Selasa, 10 September 2013

dollah yankee

dollah yankee


'Ponen'

Posted: 10 Sep 2013 04:03 PM PDT


DS Nazeri Aziz menolak pelawaan Rafizi untuk berdebat dengan mengatakan bahawa seolah-olah Rafizi itu bukan lawannya. " He is a nobody. I would be wasting my time debating him".

YB Rafizi telah mencabar DS Nazeri untuk berdebat ekoran daripada kenyataan beliau yang mengatakan, " He ( Rafizi) is a stupid kid ".

DS Nazeri mengatakan YB Rafizi itu 'nobody'.

Dato' Zaid Ibrahim ( bekas Menteri Kabinet Malaysia) dalam twetternya berkata," Rafizi bukan 'nobody' tapi  'Somebody' . Dia anak muda yang pintar dan berani. Kalau takut nak debat usahlah perlekehkan dia ". Kemudian dia menyambung lagi, " Semua takut debat Rafizi. Menteri ada 30 orang. Kabinet paling besar dan satu pun tak mahu debat ! Apa nak jadi ?".

Dimana maruah menteri-menteri dari BN/umno kerana tidak ada yang mahu menyahut cabaran Rafizi. Simpan dalam poket atau simpan dalam beg plastik?!!!

51 % rakyat Malaysia (undi popular yang menyokong Pakatan Rakyat) pasti menyokong kenyataan Dato Zaid Ibrahim itu. 51% rakyat Malaysia juga sudah faham mengapa Nazeri Aziz menolak pelawaan, undangan dan cabaran dari Rafizi ini ...

KahKahKah .. ayat paling mudah untuk difahami ialah .. Nazeri Aziz seorang 'ponen' !!!

dollah yankee -
'ponen' kah..kah..kah.. di penang sebelah pulau di padang kota lama, di seberang (butterworth) di pantai road .. banyakkkk adaaaa .. tapi sayang sekali 98% semuanya melayu daaaa ...

Jika dibiar berdiri ...

Posted: 10 Sep 2013 07:15 AM PDT

 
dollah yankee -

Ini kalau dibiar berdiri lagi lama ... boleh makan diri ...

Tiada ulasan: