Sabtu, 4 Mei 2013

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Nauzubillah... Takut bapak borek, anak lagi rintik.

Posted: 04 May 2013 08:41 AM PDT


Petang tadi, lepas ceramah Anwar kat Tambun, singgah di kedai mamak, pekena teh tarik dan mee goreng. Jam tu... di kaca TV, berita perdana sedang ke udara.

Walau pun dah lama boikot TV arus perdana tapi dah kebetulan berada di situ, maka tertengok jugalah. Hilang selera dan rasa loya nak termuntah mendengar dan melihatnya.

Then... Najib kata yang jika BN menang, si Mukhriz anak si tua dari Kerala tu akan dinobatkan sebagai Embi Kedah. Alhamdulillah... kerana berita ini akan menjadi faktor tersungkurnyer semula UMNO di Kedah.

Najib... Najib... Najib... awat, tak dak orang lain ka?? Why jeopardise peluang tipis BN nak menang di Kedah. Dah la tipis... la ni hilang langsung. Hang ingat orang Kedah berkenan sanagt ka dekat si Mukriz tu. Track record pak dia dalam pentadibiran kewangan negara very bad, hang tau ka?? Orang dok gelaq dia... 'Bapak Putaq Alam Wang Negara'

Pencanangan Mukhriz sebagai Embi Kedah satu rahmat buat Pakatan Rakyat. Sebab INI SEKALI LAGI-lah Kedah akan terus berada dalam genggaman Pakatan Rakyat. Para pemimpin anak  jati UMNO Kedah pasti mengamuk dalam diam punyer. Siap hangpa...!!

Itu satu hal. Se hal lagi... nak tanya sikit kepada orang Kedah..... Hangpa mau ka ber-Embi-kan orang yang bercara hidupkan macam dalam gambaq yang dok terpampang di ataih??

Nauzubillah.... harap-harap tidak la. Oleh itu... INI KALI... tamatkan riwayat legasi si tua dari Kerala tu.

Bukan apa... takut kalau, bapak dia borek, anak dia lagi berbintik-bintik. Cukup-cukup la bagi peluang kat depa kaut duit rakyat. Bak kata Anwar... tinggal ler pulak untuk rakyat jelata.

Isssyy...issyy... issyyy... Ini semua salah Anwar.

Posted: 03 May 2013 10:00 PM PDT


Orang yang beriya-iya nak bunuh Anwar ni, tak sedar yang dia-lah yang bakal 'terbunuh dan terkubur' di DUN Sungai Rapat.

Tak caya...??

Weh.. dia sekarang sedang buat tebiat. Dahsat... meracau macam pompuan gilerr. Very aggressive and very destructive... macam disampuk setan. 

Hahahaha... Tu la, banyak sangat dosa kerana menabur fitnah, sampaikan nak mampos pun mengelupor macam orang bela polong.

Hello makcik Midah... sebelum teman terlupa... SPRM kirim salam. Bye.

Salute kamu..!!

Posted: 03 May 2013 09:00 PM PDT


Dia bukan NATO [No Actions Talk Only]. He's our true HERO. 

Kalau takut pada risiko.. Jangan bicara soal perjuangan!!

Ceritanyer di sini.

Barua No 1 Makcik Midah

Posted: 03 May 2013 08:05 PM PDT



Kakak tak berani.... adik jadi barua. Hahahaha... Barua nombor ONE.

Manifesto of Manifesto... Tak pecaya?? Tengok ini...

Posted: 03 May 2013 10:46 AM PDT


Tiada ulasan: