Selasa, 30 Julai 2013

labun KulupSakah...

labun KulupSakah...


Hari ini aku puasa

Posted: 30 Jul 2013 02:19 AM PDT

Aku puasa semula hari ini selepas dua hari ambil ubat. Ada satu hari lagi dos tapi aku langgar. Sangat mencabar berpuasa semula setelah tertinggal. Masih batuk tapi dah tak semput.
Ke tempat Sham niaga untuk cari baju An-Nur sekitar situ. Baju budak pun mahal hari ini. Aku perlu cari kasut sebab kasut aku dah rosak. Kasut yang bekerja 365 hari itu sudah haus. Berkenan dengan satu kasut. Tapi KIV. Harganya RM400. Gila! Boleh makan 40 hari.

Belum tahu mau berbuka apa. Ingat mahu pergi pasar Ramadhan Prima Saujana. Abang ipar aku ada niaga mee udang. Saja mahu jenguk. Tengok kak yong aku sama anak buah ada sana atau tidak. Ah! Kalau rajin.....

Apa cerita? Kes tembak-menembak? Uhh! Kita semua berpenyakit. Penyakit hari ini seperti kartun ini...



Tiada ulasan: