Ahad, 30 November 2014

dollah yankee

dollah yankee


Merajuk sebab Najib kata mereka semua "Bangang"

Posted: 30 Nov 2014 05:00 AM PST


Akibat dikatakan bangang olih najib dalam ucapan penggulungan persidangan umno, forumer-forumer yang pro-umno/BN begitu bengang dan laman tempat mereka berforum di- http://forum.mykmu.net/ telah ditutup.

Bila disiasat kenapa ditutup sedangkan Najib kata mereka ini semua (bloggers2) ada dibayar. Mereka menjawab balik...bayar?! memang laa dibayar tetapi dua tahun dulu, selepas itu sudah tidak ada lagi bayaran yang diterima.

Lalu mereka menambah NO MONEY, NO TALK!

Sebenarnya permulaan untuk membubarkan parti umno telah bermula dari dalam tanpa mereka sendiri sedari. Sebabnya blog-blog dikalangan pemuda-pemuda dan puteri-puteri serta wanita umno sudah lama dibubarkan. Sementara yang tinggal hanya lah bloggers2 yang ada nama yang mendapat upah yang tebal saja yang masih ada beraktif. Blog2 yang pro-umno/BN yang kecik2 pula sudah banyak yang mati.

Akaun Facebook mereka juga menunggu masa untuk ditutup sebab mereka tak ada idea untuk tarik budak-budak muda di Facebook. Mereka ingat mereka boleh kontrol budak-budak muda ini dalam Facebook, tetapi sebaliknya budak-budak muda ini yang dok kontrol dan dok 'saiko' mereka.

Kah..Kah..Kah..

dollah yankee -
umno sudah tewas dalam perang siber ...





Tiada ulasan: