Nuffnang

Pengikut

PENYAPU SIAL

sumber :-

PENYAPU SIAL


ketua samseng negara bersekongkol dengan pembunuh altantuya....Tiada siasatan semula kes Altantuya...muktamat katanya ...hormati lah keputusan mahkamah yang menipu....!!!!

Posted: 09 Sep 2013 01:58 AM PDT

boleh jadi  gundik hitam pembunuh altantuya....agaknya dia ni yang  bunuh altantuya kot....???....tu pasal pembunuh altantuya sayang kat dia ni...!!!!

altantuya  di juburi oleh dua ekor aljuburi  di sebelah menyebelahnya...!!!

Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, polis tidak akan menjalankan siasatan semula kes pembunuhan warga Mongolia Altantuya Shaariibuu walaupun mahkamah sudah membebaskan dua suspek kes itu.

"Saya rasa tidak perlu, Kenapa kita perlu jalankan siasatan baru?"

"Semua orang perlu menghormati keputusan mahkamah," kata Ketua Polis Negara itu pada satu sidang media hari ini.

Pada 23 Ogos lalu, Mahkamah Rayuan membebaskan bekas anggota Unit Tindakan Khas (UTK), Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar, daripada pertuduhan membunuh warga Mongolia itu.

Panel tiga hakim iaitu Datuk Seri Mohamed Apandi Ali, Datuk Linton Albert dan Datuk Tengku Maimun Tuan Mat membuat keputusan sebulat suara membenarkan permohonan rayuan Azilah dan Sirul.

Kedua-duanya sebelum ini disabitkan bersalah di Mahkamah Tinggi Shah Alam atas tuduhan membunuh Altantuya, 28, di hutan simpan, Shah Alam pada 2006.

Mereka pada ketika itu bertugas di UTK Bukit Aman dan berada dalam pasukan keselamatan Datuk Seri Najib Razak.

Najib pada ketika itu adalah timbalan perdana menteri dan menteri pertahanan.

Keputusan mahkamah itu turut mendapat perhatian dan menjadi topik bagi warga siber di Internet apabila rata-ratanya meluahkan kecurigaan.

Antara persoalan paling kerap diutarakan ialah bagaimana rupa bekas polis Azilah Hadri dan Siru Azhar Umar? Mengapa DSP Musa Safri tidak dipanggil memberi keterangan?

Dan soalan yang terus berada di ruang siber, siapa bunuh Altantuya?

Kebanyakan ulasan yang dibuat di talian bernada sinis dengan salah seorang pengguna Internet, Isana berkata: "Wow! Kalau begitu, Altantuya pasti masih hidup kerana tidak ada sesiapa membunuhnya. `Endless Possibilities' hanya berlaku dalam 1Malaysia."

 

 

penyapu sial

 

 

ketua samseng negara macam biasalah jadi anjing yang menjilat taik tuannya...ada isu yang perlu di bomgkar ...dah jelas perlu di bicarakan semula...kalau berani...macam peguam negara yang konek dia tersepit di celah tetek rosmah...semuanya jadi pondan...inilah negara haramjadah bila mana mangsa bunuh mati tanpa pembunuh..sedangkan dah jelas bahan letupan C4 di rembat dari kementerian pertahanan...

ini bukan kesilapan teknikal dalam perbicaraan....ini memang sengaja di rancang untuk melepas kan pembunuh altantuya bertaraf menteri....lu pikir rakyat bodoh ka anjing...!!!!

menteri banggang mabuk todi kata pembangkang yang menipu dalam PRU dan bukan BN....yang menipu tu SPR dengan bantuan BN....yang boleh cipta pengundi hantu tu hanya SPR yang boleh buat..bila masa pulak SPR bersekongkol dengan pembangkang....!!!!

Posted: 09 Sep 2013 01:44 AM PDT

anjing UMNO mabuk  todi ini menang pru  dengan bantuan pengundi hantu....!!!!

Siasatan Tribunal Rakyat Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) terhadap dakwaan penyelewengan pilihan raya 5 Mei lalu sebenarnya tertumpu di sekitar kem pembangkang dan bukan Barisan Nasional (BN), kata Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor (gambar).

"Apa saja dakwaan Bersih termasuk pembangkang sebenarnya mereka yang lalukan (penyelewengan), bukan kita (BN) kerana itu kami juga kecewa dengan tindakan mereka," katanya.

Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar itu, berkata berdasarkan analisis selepas pilihan raya, beliau mendapati 19 pengundi mempunyai alamat yang sama.

"Saya tidak tahu mereka ini mengundi untuk siapa, tapi dalam alamat tersebut jelas dan ia tidak menunjukkan tiada siapa ada di situ dan saya tidak faham siapa letak mereka di situ. Bukan kami, apa yang mereka kononnya menuduh kita sebenarnya mereka yang lakukan," katanya.

Tengku Adnan berkata demikian ketika mengulas mengenai surat tribunal itu yang meminta kerjasama daripadanya untuk memberi penjelasan selepas menteri itu mendakwa BN mengemukakan 21 petisyen bagi pelanggaran peraturan pilihan raya umum ke 13 (PRU13) sehingga menyebabkan kekalahan calon.

Beliau juga mendakwa masih belum menerima surat dari Bersih.

"Saya tidak menerima surat itu dan jika saya dapat sudah pasti saya akan membalas surat itu," katanya.

 

 

penyapu sial

 

 

Bodohnya, menteri ini !

Beliau mengiktirafkan bahwa memang terdapat alamat yang mempunyai 19 name pengundi 'hantu'. Akan tetapi beliau kata ini bukan kerja BN ! Kalau bukan kerja BN, maknanya ini perbuatan PKR ke ?!

Bagaimana PKR dapat membuat ini, beliau pula tidak menghujahkan, manakala semua orang pun tahu SPR sebenarnya ada dalam genggaman parti BN.

Kalau Ku Adnan tak tahu, dia ingat hanya hantu yang tahu, ke ? Rakyat bukannya bodoh, la ...

menteri ini dungu dan bebal...hanya nak selamatkan partinya je dimata rakyat.

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT