Sabtu, 6 September 2014

Tukar Tiub

Tukar Tiub


JATUH PENGSAN HILANG INGATAN

Posted: 06 Sep 2014 07:00 PM PDT






  1. This Is It !!: LAPORAN PENELITIAN KESEHATAN

    terrymbienugraha.blogspot.com/.../laporan-penelitian-...
    Translate this page
    Jul 8, 2013 - Berdasarkan laporan tahunan puskesmas pada Dinas Kesehatan Kota Madya Kendari bahwa angka kunjungan puskesmas perhari buka ...
KUALA TERENGGANU 6 Sept. - Presiden Pas mempunyai kuasa budi bicara untuk mencadangkan nama calon menteri besar daripada parti itu tanpa perlu merujuk kepada Jawatankuasa Pas Pusat. Perkara itu termaktub... 19:51:45


  • hilang ingatan - Pusat Rujukan Persuratan Melayu @ DBP

    prpm.dbp.gov.my/Search.aspx?k=hilang+ingatan
    Translate this page
    asmara (cendawan, cinta) hilang ingatan atau spt gila kerana jatuh cinta. ~ darah a. berasa pening kerana melihat darah. b. pengsan kerana banyak keluar ...
  • pengsan - Dewan Bahasa dan Pustaka

    prpm.dbp.gov.my/Search.aspx?k=pengsan - Translate this page
    pengsan /péngsan/, tidak sedarkan diri kerana sakit: Setelah sedar drpd ~nya, dia ...jatuh pengsan, menjadi pengsan;, Kamus Dewan Edisi Keempat. murca, sl .
  • KAH KAH KAH

    i rest my case may lord



    -------------

    KURANG OXYGEN

    Posted: 06 Sep 2014 06:00 PM PDT











    Saya guna budi bicara dan perlembagaan PAS namakan calon MB, kata Hadi


    Presiden PAS  Abdul Hadi Awang mengatakan beliau menggunakan budi bicaranya sendiri berdasarkan perlembagaan PAS ketika menghantar nama calon menteri besar Selangor baru-baru ini.
    "Kita dalam parti PAS ni sejak dulu, mengikut perlembagaan.
    "Perlembagaan PAS mengatakan presiden ada hak dia untuk membuat keputusan dalam beberapa perkara yang berkait dengan parti dan ahli-ahli parti, timbalan, naib, ini dia kena dukung keputusan yang dibuat presiden," kata Hadi.

    KAH KAH KAH
    woit
    wajib sokong mamat ni
    buat apa abis masa
    meting meting
    bincang bincang
    ambil pandangan
    angkat tangan
    baru buat keputusan

    semua buang masa
    ikut mimpi
    ikut budi bicara
    lagi shafie..opps..
    ... lagi zahida rafiq

    KAH KAH KAH




    -----------

    SATU JEMPUTAN PANAS

    Posted: 05 Sep 2014 11:30 PM PDT






     HOT HOT HOT
     
    TERNOW TERHOTT
     
    TERPANAS
     
    radio bangsar
     akan buat siaran langsung 





    ------------

    KEMPEN BERMULA

    Posted: 05 Sep 2014 10:00 PM PDT






    Gerakan apus Akta Hasutan (Ghah) membantah penggunaan berterusan undang-undang zalim Akta Hasutan 1948. – Gambar The Malaysian Insider oleh Afif Abd Halim, 5 September, 2014.


    Lebih 100 NGO bersatu desak mansuhkan Akta Hasutan

    Sebuah gerakan dilancarkan hari ini membantah penggunaan berterusan undang-undang zalim Akta Hasutan 1948 yang dianggap satu cara penindasan dan keganasan politik. Menamakan diri mereka Gerakan Hapus Akta Hasutan (GHAH), sejumlah 112 pertubuhan masyarakat sivil bekerjasama menuntut undang-undang zaman penjajah itu dihapuskan sekiranya Malaysia benar-benar mahu menjadi sebuah negara yang bebas.

    Aktivis Hishamuddin Rais yang juga pernah dikenakan tindakan mengikut akta sama sebelum ini, mendakwa situasi terkini adalah tindak balas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak terhadap tuduhan Dr Mahathir yang beliau merupakan pemimpin lemah.

     "Ini cerita di belakang situasi yang kita hadapi sekarang. Najib cuba buktikan kepada Dr Mahathir beliau tidak lemah dan kita jadi mangsanya. "Namun, isu lebih besar ialah dengan adanya akta ini, kita tidak boleh bercakap atau berfikir," katanya.

    KAH KAH KAH
    KAH KAH KAH
    KAH KAH KAH

    woit..INGAT MAT MONGOL LEMBIK..kah kah kah...

    kah kah kah... SEKARANG DIA LIBAS..kah kah kah

    kah kah kah..SEMUA MASUK JIL...kah kah kah

    kah kah kah... SILAP SILAP MALIKUL PUN MASUK ..kah kah



    ----------

    HABISKAN BOOREEEH

    Posted: 05 Sep 2014 09:00 PM PDT





    HABISKAN BOREEH
    tt betul. tak berguna semua spr, speaker, bazir duit sana sini kalau akhirnya sultan yang tentukan. lebih baik dari awal sultan pilih saja nama yang layak. ikut mood sultan la pulak masa tu. kalau mood ok dia pilih la mana yang dia nak. tapi? ada tapi la pulak. wujudiah sultan tu sendiri dah membazirkan duit&mengabihkan bogheh...

    kalau sultan2 ada kerja sendiri, pergi kerja naik myvi, lalu tol bayar dengan duit poket sendiri, beratur di tol macam orang lain, pergi hospital gomen kalau waktu sakit perut, anak sultan kawin di dewan orang ramai, anak sultan kena apply loan mara juga.

    mengaji di dalam Negara jugak, rumah sultan di taman perumahan jugak, beli ikan termenung di pasar jugak, boleh ngajar kitab jadi imam, ngajar mengaji jadi tukang mandi mayat boleh talkin boleh tahlil dll.......baru layak dipanggil amirulmukminin. aku takda kuasa. cuma aku boleh sedarkan orang ramai yang rakyat di Negara ni sebenarnya boleh hidup senang lenang. tapi terpaksa merempat selama mana sultan2 on SUARA SAEKOR KANG KONG
    Publish | Delete | Spam
    Anonymous

    on 9/5/14
    


    ----------

    PELANCARAN GHAH

    Posted: 05 Sep 2014 08:00 PM PDT




    SATU JEMPUTAN


    





    ------------

    Tiada ulasan: