Selasa, 1 Oktober 2013

dollah yankee

dollah yankee


Ini semua sebab bini Mat Yo!

Posted: 01 Oct 2013 05:55 PM PDT



Kalau tengok pada statistik ni.. Mat Maslan memang tak bodoh. Mat Maslan mula jadi bodoh bila dia masuk umno dan diangkat pula menjadi Ketua penerangan. Jadi bila Mahathir kata umno dipenuhi dengan orang-orang bodoh, apakah dia maksudkan Mat Maslan antara yang bodoh? Bila Mahathir kata umno penuh dengan orang bodoh, apakah Mat Maslan beli degree ini? Kah..Kah..Kah..

Gurkah-gurkah politik yang di'port' pula cuba mempertahankan Mat Maslan. Mereka kata Mat Maslan bukan lah bodoh sangat, kalau tidak tak kan Haji Najib nak lantik dia jadi menteri? tapi mereka kata orang-orang melayu yang undi Mat Maslan itu lah yang bodoh. Kah..Kah..Kah..

SAYA TAK LAH BODOH SANGAT..maksud nya dia tak lah bodoh 100%, tetapi masih tetap ada sedikit peratus bodohnya tu.. tapi ada kah dalam dunia ini orang bodoh sanggup nak mengaku dirinya bodoh? Kah..Kah..Kah..

Arwah Ustaz Azizan yang ada 4 degree pun tak pernah cerita dekat orang kata dia ada 4 degree. Apa tah lagi si Rafizi Ramli...

dollah yankee -
Mungkin Mat Maslan nak promo diri dia untuk pemilihan agung umno kot? Tu yang cerita 1Malaysia kata dia ada degree dan pelajar terbaik. Kah..kah..Kah..





Baru 27%, belum 50%..

Posted: 01 Oct 2013 12:32 AM PDT


Yahoooo..!!! Gurkah-gurkah politik di'port' begitu bangga sekali kerana dilahirkan dan menjadi rakyat Malaysia sebab Malaysia telah diiktiraf dan telah menjadi ...

"Malaysia, along with China, has the highest levels of bribery and corruption anywhere in the world, according to the latest report, Asia-Pacific Fraud Survey Report Series 2013..."

Walaupun negara kita ini kecil dari segi biografi tetapi dari segi perkara yang bersangkutan dengan 'rasuah' kita begitu besar peranan nya. Gurkah-gurkah ini pun hairan kerana kita ini negara Islam, dan islam telah mengharamkan 'rasuah', dan sepatutnya 'rasuah'...tak kira lah yang memberi atau yang menerima itu besar atau kecil nilainya nya tetapi...tetapi...tetapi... kita telah dilabel sebagai 'the most corrupted nations'. Wow! anugerah ini amat besar nilai nya.

Tahniah sebab negara kita ini diterajui olih orang-orang islam dari parti tupperware umno...

KUALA LUMPUR - Malaysia antara negara terbersih daripada perbuatan rasuah, kata Shahidan Kassim.
Shahidan menafikan dakwaan Malaysia sebuah negara yang kerap mengamalkan rasuah dan menegaskan dakwaan tersebut tidak wajar dikeluarkan kerana akan memberi kesan kepada pihak lain.
Beliau berkata, Malaysia juga mempunyai sebuah agensi memerangi rasuah yang terbaik di dunia iaitu Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).
"Malaysia adalah kerajaan yang paling telus, adil dan bijaksana," katanya pada sidang media di lobi Parlimen, semalam.
dollah yankee -
KAH..KAH..KAH..KAH..






Tiada ulasan: