Isnin, 8 September 2014

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Iskandar Samad nafi dipanggil menghadap Sultan Selangor

Posted: 08 Sep 2014 12:23 AM PDT

Pesuruhjaya PAS Selangor Iskandar Abdul Samad menafikan dirinya dipanggil menghadap Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah hari ini berhubung isu pencalonan menteri besar. Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (exco) Selangor sebaliknya berkata, dirinya mempengerusikan sesi pendengaran awam di Majlis Daerah Kuala Langat sehingga petang ini.

 "Ada pendengaran awam di Majlis Daerah Kuala Langat sampai jam 5 petang. Harap dapat hubungi saya selepas jam 5 petang," katanya ringkas di sini

Terima kasih kerana puji aku sebagai blogger hebat....

Posted: 07 Sep 2014 06:58 PM PDT

Pagi ni bila aku buka ruang komen untuk direlease atau didelete, adalah seorang blogger Pundek ni ugut aku supaya dia siarkan komennya... Nah ! kini aku siarkan di ruang entri aku pagi ini : 





Aku gi lah semak blog si Pundek tu... amboi cukup-cukup dia balun aku kawkaw!


Kesian...ngapa si Pundek ni tidak datang sama sekali mesyuarat hari tu...boleh ambil gambar untuk dedahkan kpd media...budak-budak aku tentu ketawa bila baca tulisan si Pundek nih! 

 Dah tu, bila pulak aku nafikan Ahmad Awang tidak terlibat dengan PASma? Tak payah aku ulaslah kebodohan si Pundek tu.Dia fail 'bacaan dan kefahaman'....


Blogger Pundek ni dendam kat aku sebab tak siarkan komen dia...alahai , mcmlah komen dia tu baguih sangat... tapi kali ni aku siarkanlah mcm kat atas tu...

 Si Pundek ni rupa-rupanya sorang loyar buruk...tahu pula pasal perlembagaan PAS...Hebat ilmunya melebihi apa yang ada pada orang mcm Mat Sabu ...

Pandai pula kata kat aku ni blogger pengecut? Dia sendiri tak berani pakai nama sebenar atau gambar diri sendiri.Pundeklah lu!

Dan dia ingat kemenangan PR di Perak ni adalah kerana kerja-kerja aku sorang ...bangang betul Pundek ni. 

Aku sangat setuju bila Pundek ni ngaku diri sebagai blogger nyamuk....Hoi bukan nyamuk, tapi blogger pejat! 

Walau bagaimana pun aku tak marah kamu sebab kamu siap puji aku melangit. Pundek ni kata aku ni 'blogger hebat' ! Suka sangat aku.... 

Kat bawah ni pula , ada satu lagu blogger UG dari Dungung yang marah sangat kat aku ...Tak ada hujjah apa pun... Tepi blog bukan main nyokong Ulama...tapi menyibarkan fitnah mengalahkan Abi Lahab:

Tiada ulasan: