Selasa, 18 Mac 2014

Biaqpila

Biaqpila


ISTERI BEKAS VOKALIS NIRVANA KURT COBAIN DAKWA TEMUI IMEJ SERPIHAN MH370

Posted: 18 Mar 2014 05:56 AM PDT


Pemuzik Amerika Syarikat , Courtney Love , melalui akaun Facebook miliknya mengeluarkan foto satelit laman www.tomnod.com yang dia yakini sebagai serpihan dan cairan bahan bakar pesawat Malaysia Airlines yang hilang sejak Sabtu minggu lalu .

" Saya bukan seorang pakar , tapi gambar ini seperti pesawat dan cairan minyak , " kata bekas isteri vokalis band Nirvana , Kurt Cobain , itu di akaun Facebooknya sekitar 14 jam lalu . Lokasi itu terjejas di 5 ° 39'08 .5 " N 98 ° 50'38 .0 " E , berhampiran Pulau Perak , Selat Melaka , Malaysia .

Serpihan MH370 yang ditemukan Courtney Love. twitter.com

Screenshoot status Facebooknya itu sudah diretweet ribuan kali . Facebook miliknya juga ramai dikomentari pemilik akaun lain . Ada yang menganggap benar maklumat Courtney , tetapi ada pula yang mentertawakan dan menganggap penyanyi rock itu berkhayal kerana gambar yang dia tampilkan tak jelas menunjukkan pesawat .

Pesawat Malaysia Airlines dengan nombor penerbangan MH370 hilang sejak Sabtu tengah malam minggu lalu . Banyak spekulasi soal hilangnya pesawat canggih yang membawa 239 orang itu.



SET BERSALIN MURAH (NONA ROGUY, SALINDAH DAN SENDAYU TINGGI)

AKSI TERKINI BOMOH BUBU TEROPONG MH370

Posted: 18 Mar 2014 12:09 AM PDT

Video : Gempar !!! Aksi Terkini Raja Bomoh Cari MH370 Dengan Teropong Ajaibnya


Ibrahim Mat Zin yang mendakwa dirinya Raja Bomoh sekali lagi menggemparkan masyarakat.Kali ini beliau muncul ditempat awam bersama teropong buloh,kononnya untuk mencari pesawat MH370 yang hilang.


Beliau turut mendakwa pesawat masih di alam ghaib.Dalam pada itu beliau turut mengkritik dan mahu menyaman JAIS,Khairy dan Shahidan kerana menuduh amalan perbomohannya perbuatan khurafat dan syirik ~ Tinta Hijau DKB




malaysiaberih

Tiada ulasan: