Ahad, 23 November 2014

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Inilah akibatnya bila PAS semakin ego...

Posted: 23 Nov 2014 03:45 AM PST

PAS kehilangan seorang lagi penyokong tegar...Entah berapa ramai yang senyap-senyap merajuk membawa diri. 

Aku ucapkan terima kasih diatas sumbangan peribadi Saudara Mohammad Asri kepada cawangan aku selama ini. Banyak jasa dan pengorbanannya kepada kami. Aku tak akan melupakan jasa-jasa kamu selama ini ... Selamat berjuang wahai Asri!

Mohamad Asri A. Bakar :
Kepada Ahli Ahli PAS seramai 1.5 juta org khususnya di N43 Sg Rapat di bawah Pas Gopeng..aku minta maaf selama ini mengada ngada lebih sudu dari kuah menyokong pergerakan Jemaah Syurga Islam PAS...sedangkan aku tak ada no ahli syurga pun...aku minta maaf keluar belanja beli bendera syurga hijau putih tu, suruh org rumah jahit sendiri, pacak sana sini , tanpa kebenaran Al syurga Tuan Guru Hj Hadi..aku minta maaf kerana menyumbang serba sedikit dana kepada markas markas PAS di sekitar Kg Rapat Ipoh, memberi sumbangan derma kepada jemaah PAS, sedangkan rupa rupanya aku bukan ahli PAS berdaftar dan aku hanya di baruakan . 

Aku lupa itun semua...aku berjanji aku tak akan ambil kisah lagi tentang PAS..kerana PAS tak kedarah pun sokongan org atas pagar ini. aku baru sedar bahawasanya PAS mempunyai kasta yg amat tinggi . 

Kewalaan yg menjamin akidah dan syurga.sementara aku tak mampu setanding dengan org org PAS yg maha mulia. Org PAS boleh berguling guling di atas jalan raya menghalang Paduka Sultan , aku tidak boleh dan tak mampu..semoga PAS dengan 1.5 juta ahlinya berjaya menawan Putrajaya PRU14..selebihnya aku merayu pada Allah, walau aku bukan ahli PAS izinkan aku masuk syurgaMu..dengan rahmat mu..walau tanpa restu Tuan Presiden..amin amin.terima kasih.

Perbicaraan Kes Saman Hj Hadi

Posted: 23 Nov 2014 02:46 AM PST


Tiada ulasan: