Sabtu, 4 Mei 2013

Telok Bakong Online

Telok Bakong Online


TBO Edisi Hari Mengundi Akan Muncul,TerusKan Bersama Kami Semasa Hari Mengundi..

Posted: 04 May 2013 12:33 AM PDT

TBO akan membuat siaran langsung terus menerus dan tembus menembus kepada anda pada hari mengundi yang berlangsung esok.Ini bermakna TBO akan melakukan kemas kini yang lebih kerap untuk menyalurkan berita berita terkini mengenai PRU 13.Ianya merupakan berita semasa yang sedang berlaku,kiraan undi,liputan ditempat pengundian dan keputusan pilihan raya bagi DUN Bota,Belanja dan juga Parlimen Parit.


Kami akan membuat liputan berupa berita ringkas,gambar gambar dari wartawan kami,berita berita panas yang terkini serta keputusan keputusan dari peti undi dari 16 tempat mengundi yang berada di DUN Bota.Kami akan cuba melakukan kemaskini untuk setiap setengah jam atau satu jam pada hari kebebasan esok dan akan berusaha memberikan berita berita yang terbaik untuk anda.


Diharapkan pembaca terus melayari TBO untuk mengetahui perkembangan politik semasa yang berlaku di Perak Tengah.TBO...Saluran Keme Untuk Mike Me..

Program Bersama Ustaz Zulkifly Ibrahim Calun DUN Bota N 39 Hari Ini..Jom Pergi..

Posted: 03 May 2013 11:36 PM PDT

8.00 am-Edar Risalah di Pasar lambor Kiri

9.00 am -Edar risalah di Pasar Sari Bota Kanan

10 am -Konvoi Pakatan Rakyat Berkumpul Di Petronas Seri Iskandar

4.00pm Santai Jentera di Durian Kudung

7.00 malam Solat Maghrib dan Zikir Munajat Di Bilik Gerakan Utama PKR Bota Kanan.

9.00 malam Ceramah Kemuncak Di Blik Gerakan Utama PKR/Markaz Pas Bota Kanan.

HIJRAH BOTA.....RAKYAT BANGKIT BOTA BERUBAH

Contoh Terbaik Mempolitikkan Masjid.Sejauh Mana Politik Dengan Agama Dapat Dipisahkan.

Posted: 03 May 2013 08:48 PM PDT


Solat jumaat di Masjid Telok Bakong semalam diserikan dengan kehadiran risalah risalah yang disalin (photocopy) dari Berita Harian bertarikh 9 hb April 2013 yang bertajuk Haram mengundi DAP, PAS dan PKR.Kedatangan jamaah untuk menunaikan sholat Jumaat agak terganggu dengan kehadiran risalah tersebut yang diletakkan dihadapan pintu masjid.Orang ramai agak kebingungan kerana setahu mereka kerajaan UMNO/BN sememang nya cuba memisahkan politik dan agama termasuk juga institusi agama.Namun dengan kehadiran risalah yang berbentuk fitnah ini membuatkan segala anggapan mereka meleset.


Namun begitu,apabila jurufoto TBO cuba mengambil gambar risalah tersebut ,JKK Masjid dengan segera menyimpan risalah tersebut.Mengapa?..Biarkan lah ianya disitu supaya rakyat boleh membuat kenilaian antara yang benar dan yang bathil.

Malam Xpresi Anak Muda Beramai ramai Libanglibu/Qiamat

Posted: 03 May 2013 12:28 PM PDT

Datang semua sahabat.akustik n rock version ada esok.Kami turunkan semua instrument termasuk drum elektronik khas untuk semua!!

Tiada ulasan: