Jumaat, 15 November 2013

Tukar Tiub

Tukar Tiub


SIAPA AJEN CIA ?

Posted: 15 Nov 2013 06:44 PM PST



KENAPA ADA AJEN CIA
DALAM PEJABAT PEGUAM NEGARA



Agen Perisikan di Pejabat AG: SAMM Lancar Laporan Polis Serentak di Seluruh Negara

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dalam kenyataan sebelum ini telah mendesak supaya segala aktiviti yang melibatkan pihak Pejabat Peguam Negara (AG) dibekukan segera dan Tan Sri Gani Patail harus diberkas untuk disoal-siasat. Ia ekoran dakwaan serius Tun Mahathir mengatakan terdapat dua agen perisik CIA yang bekerja di pejabat Peguam Negara ketika ini.

Berdasarkan tuduhan Tun Mahathir yang dinyatakan dalam akuan bersumpah Mat Zain Ibrahim (Bekas Pegawai Kanan Polis), negara mungkin telah dipengaruhi oleh agenda jahat Amerika Syarikat secara terus melalui pejabat AG. Keadaan ini tidak boleh dibiarkan berterusan, pihak polis harus bertindak segera manakala Tun Mahathir harus tampil memberi penjelasan. 

SAMM juga tidak menolak kemungkinan antara kecelaruan dan musibah yang berlaku adalah termasuk melibatkan pemalsuan bukti dalam kes liwat DS Anwar Ibrahim dan aktiviti pengintipan ini juga mampu menyebabkan kekalahan Pulau Batu Puteh di mahkamah antarabangsa. Pulau Batu Puteh juga tidak wajar terlepas namun apakah mungkin ianya diatur demi kedudukan strategik Singapura yang menjadi sekutu rapat Amerika Syarikat.

Justeru itu, bagi terus memberi tekanan supaya pejabat AG dibersihkan dari anasir pengintip dan tindakkan lebih agresif oleh pihak polis, laporan polis akan dibuat oleh Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) esok (16 November) secara serentak di seluruh pelusuk negara.

Laporan polis akan mula dibuat oleh SAMM P.Pinang jam 11.00 pagi di Balai Polis Bayan Baru, diikuti oleh SAMM dari negeri lain termasuk dari Sabah dan Sarawak. SAMM juga menyeru orang ramai dan aktivis sekutu turut membuat laporan polis di atas kecelaruan yang dibiarkan ini.

Sekiranya pihak polis masih lagi bermain wayang dan tidak bertindak sewajarnya, maka pada tarikh 24 November (Ahad) akan datang, SAMM seru semua aktivis, pengamal kepartian dan orang ramai berkumpul di depan IPD Dang Wangi untuk memberi tekanan yang jauh lebih serius.

Sekian, 

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)


-----------

ANAK MUDA AWAS!

Posted: 15 Nov 2013 05:53 PM PST







JAKIM KATA

  • Khutbah: Awas 'virus' hina Islam di Internet
  • Mimbar Jumaat menggesa umat Islam agar tidak leka dengan "barah dan virus" melalui teknologi Internet yang amat pantas kesannya, terutamanya kepada golongan muda.

ANAK MUDA KATA

  • Khutbah: Awas 'virus' GST dan Raja Gopal Internet
  • Kumpulkan Ngo Anak Muda  menggingatkan anak anak muda  agar tidak leka dengan "kutu bah virus  propaganda perkauman, GST dan Raj Gopal" yang  dihamburkan setiap jumaat oleh gulungan yang  gila kuasa dan gila harta dari mazhab Sunni Wal Rasuah.

---------

SIAPA MUSUH SIAPA KAWAN

Posted: 15 Nov 2013 05:30 AM PST





 KOMENTAR TUKAR TIUB
di malaysia ini cukup senang untuk tahu
siapa musuh
siapa kawan

untuk tahu apa yang buat betul 
apa yang buat salah

kuncinya baca utusan

kalau utusan tak suka
maka itu ertinya baik

kalau utusan sokong
maka itu ertinya jahat

kalau utusan sokong
itu ertinya salah pilih

kalau utusan tibai
ertinya itulah pilihan





'Apa maksud sudah bersedia'

KOTA BHARU 14 Nov. - Timbalan Menteri Besar Kelantan, Mohd. Amar Nik Abdullah (gambar) enggan mengulas lanjut kenyataan Jabatan Kehakiman Syariah negeri yang mendakwa jabatan itu sudah bersedia melaksanakan...







--------

KAH KAH KAH - YA AMPOOON

Posted: 14 Nov 2013 10:30 PM PST




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


Sultan Selangor Arah Henti Guna Kalimah Allah Dalam Bible, The Herald Versi Bahasa Melayu

SHAH ALAM: Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah pada Khamis mengarahkan supaya penggunaan kalimah Allah di dalam 'Bible' dan penerbitan 'The Herald' versi Bahasa Melayu dihentikan serta merta.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... YA AMPOOOOOON... kah kah kah..

kah kah kah...I REST MY CASE MY LORD.... kah kah kah...


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



---------

SEKARANG BARU TAHU?

Posted: 14 Nov 2013 08:31 PM PST




EKSKLUSIF: Imigresen disogok

Putrajaya: Pegawai imigresen di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dan Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT) dikesan menerima sogokan ratusan ribu ringgit sebulan bagi 'melepaskan' warga asing yang diseludup ke negara ini menggunakan dokumen palsu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... EKSKLUSIF KEPALA BANA APA?.... kah kah kah..

kah kah kah...BARU SEKARANG TAHU?.... kah kah kah..

kah kah kah.... SATU MALAYSIA DAH TAHU LAMA.... kah kah kah.,..

kah kah kah...SEMENJAK ZAMAN ARWAH MEGAT JONED LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah... KALAU TAK MACAM MANA NAK KE GENTING.... kah kah kah

KILANG LENDIR PUDU

----------

TEORI KENAPA BM POPULAR DI KOREA

Posted: 14 Nov 2013 08:00 PM PST




MEMELAYUKAN 
BANI MELAYU

NAK MELAYU KAN ORANG KOREA
sebab dia mahu inggeriskan orang melayu dan melayukan orang korea/vietnam/cina/jepun. ini kerja manusia yang punahkan hukum alam yang sudah ditetapkan allah. on LAGI PROJEK TIPU MELAYU
Anonymous
on 11/15/13

PUUUK KEEE
Kalau BM di korea selatan......melayu kena sebut MELEHYU.....harap tuah lidah pelat korea lah katakan.......k- pop pun diluruskan menjadi ki-pup.......ualng seratus kali ki-pup sebutan eh....jadi lah dia PUKI.....kanlurus tu......konon upsr cemerlang...dapatlah dia naik sikit gear tu si mudin tu....wui mudin...anak ko sekolah smk mana ah....wak nak tahu tapi endless posi ilties lerrrr....hehehehhe..... on LAGI PROJEK TIPU MELAYU
DIDI KOTA BELUD
on 11/15/13

TORSHIBA PERKATAAN MELAYU
Isham, patut la aku kene marah waktu di Jepun dulu..rupanya bahasa melayu mempunyai permintaan yg tinggi dikalangan masyarakat di sana.. patut la jenama2 korea sibuk nak pakai nama melayu.. ada banyak nama2 tempat dan brand2 di korea, jepun, rusia dan amerika menggunakan nama2 alam melayu seperti seattle, arkansas, dallas, sony, sharp, toshiba, samsung, kia, cherokee.. sungguh tak malu negara2 maju ni.. tiru UMNO BN bulat2 dan senyap2..

 malah..malah.. obama dan bush bercakap melayu di rumah bila berinteraksi dgn ahli keluarga.. malah di jepun, hukuman berat sehingga hukuman pancung akan dikenakan kpd pesalah hanya kerna x boleh berkomunikasi dlm bahasa melayu.. haibai haibat.. sampai terkincit gua cakap lu.. on LAGI PROJEK TIPU MELAYU
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 11/14/13
-----------

MARI KITA TEKA

Posted: 14 Nov 2013 07:00 PM PST



KUALA LUMPUR 14 Nov. - Tidak sampai dua bulan selepas kejadian beberapa keping siling runtuh di kaunter wad bersalin Hospital Serdang dekat sini pada 30 September lalu, kejadian sama berulang di hospital...


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... SILA TEKA... kah kah kah..

kah kah kah kah... SIAPA KONTREKTOR HOSPITAL INI?... kah kah kah..

1 - konterektor dari nigeria?
2- kontrektor dari jepun?
3 - kontrektor dari finland?

atau....KONTREKTOR MALAYU ISLAM  BUMIPUTERA.... kah kah kah

-----

Tiada ulasan: