Sabtu, 30 November 2013

dollah yankee

dollah yankee


Kali ke-3 kena 'reject'

Posted: 30 Nov 2013 05:18 AM PST


Mula-mula dia di 'reject' olih parti semasa pertandingan merebut jawatan Naib presiden. Lepas tu orang-orang Sungai Limau,Kedah pulak yang 'reject' semasa pilihanraya kecil lepas.

Kelmarin?  kena 'reject' lagi !!!

Sebelum ini ramai ahli-ahli dan penyokong-penyokong Mahathir dan Mukhriz sendiri yang jenis tak tau apa-apa benda, telah pukul gendang ke seluruh alam yang Najib akan simpan satu kerusi Ahli MT lantikan demi nak ambil semula hati Mahathir marah dan geram selepas Mukhriz di tolak secara terang-terangan dalam pertandingan untuk jawatan Naib Presiden parti. Sebelum tu pun sekitar pertengahan bulan Oktober lalu Mukhriz dengan konfiden dan perasaan yang tak tau malu yang tamakan jawatan telah memberitahu 'press' bahawa dia berharap Najib akan bagi dekat dia satu kerusi sebagai Ahli MT lantikan, sebab dia juga rasa yang dia layak untuk memberi sumbangan pada pilihanraya raya besar yang ke-14 nanti (Sebab kalau tak ada kerusi dia tak boleh buat kerja dan tak boleh nak sumbang apa-apa juga sumbangan).

Tau-tau bila senarai nama-nama calon lantikan untuk kerusi-kerusi Ahli MT keluar, nama dia sudah kena padam ... Gurkah-gurkah politik di'port' cuma berharap yang bapa Mukhriz dapat menerima berita yang penuh dengan tekanan ini dengan harapan jangan 'stress' sangat kerana umno sudah tidak menghargai segala jasa-jasa baik beliau sebab dia pun baru saja 'check-out' dari IJN...

Suatu ketika dulu dia ingat Anwar Ibrahim yang akan layan dia macam ni, rupa-rupanya bukan Anwar.

Bagi Najib pula kalau dia bagi satu kerusi ahli MT untuk Mukhriz ini bermakna Najib tabur pasir dalam periuk nasi sendiri ... Kah..Kah..Kah..

Apa pun jika PAS dapat semula Kedah pada PRU-14 akan datang, ini bermakna selamat tinggal lah kerjaya politik Mukhriz sebab bapa tak mungkin akan ada disisi untuk menjaga dia.

dollah yankee-
Kini bertambah lagi sorang lagi ahli (Ustaz Kazim) yang akan mempertahankan Najib dan Rosmah habis-habisan ...












2014: Tahun BN(Barang Naik)

Posted: 30 Nov 2013 01:03 AM PST


dollah yankee -
Bila tengok benda-benda macam ni hati mereka panas, hati mereka bengkak, darah mereka menggelegak. Tapi bila datang 'time' nak mengundi, mereka pasti memangkah BN. Mana punya bomoh BN ni dok pakai?


Tiada ulasan: