Khamis, 11 Julai 2013

dollah yankee

dollah yankee


Ada kah ini juga disebabkan Ikan Belacak?!

Posted: 11 Jul 2013 05:37 PM PDT


Adakah kes ini juga disebabkan penangan dan akibat menggunakan 'Ikan Belacak' (dalam belangan ...) yang telah menyebabkan punai terpacak ...?

Tapi kalau dilihat pada fakta kes ini ...

Tiga atlet bola baling lelaki Sukan Malaysia (SUKMA) 2013 hari ini masing-masing mengaku tidak bersalah di tiga Mahkamah Sesyen di Petaling Jaya atas pertuduhan merogol seorang pegawai pengiring pasukan bola baling itu, Khamis lepas.   
Mengikut pertuduhan, mereka didakwa merogol wanita berusia 20 tahun itu di sebuah bilik di Universiti Putra Malaysia (UPM), Serdang, antara jam 4 pagi hingga 4.10 pagi, 4 Julai lepas.    
Megat Farzeril Faiz didakwa merogol wanita itu pukul 4 pagi, Mohammad Shaizzad pula pada jam 4.05 pagi dan Adib Adha pula 4.10 pagi.
... ini bermakna Leman Raja Lawak sudah cakap bohong sebab masa dia buat promosi jual "Minyak Ikan Belacak" ini, dia ada cakap yang kalau kita guna minyak ikan belacak ini, permainan kita boleh tahan lama. Tapi kenapa setiap orang yang kena tuduh ini  cuma main dan hanya mampu bertahan cuma 5 minit sahaja?? Kah..Kah..Kah..

dollah yankee -
Leman Raja Lawak .. jangan marah noe?!

Ada kah sebab 'ikan belacak'?

Posted: 10 Jul 2013 10:40 PM PDT


Gurkah-gurkah politik di'port' yakin benar yang kes dibawah ini bukan lah disebabkan oleh pukulan atau penangan 'ikan belacak' (dalam belanga...) seperti yang dijual oleh Leman 'Raja Lawak', tetapi disebabkan memang sudah aslinya 'anu' mereka ini jenis yang 'besar dan berurat serta tahan lama dan memang kuat' ...
Kah..Kah..Kah..


dollahyankee -
Ayat-ayat yang sering keluar dari mulut mereka ... ini kalau kena boleh 'senak' ..

Tiada ulasan: