Isnin, 19 Ogos 2013

BRIGED MP SEGAMBUT

BRIGED MP SEGAMBUT


woiiit..DAH HABISKENASERANG TERSENYUMPULAKDAH NAZRI AZIZNI..IH IHI HI

Posted: 18 Aug 2013 08:00 PM PDT

Di sebalik kritikan yang diterima Menteri Pelancongan Datuk Seri Nazri Abdul Aziz kerana melantik anak sendiri sebagai pembantu, siapa sangka ia mengundang simpati daripada lawan politiknya sendiri.

Antaranya Ketua DAP Selangor Teresa Kok percaya, walaupun beliau sendiri dan banyak ahli politik tidak melantik anggota keluarga, tetapi kadang-kadang mereka tidak banyak pilihan.

NONE"Tetapi apabila kami ada seseorang yang rapat dengan keluarga kami, yang bagus dalam sesuatu bidang dan dapat membantu karier kamu, apa yang salahnya," katanya kepada Malaysiakini.

Kok (kanan) diminta mengupas tulisannya di Facebook pada 16 Ogos yang berkata, ramai wakil rakyat susah menjadi kakitangan yang berdedikasi dan setia.

Kok, exco Selangor antara April 2008 hingga Mei 2012 berkata, beliau sendiri dalam tempoh perkhidmatannya itu terpaksa menukar 10 orang pegawainya ekoran pelbagai masalah, termasuk sabotaj.

Bagaimanapun, katanya, bukan perkara yang biasa terjadi apabila bekas pegawai bertukar menjadi lawan, seperti dalam kes Mohd Ezam Mohd Nor dan dan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Kita mesti faham, melantik anggota keluarga menjadi pembantu tidak sama dengan amalan beri projek dan imbuhan serta nepostisme," kata Kok yang juga anggota Parlimen Seputeh.

FATHULBARI YG BONGAKMURAKKAB...

Posted: 18 Aug 2013 07:09 PM PDT

HE HE HEI...

MENGINTAI MUSUH MUSUH KHAIRY JAMALUDDIN

Posted: 18 Aug 2013 05:00 PM PDT

Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin hari ini mengumumkan akan mempertahankan jawatan yang disandangnya sekarang dalam pemilihan parti akan datang.

Beliau membuat pengumuman itu dalam acara rumah terbuka di Kampung Gadong, dekat Seremban hari ini.

Khairy, 37, dipilih sebagai Ketua Pemuda Umno pada 2008.

Beliau berjaya mengalahkan menteri besar Kedah Datuk Mukhriz Mahathir dan bekas menteri besar Selangor Dr Mohd Khir Toyo dalam pertembungan tiga penjuru.

Sebelum ini, seorang pemimpin akar umbi Pemuda Umno dari Seputeh Mohd Razlan Muhammad Rafii mengumumkan akan bertanding jawatan itu jika Khairy tidak mempertahankannya

Tiada ulasan: