Ahad, 4 Ogos 2013

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


calon Umno Permatang Pauh tabur fitnah....Anwar, Karpal buat laporan polis ...!!!!

Posted: 04 Aug 2013 05:22 AM PDT

inilah rupa anjing bangsat melayu  yang suka menabur fitnah...

Calon Umno bagi kerusi Parlimen Permatang Pauh, Dr Mazlan Ismail   kini menjadi perhatian apabila Datuk Seri Anwar Ibrahim dan peguamnya, Karpal Singh membuat laporan polis terhadapnya selepas akhbar mendedahkan beliau menerima 6,000 surat yang mendakwa Ketua Pembangkang itu membayar RM50 juta kepada Karpal itu sebagai rasuah sejak 2008.

Surat yang tidak diketahui pengirimnya tidak mempunyai asas kukuh dalam undang-undang dan kita menyelar tindakan Dr Mazlan yang mendedahkan perkara itu di media arus perdana, calon Umno ketika Pilihan Raya 2013 itu  seharusnya membawa perkara itu kepada pengetahuan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Karpal berkata, pihaknya juga akan memfailkan saman fitnah terhadap Dr Mazlan.

Laporan media semalam menyebut Dr Mazlan mendedahkan lebih 6,000 surat yang tidak diketahui pengirimnya telah dihantar ke alamat rumahnya yang mana mendakwa Anwar membayar Karpal lebih RM50 juta sejak 2008 bagi kos guaman dan rasuah untuk hakim dan peguambela.

Karpal mempersoal Mazlan dan media kerajaan untuk tampil mengemukakan buktinya.

"Cabaran saya kepada Mazlan supaya keluarkan akaun bank, nombor cek, dan nama individu yang membuat dakwaan ini," katanya.

Pengerusi DAP itu juga kemudiannya menggesa Peguam Negara Tan Sri Gani Patail mengambil tindakan untuk mempertahankan sistem perundangan. "Dakwaan ini bertentangan dengan sistem kehakiman," katanya lagi.

Beliau berkata  bertahun-tahun beliau mempertahankan Anwar adalah atas dasar persahabatan mereka dan bukannya atas faktor kewangan.

"Menuduh saya menerima rasuah adalah dakwaan serius dan saya tidak akan berdiam diri," kata Karpal memberi amaran.

 

 

penyapu sial

 

 

macam ini rupa bangsat melayu yang nak jatuhkan melayu....inilah budaya UMNO tergamak jatuh kan bangsa melayu sambil mengadai maruah kepada bangsa asing....!!!!

kerajaan UMNO - BN jadikan isu video menyambul Aidilfitri bersama tiga ekor anjing sebagai isu nasional untuk tutup isu pemimpinnya ada yang terlibat dengan skandal arak dan judi....!!!!.......

Posted: 04 Aug 2013 04:57 AM PDT

rembat duit zakat ....JAKIM kata  halal.....sbb tiada fatwa mengenainya

yang ini pun JAKIM kata halal jugak....JAKIM hanya goyang pelir dalam seluar....!!!!

Maznah Mohd Yusof, jurulatih anjing yang mencetuskan kontroversi apabila videonya menyambul Aidilfitri bersama tiga ekor anjing dimuat naik semula hari ini menegaskan tidak akan membuat permohonan maaf kerana tindakannya itu bukanlah satu kesalahan.

"Saya tiada niat untuk menghina Islam dan saya tidak akan memohon maaf untuk sesuatu yang saya anggap bukan satu kesalahan," katanya.

Video bertajuk "1 Hari di Hari Raya" mencetuskan kontroversi menjelang Aidilfitri yang bakal tiba apabila Maznah, atau dikenali sebagai Chetz dikatakan menghina Islam dengan perlakuannya seolah-olah membantu anjingnya berwudhuk dalam video berkenaan.

“Jikalau saya memohon maaf untuk video itu, ia bermaksud saya bersetuju bahawa saya membuat sesuatu yang bertentangan dengan ajaran Islam. Video itu bukan menghina Islam. Membuat tuduhan bahawa saya ingin menghina Islam ialah seperti memfitnah saya,” kata jurutera berumur 38 tahun itu 

Video berkenaan turut menyiarkan kata-kata "Raikanlah Aidilfitri bersama-sama, tanpa mengira spesies, warna dan asal-usul (dengan menunjukkan gambar tiga anjing itu).

Ia turut memuatkan ucapan "Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin dari Chetz sekeluarga" dengan gambar seorang lelaki duduk bersama tiga ekor anjing di atas sofa.

Beliau  mengaku adalah pembikin asal video berusia tiga tahun itu, Chets bagaimanapun mengatakan video itu dimuat naikkan semula tanpa kebenarannya.

Tajuk video berkenaan juga jelasnya telah diubah oleh orang yang memuat naikkan semula video itu untuk menggambarkan dia menghina Islam.

Chetz turut mempersoalkan tindakan beberapa pihak yang menuduhnya menghina Islam sedangkan dia memastikan anjingnya sentiasa bersih.

"Adakah salah untuk saya bersihkan anjing-anjing saya? Saya bersihkan seluruh badan anjing-anjing itu. Dalam video saya, saya hanya mencuci tangan saya.

Chetz berkata dia kini bimbang tentang keselamatannya, anjing-anjingnya serta keluarganya selepas menerima ancaman bunuh menerusi SMS.

“Saya telah membuat laporan polis semalam tentang orang-orang yang telah memuat naikkan video itu semula dan menuduh saya menghina Islam. Hari ini saya akan membuat lagi satu laporan polis mengenai ancaman bunuh yang saya terima,” katanya.

Kita  melihat kerajaan "terlebih bertindak" berhubung video kontroversi berkenaan apabila menjadikannya sebagai isu nasional.Sepatutnya dipanggil dan beri nasihat atau pun apa  yang  dia (Maznah)perlu  jelaskan. Panggil bagi teguran. Jangan jadikan isu nasional..

Sementara  itu  Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) meutuskan video berkenaan menghina Islam dan akan mengambil tindakan terhadap Maznah.

Kita  turut membandingkan beberapa pemimpin Barisan Nasional (BN) yang secara terang-terangan terlibat dengan kegiatan perjudian dan penjualan arak namun tiada sebarang tindakan dikenakan terhadap mereka.

Orang Islam pegang San Miguel, syarikat perjudian, (Jakim) tak ada kenyataan.Pihak berkuasa agama itu perlu memfokuskan kepada isu yang lebih besar.

Maznah ditahan pada Rabu dan direman selama dua hari di Segamat bagi membantu siasatan berhubung rakaman video klip berkenaan.

Beliau kemudiannya dibebaskan dengan jaminan polis.

 

 

penyapu sial

 

 

ini bermakna JAKIM = JAKUN memang menghalalkan orang islam minum dan menguasai saham arak dan perjudian tetapi pegang anjing di kira haram....JAKIM adalah badan BABI SIAL ....!!!!

JAKIM tidak keluarkan fatwa mengenai pemimpin UMNO dan kelaurga mereka yg memiliki saham syarikat arak....adakah benda haram itu dibenarkan mengikut telunjuk iblis dan syaitan yang ada dalam JAKIM

perompak VIP duit zakat  si  jamil khir tak ada pulak keluar sebarang fatwa yang mengatakan haram....tapi amil zakat yang daif yang terembat duit zakat di anggap haramjadah....!!!!

nampaknya wujud  JAKIM hanyalah alat politik untuk menghabiskan  harta umat islam di samping jadi alat propaganda  kerajaan UMNO- BN....badan haramjadah ini wajar di bubarkan...tak ada faedah  umat islam bernaung  di bawahnya...selagi ianya menjadi alat  pemuas nafsu kerajaan UMNO-BN

sheriff lobo PDRM jadi pondan...malaysa jadi negara koboi bila satu lagi kes tembakan menjadikan minggu yang paling menakutkan...!!!!

Posted: 03 Aug 2013 07:08 PM PDT

negara koboi....bila pdrm pun jadi sheriff lobo yang kuat makan gaji buta dan  kerjanya memburu pihak pembangkang ajer...!!!!

Tujuh kes tembak melibatkan senjata api kebanyakan darinya merupakan kes bunuh jarak dekat dan dua darinya merupakan kes berprofil tinggi.

Kejadian terbaru berlaku di Cheras Perdana hari ini pada jam 1.30 petang.

Bekas pesalah B Balamurali, 36 ditembak tiga kali didada oleh dua lelaki yang menceroboh rumahnya lalu menembaknya di ruang tamu rumah.

"Dua suspek dilihat ditempat kejadian menunggang motosikal Yamaha LC," kata Asisten Komisioner Abdul Rashid Abdul Abdul Wahab.

Balamurali baru saja dibebaskan dari penjara pada Jun lalu dan menurut rekod mangsa disabitkan dengan enam kesalahan termasuk mencuri dan yang berkait dengan dadah.

Peningkatan kes tembakan menggemparkan negara apabila tujuh hari berturut-turut menyebabkan polis digesa menumpukan semula sepenuhnya menyelesaikan kes pembunuhan berbanding menangani kes saman bloger dan menangkap pelatih anjing juga aktvis hak asasi manusia.

Polis dan Menteri Dalam Negeri menyalahkan kejadian tembak bunuh kerana pemansuhan Akta Ordinan Darurat (EO) dimana mereka mendakwa menyebabkan penjenayah bebas kembali membalas dendam membunuh pemberi maklumat.

Dakwaan itu bagaimana pun ditolak pemimpin pembangkang yang mengkritik polis hanya mahu perkenalkan undang- undang baru tapi tidak mahu meningkatkan usaha siasatan untuk menangkap suspek.

Dilaporkan terdapat lebih dari 20 kes yang melibatkan pembunuhan senjata api pada berapa bulan kebelakangan ini termasuk seminggu lalu membabitkan kes berprofil tinggi seperti aktivis dan pengasas bank.

Sabtu lepas pemantau jenayah Pengerusi Mywatch R Sri Sanjeevan (gambar) ditembak didada oleh dua penunggang motosikal ketika mangsa yang sedang memandu kereta BMW dan berhenti di persimpangan lampu isyarat di Taman Cempaka Negeri Sembilan kira kira 4.30 petang sehingga menyebabkan mangsa berada dalam keadaan kritikal.

Bagaimanapun mangsa kini dilaporkan semakin pulih dan stabil.

Sehari selepas itu, seorang pemilik syarikat keselamatan Jasrafveendeerjeet Singh, 25, ditembak mati sekurang- kurangnya empat tembakan.

Tembakan turut mengenai rakannya hingga menyebabkan kecederaan kepada dua rakannya ketika mereka sedang minum di sebuah restoran di Ipoh.

Ia disusuli dengan pembunuhan Pengasas Bank Arab Malaysian Hussain Ahmad Najadi dan isterinya di lorong Ceylon di Kuala Lumpur.

Hussain yang berumur 75 tahun itu ditembak dua kali didada dan mati ditempat kejadian.

Isterinya pula cedera.

G Santhana Samy ditembak di bahagian peha kanan oleh suspek ketika beliau sedang dalam perjalanan di Jalan Mengkuang, Bukit Mertajam pada masa yang sama.Dia dibawa ke Hospital Kulim bagi mendapatkan rawatan.

Rabu lalu, seorang pemandu Kilang N Jeevandran 26 ditemui mati dengan kesan dua kesan tembakan dibadannya di Permai Utama Parit Buntar.

Semalam saudagar emas Wong Fi Yui nyaris maut apabila ditembak tiga kali oleh pembunuh upahan.

Bagaimana pun mangsa hanya cedera di bahagian bahu ketika dia berhenti di persimpangan lampu isyarat Pandan Indah.

Ketua Pegawai Eksekutif Unit Pengurusan Prestasi Dan Pelaksanaan (Pemandu) Datuk Seri Idris Jala mengistihatkan kerajaan akan menggunakan undang-undang sedia ada dan undang-undang baru akan diperkenalkan bagi menangani masalah jenayah yang serius.

 

 

penyapu sial

 

 

jenayah sebegini sememangnya mendapat restu dari kepala negara yang juga penjenayah tegar nombor satu...beliau sendiri pun tiada satu orang boleh mendakwanya atas tuduhan membunuh wanita monggolia dan jangan haraplah ianya tidak menjadi ikutan.so pdrm buat kerja apa kalau tak goyang buah pelir makan gaji buta ...tunggu sasaran yang mudah...lebih senang tangkap pembangkang dari kejar penjenayah...!!!!

malaysia boleh di istiharkan negara koboi satu malaysia....bila :

  1. PM laki bini sendiri bunuh wanita monggolia...najib daan rosmah
  2. menteri KDN pula seorang samseng kaki pukol orang...zahid hamidi
  3. anak anak menteri jadi samseng ikut perangai bapaknya ...nazri aziz
  4. pdrm pukol dan belasah sampai mati banduan di penjara

Tiada ulasan: