Selasa, 23 September 2014

Tukar Tiub

Tukar Tiub


INGAT CARA MEMBACA UTUSAN

Posted: 23 Sep 2014 06:18 PM PDT




BARUA JUGA
tidak pernah lagi majlis angkat sumpah menteri besar dari PR ditayang secara live oleh rtm dan tv3..malah media umno utusan juga menyiarkan sokongan terhadap calon sultan selangor azmin ali...adakah azmin barua umno? kah kah..dulu dok heboh khalid ibrahim barua umno sbb dapat publisiti meluas dari rtm dan tv3 serta utusan..kah kah on SURAT PAGI INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/23/14

NOTA:
ingat cara
baca utusan

---------

PROGRAM MELAWAN DAN MENGHASUT

Posted: 23 Sep 2014 05:57 PM PDT





SABTU INI

SEBERANG JAYA




-----------

SELANGOR KINI

Posted: 23 Sep 2014 01:12 AM PDT







KENYATAAN MEDIA

Selangor Kini tuntut lebih kebebasan media

Selangor Kini sebagai sebuah akhbar rasmi Kerajaan Selangor merakam ucapan terima kasih kepada bekas Menteri Besar Selangor, Abdul Khalid Ibrahim atas sumbangannya dalam memajukan media.

Pentadbirannya mengangkat nilai kebebasan media ke tahap lebih baik berbanding akhbar negeri ketika zaman pemerintahan Umno BN yang menggunakan nama Era Jaya.

Namun, tahap kebebasan media perlu dipertingkat - tanpa mengikut telunjuk mana-mana pemimpin mahupun parti politik baik pemerintah mahupun pembangkang, sebaliknya menjadi saluran suara rakyat akar umbi.

Ini penting kerana operasi media negeri dijana melalui wang rakyat, sama sekali berbeza dengan penerbitan akhbar kepartian seperti Harakah dan Suara Keadilan. Semua media negeri yang ditadbir Umno BN juga harus mengambil langkah ini

Selangor Kini berharap pentadbiran Menteri Besar yang baharu - walau sesiapapun - bersedia untuk memerdeka akhbar negeri ini dari sudut editorial dengan tiadanya campur tangan politik sebaliknya tertumpu kepada suara rakyat selain menjulang dasar kerajaan negeri.

Oleh itu, usaha tertentu harus dibuat tanpa menjejaskan kebajikan kakitangan sedia ada supaya proses kemajuan media negeri terus berlanjutan melalui pentadbiran baharu.

Fazallah Pit
Ketua Pengarang Selangor Kini
22 September 2014
















------------

INGAT CARA MEMBACA UTUSAN

Posted: 22 Sep 2014 09:00 PM PDT





]


KOMENTAR

ingat
jangan lupa
cara membac utusan

Perkasa sokong pilihan Sultan

PETALING JAYA: Yang DiPertua Perkasa Selangor, Abu Bakar Yahya menerima apa-apa sahaja keputusan yang diputuskan oleh Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah dalam soal perlantikan Menteri Besar baru bagi menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.
Menurutnya, Perkasa percaya keputusan yang dibuat oleh Sultan Selangor adalah keputusan yang terbaik dan pastinya Sultan telah mengambil kira kepentingan rakyat Selangor dan keseluruhannya.

KAH KAH KAH

i rest my case
i've nothing to add
my lord
kah kah kah

----------

SARAWAK BANGGA?

Posted: 22 Sep 2014 08:39 PM PDT





 | September 22, 2014
taib-mahmud-new
"Perpaduan yang telah menjadi batu asas yang telah Taib letakkan ini membolehkan kerajaan di bawah pimpinan beliau memberi kebanggaan... More ››


KAH KAH KAH

woit
kalau malaon ini
menjadi kebanggan 
ya ampoon
selamatkan lah
ular lidi di sarawak

KAH KAH KAH





------------

KELAS FALSAFAH

Posted: 22 Sep 2014 08:00 PM PDT






FALSAFAH

kelas rabu malam
1 oktober 2014
jam 9:00 
memasuki era moden
melalui pemikiran
rene descartes


SIARAN LANGSUNG







-----------

Tiada ulasan: