Sabtu, 27 Julai 2013

dollah yankee

dollah yankee


Bahayanya 'tundun' ...

Posted: 27 Jul 2013 12:14 AM PDT

Empat pompuan melayu yang cantik dan berugama islam ni semuanya suku melayu dan tiga suku orang putih. Tapi rasanya lebih orang putih dari melayu dan rasanya lagi bagi mereka kalau nak telanjang sekali pun dah tak ada hal lah dan lagi satu dijamin yang empat-empat ni langsung tak reti macam mana nak baca doa qunut dan mungkin juga tak pernah mandi wajib bila habis 'period'. Kah..Kah..Kah..

Mereka ambil bahagian dalam pertandingan Miss Malaysia World Pegeant 2013 dan sebab jambu, sebab bergetah dan mungkin juga sebab 'tundun' yang sempoi yang baik punya, keempat-empat mereka Berjaya masuk ke 'final'.

Ahli-ahli Majlis Fatwa telah pun mengharamkan penyertaan orang melayu untuk ambil bahagian dalam pertandingan ratu cantik ini sejak tahun 90an lagi dah. Tapi empat pompuan cantik ni bukan 'ketegaq' tapi rasa yang mereka ada lah orang putih bukan orang melayu, jadi mereka tak peduli sama ada ianya majlis fatwa ke atau majlis fakwa ke 'they don't give a damn!' walaupun tindakan mereka itu adalah satu kesalahan dan boleh di jel.

Lepas kena gasak depan belakang, kiri dan kanan mereka telah disingkirkan olih pihak penganjur, dan insiden ini telah menjadi agak sensasi selepas kes Vivian dan Alvin tan dan kes budak-budak sekolah india kena makan dan minum dalam jamban.

Tapi zaman Najib ini macam-macam benda pelik boleh berlaku (benda2 pelik? amboi rasa macam dunia dah dekat nak kiamat lah pulak) Kini kes ini telah menjadi panas semula kerana mungkin sebab JAWI pun tak boleh tahan tengok 'tundun' keempat-empat pompuan ni, mereka kini sudah menghalalkan benda yang dah haram ...

PETALING JAYA: Empat finalis beragama Islam yang digugurkan daripada menyertai pertandingan ratu cantik Miss Malaysia World mungkin akan dibenarkan bertanding berikutan kajian semula yang dijalankan oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi).
Pengarah Jawi Datuk Che Mat Che Ali mengesahkan beliau telah mengadakan pertemuan rasmi dengan penganjur pertandingan ratu cantik Miss Malaysia World 2013, Datuk Anna Lim, pada Khamis bagi membincangkan kemungkinan wanita beragama Islam bertanding dalam pertandingan ratu cantik...

dollah yankee -
Lagi sikit hari silap haribulan 'babi' pun melayu dah boleh makan..
Kah..Kah..Kah..


Tiada ulasan: