata sebelum ini, menjadi amalan biasa semasa beliau mentadbir negara, dengan mengemukakan hanya satu nama kepada Sultan.

Semalam, istana dalam kenyataannya menegur PKR buat kali kedua kerana mempertikaikan titah Sultan supaya mengemukakan lebih satu nama calon bagi menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Tukar Tiub

0
sumber :-

Tukar Tiub


MALAYSIA NIAGA DENGAN ZIONIS

Posted: 19 Sep 2014 07:00 PM PDT







PERDAGANGAN MALAYSIA-ISRAEL: KERAJAAN TERUS BERMUKA-MUKA

Portal berita Times of Israel pada tarikh 14 September 2014 telah mengeluarkan satu artikel bertajuk Malaysia favors Palestinians But Buys From Israel. Artikel tersebut telah mengesahkan berlakunya hubungan perdagangan dalam diam antara Malaysia dan Israel walaupun Malaysia sering menunjukkan sikap kritikal terhadap Israel.

Malah, Times of Israel juga memetik angka dan statistik yang sama seperti yang didedahkan oleh Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) selama ini iaitu peningkatan drastik jumlah perdagangan dengan Israel bagi tahun 2013 dan juga mengesahkan sumber maklumat yang diperolehi SAMM adalah benar dan tepat.

Kegagalan MITI dan Kerajaan Persekutuan untuk berlaku tegas dalam melaksana kempen Boycott, Divestment and Sanction dan menarik balik kelulusan kabinet tahun 1996 itu, telah menjadikan Perdana Menteri dan Malaysia ditonjolkan sebagai seorang yang bermuka-muka oleh media asing.

Turut didedahkan oleh portal berita tersebut bahawa statistik perdagangan dengan Israel telah dimasukkan ke dalam ruangan "Lain-lain Negara". Sifat munafik pemerintah cuba disorok dan rakyat negara ini disajikan dengan air mata pemimpin terhadap nasib Palestine.

Lebih mengejutkan, portal tersebut menyebut bahawa selain daripada perdagangan yang dinyatakan dalam statistik rasmi, sebenarnya terdapat banyak lagi perdagangan tersembunyi yang berlaku. Adakah MITI tahu mengenai transaksi perdagangan tersembunyi yang dilakukan oleh pedagang-pedagang kapitalis ini? Apakah tindakan MITI terhadap transaksi tersembunyi ini?

MITI dan Kerajaan Persekutuan terus angkuh dan mengingkari janji untuk menilai semula perdagangan dengan Israel. SAMM sebelum ini telah mendedahkan nilai perdagangan yang menjangkau USD 1.5 billion bagi tahun 2013 dan untuk tempoh 6 bulan pertama tahun 2014, nilai transaksi berjumlah USD 884.7 juta iaitu peningkatan 27% daripada tempoh yang sama tahun 2013.

Apalagi helah dan dolak-dalik yang akan dikemukakan oleh MITI dan Kerajaan Persekutuan kali ini?

Kamu teruskan berbohong kepada rakyat Malaysia tetapi SAMM tidak akan berhenti membongkarkan transaksi perdagangan antara Malaysia-Israel terutamanya dalam transaksi yang melibatkan hasil pertanian negara yang dihantar ke Israel.
SAMM juga akan membongkar satu lagi pendedahan terbaru mengenai hubungan dagang Malaysia-Israel dalam masa terdekat.

che'GuBard
Pengasas
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)
 



-----------

GUNALAH POWER JIN

Posted: 19 Sep 2014 07:00 AM PDT





Hentikan isu perbezaan pendapat Hadi dengan pimpinan, kata Haron Din

Haron Din mengarahkan perwakilan muktamar yang bersidang hari ini menghentikan perbahasan berkenaan isu perbezaan pendapat antara Presiden PASAbdul Hadi Awang dengan kepimpinan lain parti.

Keadaan sudah 'cukup panas', kata timbalan mursyidul am PAS itu sambil mengarahkan mana-mana perwakilan yang ingin membawa isu berkenaan supaya tidak lagi berbuat demikian. Katanya, isu itu sudah difahami kepimpinan tertinggi PAS dan mereka akan mengulasnya dalam sesi penggulungan -


KAH KAH KAH
woit relax laaa brooo
cakap ada jin power
pakai laaaaaa
kah kah kah


----------

PEGUAM TURUN BERDEMO PULAK

Posted: 19 Sep 2014 06:00 AM PDT







KOMENTAR

anak muda bersedia
peguam akan turun
ke jalan raya


Majlis Peguam lulus usul mansuh Akta Hasutan, anjur jalan kaki aman

Mesyuarat agung luar biasa (EGM) Majlis Peguam Malaysia meluluskan usul untuk memansuhkan Akta Hasutan 1948 dan mengadakan perarakan berjalan kaki secara aman (peaceful walk) bagi membantah akta yang sedang mengganas sekarang ini.

 Lebih 1,000 peguam dari seluruh tanah air menyertai mesyuarat itu dan menyokong usul agar akta kuno yang dibentuk pada 1948 iaitu semasa era penjajahan Bristish itu dimansuhkan.

KAH KAH KAH

I rest my case
my lord
this time its my lawyer
kah kah kah


-----------

APA NAJIB KATA TENTANG AKTA HASUTAN

Posted: 18 Sep 2014 10:00 PM PDT










JELAS

11 julai 2012

akta hasutan 1948
akta milik baginda queen
akta lapok  wajib dihapuskan
kata najib razak



MALAM INI KAH KAH KAH

Posted: 18 Sep 2014 09:00 PM PDT






MALAM INI


tukar tiub 

kah kah kah

Stand up comic @ Daerah Tanpa Tie #2 
bersama Isham Rais

Jumaat - 19 September 2014 - jam 2.00 petang hingga 12.00 malam - Jalan Dato' Captain Ahmad, Kluang (sebelah Arked Mara)

Jom turun ramai-ramai ke Daerah Tanpa Tie #2 

Daerah Tanpa Tie #2 disiarkan secara langsung dari www.radiobangsarutama.com


MESYUARAT PENTING PETANG INI

Posted: 18 Sep 2014 08:30 PM PDT





FACE BOOK




how cute..
















LikeLike ·  · Share



KAH KAH KAH

i rest my case
my lord 
kah kah kah
----------

MALAM INI DI KLUANG

Posted: 18 Sep 2014 08:18 PM PDT



KLUANG 

6 NOV 2010





KLUANG

MALAM INI 

19 SEPT 2014


PENJELASAN PM

Posted: 18 Sep 2014 07:40 PM PDT





ROSMAH MANSOR
MEMBINCANGKAN HAL NEGARA



Jangan kata saya kawal Najib kata Rosmah

Khuatir berhubung cakap-cakap negatif terhadapnya, isteri perdana menteri Rosmah Mansor memutuskan tidak berkongsi pandangannya berhubung pentadbiran negara ini dengan suaminya.

Bercakap ketika melancarkan buku Guide to Malaysia di Kuala Lumpur hari ini, beliau berkata, beliau kini hanya berkongsi pandangan dengan rakan-raka

"Kadang-kadang saya beritahu rakan-rakan saya, saya tidak akan beritahu suami saya, (kerana nanti) kamu semua akan cakap: 'Ah, Rosmah kawal Najib'.

"Saya mungkin cakap perkara yang benar, tetapi apabila isteri bercakap kepada suaminya, dan mungkin suaminya kata, 'Oh, kami betul, Rosmah' dan mereka akan kata, 'Ah, Rosmah kawal Najib'.


KAH KAH KAH

akhirnya
akhirnya
berita ini muvcul
kah kah kah

tapi satu dunia dah

tahu
rosmah ialah suami najib
mustahil suami tak boleh kontrol

KAH KAH KAH




---------------

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT