Sabtu, 31 Ogos 2013

Biaqpila

Biaqpila


KEPUTUSAN PIALA MALAYSIA 31/08/13

Posted: 31 Aug 2013 07:55 AM PDT



KUMPULAN A

SELANGOR 1 : 1 SIME DARBY

 ATM 4 : 1 JOHOR


KUMPULAN B

JOHOR DT 1 : 2  T-TEAM

FELDA UTD 1 : 0 PKNS FC


KUMPULAN C

KELANTAN 2 : 3 N.SEMBILAN

TERENGGANU 2 : 1 PAHANG


KUMPULAN D

LIONS XII 2 : 1 PERAK

SARAWAK 5 : 0 KEDAH


biaqpila.blogspot.com




NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN

RAHSIA TIDUR DI CELAH KETIAK SUAMI

Posted: 30 Aug 2013 11:00 PM PDT

Dari bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (sumber kajian MOHEMA) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin.

Dan hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon bau phero yang di rembes dari ketiak lelaki/suami boleh mengaktifkan hormon wanita/isteri hingga mereka merasa damai dan tenang?

Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar phero paling aktif.

Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya.

Tidak di nafikan anda akan peroleh pengalaman yang cukup rilex dan tenang.

Ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda (pengalaman ini hanya perempuan sahaja yang tahu bertapa asyik dan rilexnya)…

FAKTA…. Serius….

Dan dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.

Dan peringatan untuk lelaki/suami, jangalah cukur ketiak anda togel, biarkan sedikit atau trim sikit aje bulu-bulu itu yang merupakan ejen penyebar bau phero yang di senangi wanita.

Jadi...pada isteri-isteri semua, anda semua praktikan ke tidur atas lengan suami?

Suami-suami semua, adakah anda cukur licin ketiak atau biarkan berbulu?

ini-kalilah


NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN

TANDAS PUTERA KAH! KAH! KAH!

Posted: 30 Aug 2013 07:00 PM PDT







Wak tak heran kalau benar bagai di katekan yang nonton filem Tanda Putera di hari Tayangan Pembukaan tu hanye 12 orang. Sebenarnye filem ni hanye untuk tayangan kepade orang2 UMNO sahaje, sebab nye ianye dibikin oleh orang UMNO.

Wak yakin bahawe orang dari Pakatan Rakyat sudah pasti tidak akan menjejak kan kaki nye kepanggung untuk nonton filem yang di bikin oleh UMNO ni. Kalau ade pun mungkin ade seorang due yang nonton untuk mencari bahan kritikan di dalam blog atau akhbar2 pro Pakatan Rakyat.

Sebenar nye kalu mengikut penyokong parti, PR menguasai 51% jumlah rakyat yang menyokong nye, sedangkan UBN pule menguasai 49%. Dalam seramai 49% penyokong UBN ni agak2 nye berape ramaikah yang datang nonton filem tu? Kalau bagi penyokong PR yang berjumlah 51% tu sudah pasti tidak sudi nontok filem buatan UMNO ni.

Sebenar nye rakyat hari ni tidak same macam orang2 di tahun2 lime puluhan atau enam puluhan dulu. Orang di zaman tu memang boleh di terpengaruhi oleh cerite dari filem2. Kalau filem tu cerite sedih2 make berlinangan lah air mate dan berlelehan lah hingus menangis ter esak2. Dan kalau ade adingan hero pukul lawan nye, make riuh rendah penonton nye bertepuk tangan dan bersorak2, itu hanye berlaku pade penonton2 filem di zaman bahari kale.

Tapi Wak tak heran kalu dengar kunun nye ramai juge orang UMNO termasuk pemimpin nye yang nangis nonton filem Tanda Putera tu, sebab nye yang bikin filem tu orang UMNO make adelah lebih baik orang UMNO juge yang nangis kalu tidak siape lagi yang nak nangis.




wak-labu


NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN

Bengkel Analisa dan Menulis Buku Politik Bersama Sdr Hasbie Muda dan Sdr Lim Hong Siang

Posted: 30 Aug 2013 05:28 PM PDT

Tiada ulasan: