Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB

Posted: 31 May 2013 07:00 PM PDT

.

HARI HARI AKHIR
SAEKOR NAJIB
Ditanya kemungkinan dicabar, Najib kata Umno parti demokratik
 
Presiden Umno,  Najib Razak - ketika ditanya mengenai kemungkinan beliau dicabar dalam pemilihan parti itu tahun ini - menjawab beliau tidak tahu tetapi menegaskan bahawa umno adalah sebuah parti yang demokratik.

Menjawab soalan wartawan selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi Umno di ibunegara petang ini, Najib berkata: 

"Anda semua tahu Umno adalah parti yang demokratik.

"Jadi saya tidak tahu (sama ada akan dicabar).

"Kita perlu terima Umno adalah parti yang terbuka - tidak seperti parti-parti lain," kata Najib sambil ketawa kecil dalam sidang media selepas mesyuarat MT Umno di PWTC petang tadi.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit.... SEMUA AKAN TERPERANJAT.... kah kah kah..

kah kah kah... SEMUA SEDANG DI RANCANG.... kah kah kah...

kah kah kah... ANAK LELAKI  ISKANDAR KUTTY  SEDANG MERANCANG.... kah kah kah..

kah kah kah.... DAIM DAN ZAM JADI JURU CAKAP.... kah kah kah..


kah kah kah... SIAPA AKAN LAWAN  NAJIB?.... kah kah kah..

NOTA
jangan terperanjat
najib akan dilawan oleh zahid
zahid akan lawan najib
bukan zahid hamidi
tapi zahid mat arif
kah kah kah


-------

YA AMPOOON

Posted: 31 May 2013 07:00 AM PDT



Jangan Terlibat Tindakan Cemar Institusi Raja Perlembagaan - Jamil KhirTerkini


KUALA LUMPUR: Umat Islam diingatkan supaya mengelakkan diri daripada terlibat dengan sebarang tindakan yang boleh menggugat atau mencemar institusi Raja-Raja serta mempertikai kesucian Islam sebagai agama rasmi di negara ini.
YA AMMMPOOOON
ANAK KUCING SOKONG!
tapi rajagopal pun jangan buat perangai
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

-------

PENCERAHAN DARI PEMBACA

Posted: 30 May 2013 11:17 PM PDT




    SATU  JANJI


CAI ORANG KAPIR
1.sudahla bhaii!!ukama-ulama dimalaysia termasuk didalam PAS sendiri dah tolak kaum macam ko nii!! 

2.tingal ularmak macam mat sabu dan mahfuz jee yang sokong puak ko sekarang!! 3.bodoh ke apa!!majoriti yang hadir 505 adalah puak kafir latnatullah!!yang kena tangkap rata-ratanya melayu!!nampak sangat ko dah dijadikan cai orang-orang kafir latnatullah jee!! on SATU :LAGI UNDANG UNDANG BARU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/31/13



PERLU BERTAUBAT
1.ko tu yang perlu bertobat bhaii!!hidup ko penuh dengan tandatanya terutama bab-bab agama!!kawan-kawan ko tu kebanyakkan kawan membawa rebah je bhaii!!! 

2.dari penceritaan ko tentang bulan puasa ko "berpuasa" di bali!tentang isu kalimah Allah!!ko ni nampak nya dalam zun "merah" apatahlagi umur ko dah makin senja!!

 2.lagi bahaya bila ko mempengaruhi budak-budak mentah macam siadam tu!!ko tu lainla!!ko tak dak tanggongjawab terhadap keluarga!!ko merempat sorang pun!!ada sapa-sapa kisah!! 

3.dah sampai masanya ko pencen berpolitik bhaii!!pihak yang ko perjuangkan tu 2 X 5 jee!!yang penting tu ko akan kemana bila ko mati nanti!! 4.Oppppssss!!kubur masing-masing yeee bhaiiiii!!!kah!kah!kah!!siannnnnn!!didunia pun hidup susah!!di"sana" pun "susah" jugakla nampaknya bhaiiii!! on TUKANG HASUT MENGHASUT LAGI
Anonymous

on 5/30/13

---------

MEMBODEK KALAU TELOOO BESAR

Posted: 30 May 2013 09:58 PM PDT




INI
PERLU DI BODEK
NOTA
bodek ialah satu penyakit
dimana telor  lelaki 
yang tergantung besar
penyakit ini dipanggil  burut 
atau angin pasang atau hernia


pembodek ialah tukang tupang

telor besar yang sedang melayut


tak sangka hadi

memiliki telor yang sedang melayut
kah kah kah
Khalid Samad hentam pembodek pemimpin PAS
3:39PM Mei 30 2013
Timbalan Pesuruhjaya PAS III Selangor Khalid Samad menyalahkan kumpulan 'pembodek' pemimpin PAS yang membolehkan calon parti itu bertanding di DUN Kota Damansara sehingga Pakatan Rakyat gagal mempertahankan kerusi itu dalam pilihan raya umum 5 Mei lalu.

Mengemukakan empat kesan "tidak baik" sebagai bukti kesilapan PAS bertanding di situ, Khalid yang juga ahli parlimen Shah Alam menegaskan perkara itu perlu diakui oleh semua pihak khususnya pemimpin PAS.

NONEMenulis dalam blognya hari ini, Khalid (kanan) menggariskan empat akibat tindakan ahli PAS itu, antaranya hubungan PKR dan PAS menjadi tegang, hubungan sesama ahli parti terjejas dan komitmen PAS dalam Pakatan dipersoal masyarakat.

"Ringkaskan cerita, saya di sini ingin isytiharkan, sekiranya tiada siapa yang lain sanggup memberitahu pimpinan bahawa mereka tersilap, biarlah saya seorang menyatakannya! Dahulu semasa menyanggah Hassan Ali pun saya seorang diri, maka biarlah kali ini juga saya seorang diri.

"Yang lain boleh terus menyatakan 'sayang' mereka terhadap pimpinan dan terus 'membodek' mereka. Sedangkan sayang pimpinan bukan isunya di sini.

"Dan sekiranya benar sayang sekalipun, betulkan mereka apabila mereka tersilap bukan terus membodek mereka. Itu sayang yang sebenar... Saya tidak sanggup khianat," tegas Khalid dalam blognya itu.

Beliau mengulas banyak tulisan dalam internet membincangkan isu tindakan PAS bertanding di Kota Damansara dalam pilihan raya umum lalu. 

NELAYAN
TAK PERLU DI BODEK

---------

SATU CADANGAN UNTUK CUKONG

Posted: 30 May 2013 09:38 PM PDT



Merajuk: Soi Lek dicadang niaga keranda

Abdul Aziz Mustapha,31 Mei 2013
KUALA LUMPUR: MCA tidak lagi layak mewakili kaum Cina dan lebih baik tutup kedai sahaja apabila berkeras dengan sifat merajuknya setelah kalah di dalam pilihan raya, kata Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub.

"Tidak henti-henti kita terjumpa berita MCA merajuk kerana kalah pilihan raya," katanya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI TAK BETUL... JANGAN BUAT FITNAH.... kah kah kah

INI CADANGAN UNTUK SOI LEK

1 - kedai jual bra dan coli
2 - buka kedai jual barangan jantan
3 - buka kedai jual dildo
4 - buka kedai jual seluar getah
5 - buka kedai urut volcano

kemudian masuk islam 
tukar nama ahmad soh bin abdullah
jumpa  mat taison masuk pas
semua beres
cerita  rembat tanah selangor
cerita lari dengan anak sultan 
semua  orang lupa
beres
NOTA
kemudian
jumpa ustaz azahar idrus
minta tolong cari bini baru
kah kah kah

pic03335.gif





--------

SATU :LAGI UNDANG UNDANG BARU

Posted: 30 May 2013 09:11 PM PDT



BOLEH KONTROL
ANAK MUDA
YANG KENA
TIPU?

NOTA
nak kontrol macam mana
orang ramai
anak muda
sudah benci dengan
united malays national organisation

ini hakikat

internet ialah tempat bercakap
orang muda berlabon dalam internet
orang muda bergebang dalam internet
orang muda berkicau dalam tweeter
orang muda berfikir dalam internet
yang difikir  ditulis
apa yang difikir keluar dalam internet

nak kontrol?
kah kah kah
kah kah kah

boleh kontrol kalau
orang nak chakwow?

boleh kontrol kalau
orang nak pa chu cheng?

kah kah kah

Akta salah guna media sosial dikaji

 Oleh Syalikha SaziliCetak
Kuala Lumpur: Kementerian Komunikasi dan Multimedia sedang mengkaji undang-undang mengenai penyalahgunaan media sosial yang dilihat boleh mengganggu gugat keharmonian negara. 

Menterinya, Ahmad Shabery Cheek, berkata pihak kementerian sedang memantau kaedah yang diguna pakai negara lain dalam menangani isu berkenaan. 
Katanya, penyalahgunaan media sosial jika tidak dipantau dikhuatiri akan menjurus kepada penyiaran berita yang tidak dapat dipastikan kesahihan sumbernya dan juga berbaur hasutan. 


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... NAK KONTROL INTERNET?.... kah kah kah..

kah kah kah.... INI NAK KONTROL ORANG BERCAKAP.... kah kah kah...

kah kah kah... ADAKAH  BERITA RAIS YATIM ROGOL AMAH TAK BETUL?.... kah kah kah..

kah kah kah...ADAKAH BERITA NAJIB ENTOT ALTANTUYA TAK BETUL?..... kah kah kah..

kah kah kah... ADAKAH BERITA TERBARU....; NAJIB NAK KENA TERAJANG TAK BETUL?... kah kah kah..

woit... ADAKAH ADA MENTERI BERBUIH BUIH MULUT?... kah kah kahj..

kah kjah kah... DAN SUDAH MULA BERBUIH BUIH LAGI ?...kah kah kah
'

SATU JUTA
DI KUALA LUMPUR

--------

JANGAN KENA TIPU DUA KALI

Posted: 30 May 2013 08:49 PM PDT



LAWAK PAGI JUMAAT


Wan Ahmad Wan Omar
SEMUA pihak perlu menghormati sistem pilihan raya di negara ini dan keputusan PRU13 pada 5 Mei lepas. Rakyat memberikan mandat kepada parti yang menang dan parti yang kalah perlu menerima dengan hati terbuka.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MALAON INI MULA BUAT LAWAK.... kah kah kah..

kah kah kah... SALORAN YANG BETUL?.... kah kah kah..

kah kah kah... TAHU APA SALORAN YANG BETUL?.... kah kah kah...

kah kah kah.... SALORAN BETUL IALAH SALORAN TIPU.... kah kah kah..

kah kah kah...WOIT.... DUIA KALI KENA TIPU..... kah kah kah..

woit.... LANCHOW HATI TERBUKA.... kah kah kah

INI CONTOH
SALURAN PALING BETUL
LAGI TEPAT


------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT