Selasa, 6 Ogos 2013

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


bodek sampai celah ketiak...beginilah bini pemimpin yang lakinya di ' nasi kangkang ' pedajjalkan syiah pedajjalkan islam juga.....!!!!

Posted: 05 Aug 2013 09:28 PM PDT

antara barang naik ,nyawa murah , sheriff yang pemalas dan jesse labu yang mengganas....!!!!

Posted: 05 Aug 2013 06:50 PM PDT

Akhbar The New Paper dari Singapore pada 31 Julai, telah menerbitkan sebuah artikel bertajuk 'Selamat datang ke Malaysia di mana kematian adalah murah dan untuk kekal hidup sangat mahal' yang turut menyatakan bahawa untuk mengupah seorang pembunuh hanya memerlukan $2,000 (RM5,000). Artikel ini tentunya mengejutkan beberapa pimpinan politik yang telah lama 'terlena' malahan merimaskan Ketua Polis Negara sehingga kunun kunun  mengamuk sakan Pegawai Tertinggi Polis kita.

Ketua Polis Negara  Khalid Abu Bakar menyifatkan laporan muka depan sebuah akhbar Singapura, The New Paper, mengenai kejadian jenayah di Malaysia baru-baru ini, berniat jahat. Sebaliknya Khalid menegur akhbar tersebut agar mengawasi hal ehwal jenayah di dalam negara sendiri daripada membuat satu spekulasi yang tidak benar mengenai jenayah di Malaysia. "Ia adalah satu kenyataan jahat, eloklah dia jaga rumah sendiri daripada menjaga rumah orang," katanya kepada pemberita semasa menghadiri Majlis Jalinan Ramadan Bersama Pasukan Beruniform di sini kelmarin.

Tentu media Singapore itu ada 'nas dan dalil' untuk berkata sedemikian. Jika ternyata tidak benar, kita harap pihak kerajaan kita melalui Kementerian Dalam Negeri berani untuk menyaman akhbar tersebut. Penafian atau mengeluarkan kenyataan emosi hanya di TV3 suku atau di Utusan Meloya sahaja tidak cukup kerana media di Singapore sudah kenal dan faham sangat berita-berita dari lidah media kawalan kerajaan ini. Mereka tahu, media seperti ini sanggup menipu atau menfitnah parti-parti Pembangkang di negara sendiri apa dihairankan jika media ini membelasah media luar yang mengkritik negara ini.

Jadi, sewajarnya lah kerajaan mengambil tindakan tegas ke atas media berkenaan jika benarlah negara kita ini sebenarnya aman sentosa tanpa ada kejadian tembak mati berturut-turut di dalam tempoh sebulan. Ada berani? kita rasa memang kerajaan minoroti 47% ini akan berani bertindak kerana mereka dakwa kerajaan mereka bermaruah. Kita akan salute jika kerajaan kita berbuat demikian bagi menutup aibnya kita sebagai rakyat Malaysia yang selama ini yakin negara kita paling aman di dunia...di ulangi sekali  lagi...paling aman....kah kah  kah...

negara paling aman di dunia  dengan index  jenayah semakin menurun   dan  cuma  ada  banyak  kes  minggu   main  tembak  tembak antara jesse labu  dan sheriff labi  yang pemalas ....kah kah kah....

nasib baik di PRU 13 Najib gagal rampas selangor kalau tidak rezab hampir cecah RM3 Bilion habis di kitai....!!!!

Posted: 05 Aug 2013 06:28 PM PDT

Laporan kewangan terkini dari Jabatan Perbendaharaan Kerajaan Negeri Selangor menunjukkan rezab Kerajaan Negeri Selangor terus meningkat dari RM2.7 bilion sebelum ini kepada hampir mencecah RM3 bilion.

Menurut Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, wang rezab itu kemudiannya akan diuruskan mengikut satu garis panduan yang akan diumumkan dalam Belanjawan 2014 pada bulan November akan datang.

“Dalam Belanjawan November nanti kita akan terangkan bagaimana kita mentadbirkan rezab negeri, bagaimana penggunaannya jika perlu.

“Hanya lima tahun lepas kita asyik sibuk memastikan simpanan kita terkumpul, baru kali ini kita dah ada simpanan terkumpul dan sekarang kita boleh buat beberapa program menggunakannya dengan lebih tertib dan lebih efisyen,” kata Abdul Khalid .

Beliau berkata demikian selepas merasmikan Program Jom Shopping Bantuan Raya di Pasaraya Besar Econsave, Pandamaran di sini.

Ujar, Abdul Khalid memberitahu pada ketika ini Kerajaan Negeri tidak menetapkan sasaran jumlah tertentu yang perlu ada dalam rezab Kerajaan Negeri.

Sebaliknya menurut beliau, jumlah rezab tersebut bergantung kepada keadaan ekonomi semasa.

“Terpulang pada keadaan ekonomi negeri, kalau ekonomi meningkat, hasil negeri meningkat dan tentulah simpanan negeri dipertingkatkan.

“Ekonomi ini ada turun naik, kalau ekonomi turun kita boleh gunakan rezab ini untuk menolong Kerajaan Negeri dalam pentadbiran,” ujar Abdul Khalid lagi.

 

 

 

penyapu sial

 

 

nasib baik UMNO BN Selangor di bawah pimpinan Najib gagal untuk merampas Selangor di dalam PRU13 yang lalu. Jika tidak, habis dikitainya dan lunyailah wang rezab Selangor yang 3 billion itu.

satu untuk engkau...lima  untuk Rosmah...satu untuk aku.....kah kah  kah ...!!

Tertarik dengan  kenyataan MB Selangor: "Ekonomi ini ada turun naik, kalau ekonomi turun kita boleh gunakan rezab ini untuk menolong Kerajaan Negeri dalam pentadbiran".

Seluruh rakyat sesebuah negeri itu perlu sedar dan sentiasa siap sedia untuk melalui masa gawat dan kesempitan. Mereka hendaklah sanggup merobah sikap untuk berjimat cermat atau berhemah dalam perbelanjaan setiap masa supaya dapat mengharungi sebarang ujian dan dugaan dalam kehidupan ini dengan penuh keselesaan.

Ini terjadi sebab rakyat Selangor pilih pemimpin yang waras jadi pemerintah. Kalau diaorang pilih gila seperti Noh Udang dan pemimpin tidak siuman seperti Ex ketua menteri Melaka, hancurlah ekonomi Selangor.

kenapa UMNO perlu di hapuskan kewujudannya....suka fitnah tak masuk akal merata rata....terkini Ahli Parlimen Seputeh Jadi Mangsa Fitnah oleh puak puak kafir lahanat UMNO yang tak takut dosa di bulan puasa....!!!!

Posted: 05 Aug 2013 06:13 PM PDT

Pengerusi DAP Selangor, Teresa Kok menafikan telah mengeluarkan kenyataan wang zakat yang dikutip di negeri itu perlu diagihkan kepada kaum Cina.

Fitnah itu difahamkan telah disebarkan oleh seseorang  (  puak lahanat UMNO )  di internet.

Beliau yang juga ahli Parlimen Seputeh menulis di laman mikro Twitternya, perkara tersebut tidak benar dan mendakwa ada orang kurang waras telah menyebarkan fitnah terhadapnya.

“Ada orang gila buat fitnah dalam internet bahawa saya minta duit zakat diberi kepadaorang Cina.

“Ada orang fitnah dalam bulan Ramadan,” tulisnya.

 

Antara satu salinan “print screen” Facebook yang disebarkan menyatakan Teresa, hasil pilihan orang Melayu telah mengeluarkan kenyataan bahawa duit zakat orang Islam yang dikutip di negeri Selangor seharusnya diagihkan dan diserahkan juga kepada kaum itu yang juga membayar cukai.

 

 

penyapu sial

 

 

ini di antara sebab kenapa  PAS  wajib kafirkan UMNO....kerana perbuatan sebegini tak melambangkan UMNO  berugama islam...islam tak mengajar umatnya menfitnah dan  mengadu domba satu sama lain...di bulan puasa  yang mulia  manusia  bangsat  yang tak berugama  tergamak menabur fitnah tak habis habis...tu pasal bangsa melayu yang kununnya mengaku  berugama islam perok peranda sekarang ini...

keluarga  jadi huru hara akibat  terjerumus dengan kegiatan  yang tak di ingini gara gara   berbuat kerja kerja haramjadah  termasuk menfitnah...

inilah perangai org yg d katakan berakidah tauhid sanggup buat fitnah d bulan yg mulia ini...fitnah kpd org bkn islam plk tu.

Biasalah...strategi terkini tentera parti syaitan dikenali.....yg giler kuasa...jadi fitnah menjadi senjata mereka.....tak kira dibulan yg mulia nie.....

UMNO ini hidup atas dasar fitnah. Kalau tidak memfitnahkan orang lain, entah mana nak cari penyokong ?

Tapi, penyokong yang mudah terperdaya dengan fitnah UMNO ini sudah tentu orang-orang yang bodoh atau pun rencat otak.

Tiada ulasan: